18.

585 54 9
                                    



Další den jsem se probudil nevyspaný. Poslední dobou hodně přemýšlím, a kvůli toho se na nic nemůžu soustředit.

Jdu po cestě která vede ke škole. Je pátek takže konečně se mužů vyspat. Jestli se teda z mého premyšlivého stavu dostanu. Povzdechl jsem si a otevřel jsem dveře od školy. A pořádně jsem se nadechl. Bude to v pohodě.

Šel jsem ke skříňce kdyby na mě někdo neskočil, a neobejmul mě. Byl to Karl.
"Hi Karl„ zasmál jsem se. "Heyy! Dneska je párty, doufám že přijdeš bude tam aji Nick a Clay!„ usmíval se a šel vedle mě. Párty? "Já ti nevím. Párty moc nemusím„ došel jsem ke skříňce a otevřel ji. Slyšel jsem Karl jak si dost nahlas povzdechl. "Prosím budu tam já!„ falešně začal brečet. "Fajn, ale pokud se něco stane bude to na tebe„ zavřel jsem skříňku a zasmál se.

"To není vtipný„ zvedl obočí a dal si ruce na hruď. "To máš jedno, kde máš Nick?„ usmál jsem se a opřel se o ostatní skříňky. "Včera se pohádal s Clay, takže teďka spolu moc nemluví„ smutně se na mě usmál.

Jsou nejlepší kamarádi, a pohádali se. U nich se to moc neděje. Ještě bydlí spolu takže bych chtěl vědět jak spolu teďka vychází.

"Proč se pohádali?„ zarazil jsem se.
Karl však pokrčil rameny. "Nechce mi to říct„ řekl smutně. Ja jen kývl na souhlas. Zrovna zazvonilo takže jsme se otočili a šli na hodinu. Kterou máme znovu spolu.

Sedli jsme si vedle sebe a učitel přišel.
"Takže jdeš tam?„ pošeptal ke mně Karl. Kývl jsem. "Jo, ale mám ještě trest s Clay„ povzdechl jsem si. "To si nemyslím„ zasmál se potichu a já se na něho nechápavě koukl. Zrovna se z rozhlasu ozvala ředitelka.

"Prosím George Davidson a Clay Smith aby se dostavili do ředitelny„

Udělal jsem něco? Naposled jsem se koukl na Karl který měl na obličeji úsměv. Koukl jsem se ještě na ostatní kteří se na mě koukali. Super.

Odešel jsem ze třídy a šel k ředitelně.
Kde jsem cestou potkal Clay. Usmál se na mě a já na něho. "Udělali jsme zase něco?„ usmál jsem se znova. "Nemyslím si„ pokrčil rameny a zaklepal na dveře ředitelny, kde se ozvalo tiché 'dále'.

"Vítám vás chlapci„ usmála se na nás ředitelka. A naznačila rukou aby jsme se posadili a taky jsme udělali.

"Takže byli tu vaší kamarádi. Nick a Karl a řekli mi že se váš vztah zlepšil. Což jsem ráda že ten trest aspoň trošku pomohl„ usmála se a napila se svého čaje.

"Takže mě poprosili jestli bych vám nezrušila ten trest„ koukla se na nás s úsměvem. Byl jsem docela nervózní.

"Já na to kývla, na ty stěny objednám malíře takže to neřešte„ já se hned usmál Clay semnou.

"Takže už tam po škole nemusíme chodit?„ zeptal se Clay.

"Přesně, a teď se vraťte na hodinu„ ukázala na dveře a my se rozloučili.

Odešli jsme z ředitelny a já hned obejmul Clay který to nečekal.
"Konečně! Jako né že by se mi nelíbilo s tebou trávit čas to né ale nudilo mě to„ zasmál jsem se a odtáhl jsem se z objetí. Clay se na mě usmíval. "Mám to stejně„ zahihňal se. "Tak uvidíme se o přestávce„ zamával jsem mu a šel zpátky do třídy kde mě čekala znovu chemie.

——

"A proč jste to vůbec udělali?„ usmál jsem se na Karl když jsme stáli u skříňky.

Karl pokrčil rameny. "Vztah se zlepšil tak proč nezrušit trest„ usmál se na mě.
"Děkuji Karl„ děkovně jsem se usmál.

"Já 'děkuji' nedostanu?„ šáhl mi na rameno Nick. Leknutím jsem nadskočil. "Děkuji„ zasmál jsem se a protočil očima. Nick si stoupl vedle Karl. "Prý jses pohádal s Clay„ koukl jsem se na Nick který se na mě taky koukl. "Em, jo. Ale už je to v pohodě snad„ poslední slovo řekl potichu ale pořád to šlo slyšet.

"Takže na dnešní párty jdete?„ zeptal se Nick a dal ruku kolem Karl ramen a dal mu pusu do vlasů. Protočil jsem očima.

Zase mi dal někdo ruku kolem mích ramen. Koukl jsem se vedle sebe. Clay.
"Já jdu„ řekl Clay a přitáhl jsi mě více k sobě. Cassie mu utekla co?

"Já jdu taky! A Gogy taky!„ zakričel Karl. Děkuji Karl celá škola to totiž musí vědět. Povzdechl jsem si. "Tak jo pak do skupiny napíšu čas„ řekl Nick a usmál se na nás. My všichni kývli.

——————————

Posrala jsem test z matiky <33
Ig: tereznotfound :]

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat