9.

617 55 6
                                    

Děkuji moc za 100 hlasů a 400 přečtení <3

————————————

Odtáhl jsem se z objetí a koukl se na Clay , který koukal do země. Už nebrečel. "Hm tak jo tentokrát půjdu uvidíme se zítra ve škole„ zamavál jsem mu a pousmál se. On mi řekl jen tiché 'čau'. Šel jsem cestou ke mně domů až mi začal znovu volat Karl , tentokrát jsem to zvedl.

"Ahoj Karl"

"Děláš si srandu , voláš mi neberu ti to když ti volám já taky to nebereš! Můžeš mi říct proč jsi odešel? Ráno jsem tě hledal než mi Clay řekl že jsi odešel!„ řekl docela nastvaně.

"Promiň , ale cítil jsem se tam blbě. Jinak co ty a Nick? K sobě jste se tulily tak to vypadá že spolu chodíte„ zasmál jsem se.

"Buď tiho George! Nic spolu nemáme , jsme jen kamarádi normálka„

"Hm fajn , už musím jít pa„ típl jsem hovor a otevřel dveře od domu. Kde na mě vykoukla mamka.

"Ahoj zlato„ usmála se nervózně. Asi jí pořad mrzí jak jsme se pohádali.

"Ahoj mami„ vyzul jsem si boty a koukl se na mamku která seděla na gauči a něco si četla u toho měla zaplou televizi. "Co by jsis dal k večeři„ zavřela knížku a koukla se na mě. "Mně to je jedno„ pokrčil jsem ramenama a šel do svého pokoje. Vzal jsem si svůj batoh a hodil si ho na postel s tím že si udělám úkoly. Vytáhl jsem si chemii a koukl se co máme za úkol. "Okay od někoho si to opíšu, moc těžký na mě„ zavřel jsem učebnici a dal si jí do batohu. Batoh jsem znova někde hodil a koukl se na můj mobil. Kde jsem najel na chat s Dream. Zajímalo by mě jak přišel k mému číslu.


Čau! Snad neruším ale mohl bych se zeptat jak jsi vůbec přišel k mému číslu?

Nemusel jsem ani čekat a odpověď se ke mně hned dostala.

Dream
Měl ses ptát na začátku :D Jinak jsem byl s kámošem na párty a chtěl jsem od jedné holky telefoní číslo. Ale asi mi dala špatné. :)


Jak ta holka vypadala?

Dream
Delší hnědé vlasy , menšího vzrůstu a měla zelené oči. Proč? Znáš jí?

Připomnělo mi to mojí sestru , moje sestra bydlí s tátou. Máma si vybrala mě na péči a táta zase mojí sestru. Se sestrou se vídám ale s tátou ne. Sestra je jediná co ví o mojí sexualitě. Asi proto dala místo jejího čísla to moje. Pořad říká že bych si měl někoho najít ale je to těžké. Kdo by mě chtěl , v této době chcou všichni nějaké fetky nebo něco takového , samozřejmě ne všichni.


No někoho mi to připomnělo , ale to je asi jedno. Už musím jít pa.

Rychle jsem odepsal a vzal si mobil do ruky s tím že půjdu za mamkou. Přišel jsem do kuchyně kde mamka nakládala jídlo. "Ah chtěla jsem tě teďka zavolat„ usmála se a já na ní. Sedl jsem si ke stolu a mobil položil na stůl. Máma mi dala jídlo před nos a já poděkoval. Všiml jsem si že mamka nejí. "Ty si nedáš?„ koukl jsem se na ní. "Ne , nemám hlad„ usmála se a pohladila mě po vlasech pak odešla.

Já dojedl svoje jídlo a talíř dal do dřezu , vzal jsem si mobil a šel do pokoje , ale mobil mi začal zvonit. Koukl jsem se na volajícího byl to Karl. Vešel jsem do pokoje a zavřel dveře.

"Hi Karl!„ pozdravil jsem.

"Hello George! Hádej co se stalo!„

"Počkej počkej! Chodíš s Nick!„ zasmál jsem se.

"Co ne! Dej mi pokoj už! Jinak mám tě nahlas takže tě slyší Clay i Nick„ zasmál se a slyšel jsem že ti dva taky. Co zas po mně chtějí.

"Eh co po mně zas chcete?„

"Nemáme zítra školu! Protože máme ředitelské volno. Nevím z jakého důvodu ale jo!„

"That's nice , ale co já s tím?„

"To znamená prespavačka u Clay!„

Ale ne.

—————————————-

<3

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat