10.

639 52 24
                                    



"No vlastně aji u Nick když tu bydlí„ zasmál se a Nick s ním.

"Eh jo promiňte , ale už něco mám s mamkou takže ehh-„ Karl mi skočil do řeči.

"Gogy , před chvilkou ses dozvěděl že nemáme školu a vymluvíš se na to že už máš něco s mamkou? No tak bude sranda!„ řekl zoufale.

"Jo Karl tě tu potřebuje„ zasmál se Nick.

"Strašně vtipný , spíš on má tebe Nick„ tentokrát jsem se zasmál já.

"Prosím moc , Gogy!„ Karl už to semnou nedával.

"Fajn , ale jen pod tou podmínkou že budu spát s tebou v pokoji Karl„

"Každý tu má svůj pokoj„ vložil se do toho Clay.

"Fajn! Ještě lepší!„ usmál jsem se.

"Dobře , zítra ve tři k tobě přijdeme pa!„ típl hovor Karl.

Hned jsem to musel jít oznámit mamce , doufám že jí to nebude vadit. Vlastně kdyby mi to zakázala tak by mi to nevadilo.

Přišel jsem ke gauči a skočil hned vedle mamky , která se vylekala. "Zítra přespavám u kamaráda„ usmál jsem se a koukl se na telku kde běžel nějaký pořad. "Doufám že to nedopadne jako minule Gogy„ doufám že ne. "Ne určitě ne . Takže mi to dovoluješ?„ koukl jsem se zpátky na ní. "Ano , dovoluji„ Sakra. Tak jsem to aspoň zkusil. Pokrčil jsem rameny a uvelebil se na gauči.

"A kdo tam vlastně bude?„ zeptala se po chvilce ticha. "Karl , Nick a Clay„ odpověděl jsem. "Aha , a co budete dělat?„ co já vím. "Já nevím asi něco , ještě nemáme nic naplánované„ koukl jsem se na čas na svém telefonu. Bylo deset hodin večer. "Já už půjdu , jsem docela unavený„ usmál jsem se na mamku a pak odešel zpátky do svého pokoje.

Skočil jsem na postel a přikryl se. Byl jsem vážně unavený i když jsem spal do oběda. Prostě rád spím. Dá se říct že je to moje hobby.

——

Ráno jsem se vzbudil o půl desáté. Koukl jsem se na svůj mobil kde byla založena už nějaká skupina na instagramu. Byl jsem tam já , Karl , Clay a Nick. Takže my čtyři. Nějaká konverzace tam byla.

Nick
Berte si plavky budem se koupat!

Karl
Okay

Clay
Pak půjdem ráno spolu do školy nebo jak?

Nick
Idiote , to ředitelské volno máme do úterý takže ráno všichni jdou domů. Kromě nás dvou.

Clay
Oh okay

Karl
Jdu vzbudit George beztak ještě spí.

George
Už nemusíš

Karl
Omg haiii Gogyyy!!!

Nick
Nazdar Gogyyy

Clay
Georgeeee

Jen jsem si to zobrazil a usmál se. Šel jsem dolů do kuchyně kde byl zase lísteček. Od mámy.

Jsem v práci , uvidíme se v úterý :)
Mamka ~

Mamce jsem ještě včera řekl že máme ředitelské volno. Vzal jsem si něco na snídani a šel k mému počítači do pokoje. Tam jsem si zahrál pár her a pak se šel chystat.

Mám nějaký pocit , že se tam zase něco stane.

——————————-

Papejte a píjte! Ne jak já která měla dneska jen oběd a svačinu :]
(Poslední dobou nemám nějak hlad proto moc nejím. Ne že bych měla hladovku! <3)

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat