Už je to týden co jsem nepromuvil s Clay. Naopak jsem si začal více psát s Dream. Je to fajn kluk, umí mi vždy poradit a vždy mě uklidní. Stejnak pořád myslím na toho jednoho člověka.Dneska je pondělí a já sedím ve třídě. Poslední dobou s nikým nemluvím. Clay mě ignoruje úplně. Nick se semnou baví, ale je víc s Clay, takže vždycky někde mimo mě. A Karl? Přišel na naši školu nový kluk. Jmenuje se Alex, je srandovní ale ještě jsem neměl moc možnost se s ním seznámit.
Sedím sám v zadní lavici a koukám se do svojí knihy. Ignoruju aji svůj mobil který mi bzučí několikrát za den.
Povzdechl jsem si a zavřel knihu. Koukl jsem se po třídě a viděl známého člověka, který sedí na druhé straně třídy. Odtrhl jsem pohled a koukl se z okna. Prší. Koukl jsem se znovu na druhou stranu. Načapal jsem Clay jak se na mě divá, pohled však hned odrhnul. Protočil jsem očima a zrovna přišla učitelka do třídy. Hodina začala.
——
Chtěl jsem zavřít skříňku ale nějak mi to nešlo. Zkoušel jsem to zabouchnout a udělat vše aby se to konečně zavřelo.
"Ale notak„ řekl jsem si sám pro sebe a silou do toho práskl.
"Klid, urveš to„ někdo se vedle mě zasmál a skříňku normálně zavřel. Fajn teď zabiju tu skříňku. Clay stál vedle mě a zavíral skříňku. Po nějaké době se mu to povedlo.
"Děkuji..„ zašeptal jsem a koukl se na Clay. "Jo, už půjdu„ otočil se a někde šel. "Hm, počkej!„ zavolal jsem na něho a on se na mě otočil. "Co?„ řekl bez emocí v hlase.
"Já jen„ odmlčel jsem si. "Chci se ti omluvit. Nechtěl jsem to říct. Nikdy bych to neřekl, řekl jsem to jenom protože jsem měl vztek„ nervózně jsem se na něho koukl a pak zpátky do země.
"To už je jedno „ otočil se znovu , ale já ho chytl za ruku. Znova se na mě otočil. "Není to jedno Clay, je to moje chyba. Jen ti chci říct že..„ nadechl jsem se. "Říct co?„ zeptal se. "Že mi chybíš„ smutně jsem se na něho usmál.
Clay se na mě zmateně podíval a pak se na mě pousmál. "Ty mi taky chybíš, ale dej mi čas„ tentokrát odešel a já ho nechal. Povzdechl jsem si, a šel do učebny Biologie.
——
Jsem doma a v uších mám sluchátka. Vnímán jen hudbu a mé myšlenky. Teda jestli mám vůbec nějaké pozitivní.
Vzal jsem si mobil do ruky a napsal Dream. Možná mi zvedne náladu.
Já
Hey man! How're you :]Dream
Good! Jak ty? Už je ti lépe?Já
Jo mnohem, hodně si mi pomohl :]Dream
Je to moje práce <3Takhle jsme si psali ještě chvilku než jsem začal být unavený. Dal jsem mobil na noční stolek a věci na spaní jsem si vzal do ruky s tím že si půjdu udělat hygienu.
"Kéžby jsme se nikdy nepotkali!„
Tahle věta mi hraje v hlavě hodně dlouho. Nepochopím sebe nikdy, jak člověka mužů mít rád ale řeknu mu takové hnusné věci. Někdy se za sebe stydím.—————————-
Hádejte komu dneska přišel merch od George! <33 jsem mega happy!!!
Jinak dneska je 22.2 2022 a dneska vyšla 22 kapitola ! <33
Děkuji za podporu a krásné komentáře!
Jinak pište mi na ig: tereznotfound . Nemám si s kým psát :((
ČTEŠ
Wrong number |DNF| ✓
FanfictionGeorge napsalo cizí číslo, chtěl si ho bloknout ale v tom přišla další zpráva. -- Neposílají si hlasovky a ani neví jak se navzájem jmenujou. -- Znají se v realitě , ale ani jeden to neví. -- Jednou to George zjistí. - - - - - ❗️Nemá to nic společné...