4.

670 51 7
                                    

Vím řekla jsem že si dám menší přestávku , ale nudim se a nevím co mám dělat ><

——————————-
Ráno jsem se vzbudil o hodinu dřív , nemohl jsem usnout pořad jsem nad něčím přemýšlel. Hlavně to co mi řekla mamka. Nepozvu ho tu. Bude to trapný. Stačí mi že mám s ním trest , to stačí. Vzal jsem si mobil do ruky a nikdo mi nepsal , jak jinak. Najel jsem na chat mého kamaráda. Eh bože trapný jak ho mám nazývat když neznám jeho jméno. Napsal jsem mu.


Jak ti mám vůbec říkat? Mužů tě vůbec považovat za kamaráda?

Napsal jsem rychle a ani si to poradně nepřečetl co jsem vůbec napsal. Dal jsem si mobil na noční stolek a šel ke skříni kde jsem vyhrabal nějaké oblečení. Otevřel jsem dveře od mého pokoje a šel do koupelny kde jsem si udělal hygienu a pak šel do pokoje. Tam byl na stole jen lísteček , hádám že od mamky.

Promiň zlato , musela jsem jít do práce dříve a přijdu v devět hodin večer. Večeři máš v lednici ze včerejška :)
Máma~

Povzdychl jsem si a vzal si rychle něco k jídlu. Šel jsem do pokoje kde jsem si vzal svůj mobil. Mám ještě půl hoďky čas. Nepřečtená zpráva. Rozklikl jsem ji.

Wrong number
Za kamaráda určitě :]
A nazývat mě můžeš jak chceš :D


Děkuji <3
Jinak nemáš aspoň přezdívku?

Wrong number
Dream , říká mi tak můj nejlepší kamarád. Nikdo jiný ani neví že tuhle přezdívku mám :]


Dobře , už musím jít pa Dream :)

Wrong number
Pa wrong number :)

Usmál jsem se a koukl se na čas . SAKRA! Přijdu pozdě psaly jsme si docela dlouho takže jsem zapomněl na čas. Rychle jsem si vzal svůj batoh a hned vyšel ven. Koukl jsem se znovu na čas a mám pět minut zpoždění. Zrychlil jsem můj krok abych tak byl rychleji.

Vyšel jsem do školy a šel ke svojí skříňce. Dal jsem si tam věci které nepotřebuji a vzal si jen ty které ano.
Zavřel jsem skříňku a koukl se na čas sedm minut zpoždění.

"Taky pozdě jo?„ slyšel jsem hlas vedle mě. Byl tam Clay. "Vypadá to že jo„ usmál jsem se a šel jsem ke svojí skříňce Clay samozřejmě semnou.

Došli jsme ke dveřím naši třídy a já zaklepal. Hned všechny pohledy se otočili na nás. Trapný... "Ale byl čas„ řekl učitel a zasmál se. Mně to moc vtipné nepřišlo. Protočil jsem očima a šel ke svému místu a sedl si vedle Karl.

"Kde jsi byl?„ zeptal se kamarád vedle mě. Potřebuji výmluvu aby neměl zase nějaké kecy. "Zaspal jsem„ odpověděl jsem jednoduše a "poslouchal" učitele. Spíš jsem přemýšlel jestli ho mám vážně pozvat k nám domů. Nakonec jsem si řekl že ne.

Zazvonilo na přestávku, vzal jsem si svoje věci a šel ke skříňce Karl šel vedle mě než tam přišel Nick. "Karl dneska jdeme s Clay ven přijď jestli chceš sraz tam jak vždy„ usmál se na Karl a pak se koukl na mě a usmál se. Co zas vymýšlí? "Ty taky George , jestli chceš„ usmál se na nás a pak odešel za Clay který se na nás koukal. Došli jsme ke skříňce a vzal si věci které potřebuji.

"Prijdeš prosím„ koukl jsem se na Karl který se na ně koukal psíma očima. Na to zapomeň. "Mám trest s Clay , zapomněl si ?„ zamkl jsem skříňku a celým tělem se koukl na Karl. "Jo ale dneska končíme ve dvě protože nám odpadly hodiny , a trest máš jen na hodinu„ zasmál se protože věděl že už se na nic nemůžu vymluvit. "Fajn , tak pak mě čekej ve tři před školou„ protočil jsem očima ale Karl byl rád. "Děkuji Gogy!„ zakričel Karl a obejmul mě já mu objetí opětoval. "Tak pojď už na hodinu„ řekl jsem a vzal ho za zápěstí. Koukl jsem se za nás kde se na nás koukali Nick a Clay o něčem se bavili. Moc jsem to neřešil a šel s Karl na další hodinu což byla angličtina.

———————————-
Možná vyjde ještě zítra jedna jestli budu mít náladu :)
Názor na příběh ? Jak se vám zatím líbí? Potřebuji to vědět jestli vás to baví a jestli tu mám něco přidat nebo něco :]

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat