Jsem u skříně , a nevím co si mám vzít na párty. Mám ještě hodinu na přípravu. Sedím před skříni a koukám na ní, jako kdyby se mělo něco stát. Povzdechl jsem si a zaklonil jsem hlavu. Zrovna mi cinkl mobil.Dream
Hello! Spíš ? :DJá
Kdo by šel spát v sedm hodin večer?¿Dream
Ahh Idk. Jinak what're you doing? :)Já
Jdu pryč s kamarády. Aspoň na chvilku půjdu pryč od reality. Ty? :]Dream
Ohh nee, nebudeš si semnou psát :(( jinak taky půjdu ještě ven :)Já
I'm so sorry! Jinak taky jdeš ven tak co řešíš? :]Dream
Ja nevím, jinak už musím. ByeeeJá
Bye :]Koukl jsem se na čas, sakra. Rychle jsem se zvedl ke skříni a vzal si oblečení to co mám vždy. Šel jsem ještě do koupelny kde jsem se nějak upravil. Máma je doma takže o mně ví.
Položil jsem mobil na umyvadlo a upravil si vlasy. Začal mi zvonit mobil. Karl. Zvedl jsem to.
"Gogy! Čekáme venku tak si pohni!„ zasmál se.
"Už jdu!„ típl jsem hovor a běžel k hlavním dveřím.
"Už jdeš?„ objevila se vedle mě mamka když jsem si obouval svoje boty. Kývl jsem. "Dobře, přespíš někde nebo se vratíš?„ koukala se na mě. "Eh, asi nevím kdybych ráno nebyl doma tak jsem u někoho přespal„ usmál jsem se a šáhl na kliku, rychle jsem zamával mamce a zavřel za sebou dveře.
"No konečně„ zasmál se někdo za mnou. Clay. Protočil jsem očima a usmál se. "No tak jdeme„ řekl Nick a usmál se na nás. Šli jsme vedle sebe, než na mě a Karl. My jsme šli za klukama.
"Cassie tam bude?„ zeptal se Karl nervózně.
Clay se na nás otočil a kývl, jeho pohled sjel na mě, usmál se. Já mu úsměv opětoval. Měl jsem motýlky v břiše. Nevím proč.
Došli jsme k velkému domu kde už šla slyšet hudba až ven. A spoustu světla, spíš barevného světla. Nadechl jsem se a šli jsme dovnitř kde nás už uvítala, teda spíš Clay, Cassie. Objala ho a dala mu pusu na líčko. Ještě jednou jsem se nadechl. Clay se na ní pousmál.
Cassie se koukla na nás, stáli jsme vedle nich. Znudeně si povzdechla. "Neříkal si že přijdou aji oni„ zakričela přes hudbu aby jsme jí slyšeli. "Zapomněl jsem ti to říct, teď to neřeš„ odešel k baru kde bylo všechno pití. Nick šel za ním. Karl se na mě koukl. "Dáme si něco k pití?„ usmál se a koukl se k baru na kluky kteří už měli něco v ruce. "Em-jo, něco si dám ale něco nealkoholického„ pousmál jsem se. Karl kývl, chtěl odejít ale Cassie zase něco řekla. "Se ani nedivím že chceš něco nealkoholického„ prohlédla si mě z hora dolů. "Co máš pořád za problém?! Tahni už někam, nikdo tě tu nechce„ protočil jsem očima a vzal Karl za zápěstí, šel jsem k baru. Kluci se tam zase smáli. Karl šel k plastovým kelimkům a vzal dva něco do nich nalil. Karl věřím, určitě by tam nenalil něco co já nechci. Po chvilce ke mně přišel a podal mi kelímek. Děkovně jsem se na něho usmál. A napil se.
Chvilku jsme si povídali aji s Clay a Nick a pořád jsme se smáli. Mám rád takové chvilky. Bohužel zase nám to přerušila Cassie která šla za Clay. Vypadalo to jako kdyby si šla stěžovat. Koukla se na mě a ušklíbla se. Stál jsem vedle Clay takže jsem to slyšel vše co říká.
"Tady ten tvůj kamarád mi řekl že mě tady nikdo nechce, protože jsme mu pochválila jen outfit„ co zas mele. Clay se na mě nechápavě koukl. "Jo řekl jsem to ale tys mi určitě outfit nepochválila„ nadechl jsem se abych tady nezačal křičet. Z druhé strany jsem slyšel jak se Karl a Nick potichu smějou. Aspoň se mají na co dívat.
"Ale ano, chci být s tebou jen kamarádka George. A ty si na mě hnusný„ přitulila se ke Clay. Fajn asi jí zabiju.
"Nic nechceš být a já zase nechci být s tebou„ probodl jsem jí pohledem. Dělala smutný obličej. Clay nechápal ale pořád poslouchal.
"Copak, třeba jen žárlíš tak proto se takhle chováš?„ usklíbla se tak aby to Clay neviděl. Fajn mám jí dost fakt jí zabiju. Narovnal jsem se a zkřížil si ruce na hrudi.
"Ne, jedině co vím tak je že si tě nezaslouží, zaslouží si někoho lepšího„ falešně jsem se usmál a otočil se ke Nick a Karl kteří měli úsměv na tváři a koukali na nás.
Zpátky jsem se koukl na Cassie která se na mě zmateně koukala.
"To docela bolelo George„ šla blíž ke mně s naštvaným obličejem ale Clay jí zastavil rukou. Ona se na něho nechápavě podívala.
"Co, ty nic neřekneš?„ koukla se na něho. "Já-„ začal Clay. Koukal jsem se na Cassie a její reakce. Z mého koukaní na ní mě vyrušil Clay který mě vzal za ruku a někam mě táhl. Pokoj pro hosty.
Zavřel za náma. Nechápavě jsem se na něho koukl. "Co je?„ zeptal jsem se, a Clay se opřel o dveře.
"Promiň, ale nechci tam s ní být„ pousmál se.
"Však to je tvoje holka ne?„ ušklíbl jsem se.
"Co, žárlíš?„ řekl bez emocí a šel blíž ke mně.
"Co? Ne.„ koukl jsem se do země.
Clay mi zvedl hlavu abych se na něho koukl. Co dělá?
"Lžeš„ ušklíbl se.
"Sakra Clay přestaň. Máš holku!„ udělal jsem krok dozadu. Clay si povzdechl.
"Nechci aby byla„ udělali jsme oční kontakt.
"Co?„ koukal jsem se mu pořad do očí.
On se zasmál a koukl se do země, potom zpátky na mě.
"Nikdy jsem s ní chodit nechtěl, potřeboval jsem se odreagovat„ kousl si spodní ret.
"Odreagovat? Kvůli čeho?„ nadzvedl jsem obočí. Clay se nadechl, pořád se mi koukal do očí.
"Od tebe„ řekl jednoduše.
"C-co? Nechápu„ začal jsem být nervózní.
"Potřeboval jsem se odreagovat od tebe. Představoval jsem si jenom tebe. Pořad jsem na tebe myslel. Ale když jsem začal 'chodit' s Cassie, tak to stejnak nepomohlo„ smutně se na mě usmál.
"J-já nevím co říct„ koukl jsem se na Clay reakci. Měl skleněné oči. Mně se taky chtělo brečet ani nevím proč.
Nechtěl jsem aby se znovu rozbrečel kvůli mě. Udělal jsem krok k němu. Koukal se do země.
"Hej, hej. Koukni se na mě„ dal jsem mu moje ruce na jeho obličej. Udělali jsme oční kontakt.
Tak jo, teď nebo nikdy.
Stoupl jsem si na špičky a dal jsem mu rychlou pusu na jeho rty. Pět sekund jsme tam tak stáli než jsme se odtáhli.
Clay měl malý úsměv na tváři. Usmál jsem se na něho a odešel z pokoje. Nevím proč jsem to udělal, chtěl jsem ho uklidnit. A pomohlo to.
——————————
Nebude to tak růžový jak to teď vypadá ;)) jinak mám na vás pár otázek tak prosím odpovědět <3
1. Chcete příběh urychlit nebo pomalu?
2. Co říkáte na tuhle kapitolu? Protože je asi nejdelší z těchle všech :D
3. A jinak vadí vám že některé věci píšu anglicky? Někdy se mi to tam totiž hodí. Ale pokud vám to vadí nebudu to psát :]
ČTEŠ
Wrong number |DNF| ✓
FanfictionGeorge napsalo cizí číslo, chtěl si ho bloknout ale v tom přišla další zpráva. -- Neposílají si hlasovky a ani neví jak se navzájem jmenujou. -- Znají se v realitě , ale ani jeden to neví. -- Jednou to George zjistí. - - - - - ❗️Nemá to nic společné...