17.

622 57 7
                                    



Bylo ráno a já si chystal věci. Následně jsem si je dával do mého batohu.

Moc se mi do školy nechce, vlastně nikdy se mi tam moc nechtělo.

Unaveně jsem si dal do tašky poslední knihu a zavřel ho. Dal jsem si ho na rameno a šel z pokoje k hlavním dveřím kde jsem už odběhl ven.

Vyšel jsem do budovy kde se mi každý den nechce , a hned si to zamířil ke svojí skříňce. Dal jsem si do ní batoh a do ruky jsem si vzal jen knihy které teď potřebuji. "Hello George!„ obejmul mě ze zadu Karl a vedle něho šel Nick. Zavřel jsem skříňku a koukl se na ně. "Hey guys„ usmál jsem se. "Jsme lucky že tuhle hodinu máme spolu a Clay taky„ zasmál se Nick a dal ruku kolem Karl ramen. Clay tu není. "A kde vlastně je?„ Nick protočil očima. "Je s Cassie„ odfrkl jsi, já jen kývl že rozumím. "Jdeme do třídy„ rozeběhl se Karl do učebny matiky. Zasmál jsem se.

Vyšli jsme do třídy a Nick si sedl vedle Clay a já vedle Karl. Povzdechl jsem si a dal hlavu na lavici. "Notak neumírej„ dal mi Karl ruku na rameno. "Každý den je to stejný„ teďka jsem se normálně posadil a uviděl že před naši lavicí stojí Clay a Nick s pobaveným výrazem. "Co je?„ nadzvedl jsem obočí. Ti dva se začali smát, Karl se přidal a já nakonec taky. Naši chvilku přerušila Cassie která přišla za Clay. Obmotala její ruce kolem Clay ruky. Protočil jsem očima. "Co chceš?„ zeptal se Nick , a koukl se do země. Asi nejsem jediný kterého štve že přeruší ty nejlepší chvilky s kamarády. Hlavně když je tady Clay. "Mám tady přítele, nemůžu tu být?„ Ne. Nemůžeš. "Mhm, jen se ptám„ zaklonil hlavu Nick. Nad tím jsem se zahihňal. Koukl jsem se poprvé na Clay který se koukal na mě, pohled hned odtrhnul když jsem se na něho koukl. Stejnak jsem si toho všiml. "No jinak co máte dneska v plánu?„ přitulila se více ke Clay. Nadechl jsem se. Proč mi dává takové šoky? "S George mám trest po škole, takže ti pak napíšu„ otočil se na ní Clay a pousmál se ona však protočila očima. "Nemůžeš to jednou přeskočit?„ idiot. "Přeskočili jsme to už včera„ už to nedává a já taky ne. "Tak notak co se stane-„ chtěla něco říct ale já už neměl nervy takže jsem jí skočil do řeči.

"Nepochopíš když řekne ne? Přeskočili jsme to už včera a nechci to přeskočit ještě dneska. Potom by jsme měli další trest. Tak se do toho nepleť„ protočil jsem očima a zkřížil jsem si ruce na hrudi. Možná trošku žárlím. Už otevřela pusu že chce něco říct ale díky bohu zrovna zazvonilo. Nikdo se k tomu nevyjádřil k tomu co jsem řekl. Ale moc jsem to neřešil, jen jsem řekl pravdu. Vyšla učitelka do třídy a hned se začlo učit. Dnešek bude dlouhý. Povzdechl jsem si a dal si hlavu na lavici, u toho se koukal na tabuli.

——

Všechny hodiny mi už skončili a já si dávám věci do skříňky. Vezmu si jen batoh a věci které potřebuji. Odešel jsem od skříňky a otočil se s pocitem že půjdu na školní zahradu. Cinknul mi mobil v kapse.

Dream
Dlouho jses neozval :(


Psali jsme si včera :]

Dream
Ik, no jinak jak se máš? :)


Unaveně, jako vždy. Ty? :]

Dream
Spíš bych řekl že se teďka moc stresuji. Ale jinak se mám fajn :)


Nechceš nějak pomoct?

Dream
Ne, děkuji za optaní ale ne. Musím si o tom promluvit s jiným člověkem.


Okay! Jinak už musím byee! :]

Dream
Byeee

Usmál jsem se a schoval jsem si mobil. Otevřel jsem dveře a vyšel zase ven, tentokrát jsem vyšel na školní zahradu kde jsem viděl Clay sedět na lavičce hned jsem si k němu přisedl. On se na mě usmál já mu úsměv oplatil.

"Připraven?„ dal jsem si batoh vedle sebe a znovu se na něho koukl. "Mhm, ale první se chci omluvit za Cassie, není taková. Teda občas jo, ale promiň„ omluvně se na mě usmál. Já se zahihňal.

"Ty se omlouvat nemusíš, nic jsi neudělal„ usmál se na mě. "Plus si myslím že už si na to musím zvyknout. Když teďka s ní chodíš„ úsměv mu hned z tváře spadl. Na chvilku se zarazil, a byl ticho. Dal jsem mu ruku na jeho rameno. "Clay, v pohodě? Řekl jsem něco špatně?„ rychle se na mě koukl a zakýval hlavou. "N-ne, jen jsem se zamyslel„ omluvně se na mě usmál. A hned se zvedl. "Začneme, ať to už máme za sebou„ vypadal nervózně. Vlastně nervózně a zamyšleně. Povzdechl jsem si a šel jsem za ním.

————————————-

HIII, pardón že nic nevyšlo :,) tak trošku jsem no nevím. 💀💀


Jdi se najíst a napít <33

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat