Dole si něco pak přečtěte děkuji :]
————————————
Seděl jsem v "mojem" pokoji. A koukal před sebe. Nevím co jsem udělal Clay , ale mrzí mě to. Nikdy jsem moc kamarádů neměl spíš jenom Karl. Takže nevím ani jak se přesně chovat. Pemýšlel jsem než mi cinknul mobil. Vzal jsem si ho do ruky a kouknul se kdo to byl. Byl to Dream.
Dream
Vím je to blbé, říkali jsme si že si nebudeme posílat hlasovky a ani si nebudem říkat jak se jmenujeme. Ale chtěl bych se s tebou sejít. Možná jsi jediný člověk se kterým si tak rozumím a chápe mě.Já
Hey Dream! Hele promiň ale myslím si že ještě není čas. Až bude tak se určitě setkat můžeme :]Dream
Fajn chápu :] no nic musím si něco zařídit. Bye Wrong number!Já
Bye Dream!Setkat se s ním? Ani nevím jestli to není nějaký úchyl. Jasný říkal mi kolik mu je ale mohl si aji vymýšlet. Ani nevím jak vypadá. Třeba to bude nějaký slizoun. Co já vím. Povzdechl jsem si a vzal si můj batoh , ze kterého jsem si vytáhl sluchátka. Zapojil jsem si je do mobilu a pustil si tam písničky. Pak přemýšlel ještě víc.
Chvilku jsem tam seděl a přemýšlel než mi někdo přišel do pokoje. Koukl jsem se na dveře byl tam Nick. Smutně se usmál a zavřel dveře. Já se koukl zpátky před sebe a dal si pryč z uší sluchátka. "Promiň že ruším„ řekl a sedl si přede mě. "To je jedno„ řekl jsem bez emocí v hlase. "Uhm, no ani jsem nemusel za Clay abych zjistil co se stalo. Hned jem věděl co se stalo , tak se ptám jestli je všechno v pohodě?„ poposedl si. "Jo , jo je. Nic se nestalo. Fakt„ zkřížil jsem si ruce na hrudi. On mi samozřejmě nevěřil. "Nemusíš mi věřit vím , ale s Clay je naše přátelství krátké protože před tím jsme se neměli moc v lásce„ koukl jsem se na něho ten mi pořad nevěřil.
"Vím že vaše přátelství je krátké , ale měli by jste si promluvit„ pokrčil rameny a více se na mě zadíval. "Jo půjdu za ním„ usmál jsem se. "Díky kámo. Už musím Karl mě čeká„ zvedl se z postele a chtěl otevřít dveře ale někdo byl rychlejší. Stál tam Clay , nervózně se na mě kouknul a pak zpátky na Nick. Nick ho obešel a pak zavřel dveře. Byl tu jen Clay a já.
Clay tam stál a koukal se do země.
"Pojď si sednout„ řekl jsem a koukal se pořad před sebe. Než si zase přede mě sedl Clay. "Promiň„ omluvil se mi. Nevím za co , když mě jen obejmul. Objetí potřebuje každý když mu je nejhůř. "Za co se omlouváš?„ koukl jsem se z okna , takže jsem neviděl co Clay teď dělá. Přisedl si vedle mě a koukal se před sebe. Bylo ticho. Nikdo nic neříkal. Bylo to příjemné ticho ne to trapné. "Jsi idiot víš to? Někdy se omlouváš za to co je normální věc„ zasmál jsem se a koukl se na něho. On se taky zasmál a koukl se na svoje prsty. "Jo , to já vím„ pořád jsem se na něho koukal. Má hezké vlasy a pihy."Proč si mi vlastně dělal naschvály? Myslím ve škole„ tentokrát se na mě kouknul. Koukali jsme si do očí.
On pokrčil rameny. "Nevím, prostě„ znovu pokrčil rameny. "Nevím byl jsem blbej„ zasmál se a pořád se mi koukal do očí. Já protočil očima. "Žádná změna blbej jsi furt„ zasmál jsem se. To jsem samozřejmě říkat neměl. On mi chytl obě dvě ruce a položil mě na postel. Takže on byl nademnou. Já se přestal smát. Koukali jsme se do očí. "Tohle už není vtipný„ koukal jsem se na něho. "Kdo říkal že to má být vtipné?„ řekl potichu. Já začal být nervózní, tohle se nemělo stát. "Já myslím že už půjdu za klukama„ vyvlíkl jsem se z pevného stisku a šel z pokoje do obýváku kde byli kluci. Kteří se zrovna líbali.
"Dělejte si to v pokoji děkuji„ drze jsem se usmál a sedl si na gauč. Karl protočil očima. "Kde je Clay?„ zeptal se Nick. Otevřel jsem pusu na to že chci něco říct ale někdo byl rychlejší. "Já jsem tu„ byl to Clay. Teďka si nesedl vedle mě jako vždycky ale sedl si někde jinde. Kluci si toho všimli. "Ehm , no nic kdo jde pít?„ zasmál se Nick a Karl s ním. Clay měl skleněné oči. Proč pořád brečí? Je to kvůli mě?Nick donesl alkohol. Je to takový menší alkoholik. Ale zase jsem měl nějaký divný pocit. Proto jsem se odebral a šel do pokoje. Vím že se něco zase stane.
——————————————————
Kapitoly budou vycházet každý den pokud budu mít čas a nezapomenu. Ale o tomhle víkendu nic nevýjde. Nejsem totiž doma :]
ČTEŠ
Wrong number |DNF| ✓
FanfictionGeorge napsalo cizí číslo, chtěl si ho bloknout ale v tom přišla další zpráva. -- Neposílají si hlasovky a ani neví jak se navzájem jmenujou. -- Znají se v realitě , ale ani jeden to neví. -- Jednou to George zjistí. - - - - - ❗️Nemá to nic společné...