14.

599 57 3
                                    

1k přečtení DĚKUJI !!! <3 miluju vás!! :]

————————————

Seděl jsem na trávníku a koukal se před sebe. Byla zima a řekl bych že je aji pozdě. "Gogy! Hledal jsem tě! Je půl čtvrté ráno!„ přiběhl ke mně Karl , a šáhl mi na rameno. Já neodpovídal jen jsem se na něho koukl , a pak znovu před sebe. Karl si sedl vedle mě. "Není ti zima?„ Jo je. "Ne„ řekl jsem potichu. "Stalo se něco?„ obejmul mě rukou kolem ramen. "Zase jsem to posral, chtěl být jen kamarád„ povzdechl jsem si. "Co? Ehm , promiň Gogy moc to nechápu„ lítostně se na mě koukl. "To je jedno, proč nejsi u Nick?„ usmál jsem se. "S Clay jsou úplně opilí„ zasmál se. "Zítra budou mít kocovinu ne?„ zasmál jsem se s ním. "Ale nedělej však řekli že UMÍ PÍT„ na poslední dvě slova dal větší důraz. Já se začal smát , Karl se mnou. "Pojď půjdem , je mi tu docela zima„ já přikývl. Karl otevřel dveře a podržel mi je, vyšli jsme dovnitř. Už jsem mohl slyšet Clay s Nick jak se něčemu hodně smějí. Koukl jsem se na Karl a on na mě. Pokrčil rameny a šli jsme za něma do obýváku. "Hej Karl!„ začal Nick. "Víš že ti to dneska moc sluší?„ flirtoval. "Jo díky , to vím„ zasmál se Karl a sedl si vedle mě na gauč. Nick protočil očima a vzal si další sklenku alkoholu. Vedle mě si sedl Clay a dal mi jeho ruku kolem mých ramen.

"Hej Georgie, víš že tě fakt miluju„ jo jsou hodně opilí.

"Nechcete už přestat pít?„ začal Karl.
"Proč, dej si taky. Ten tvůj alkohol už z tebe vyprchal„ řekl Nick. Karl protočil očima. Já se nad tím usmál. "Neboj , ráno se budem smát my„ drkl jsem loktem Karl. On si dal ruku před pusu , aby se nezačal smát. "Jo to jako proč?„ řekl Clay vedle mě. "Protože vám bude blbě , jo počkej já zapomněl. Vy vlastně UMÍTE PÍT„ s Karl jsem se zasmál. "Uvidíme kdo se bude smát naposled„ projela mi husí kůže celým tělem když mi tyto slova zašeptal Clay do ucha. Otočil jsem se na něho. "Co tím myslíš?„ on se usmál a pokrčil rameny. Asi zapomněl co se stalo před pár hodinami.

"Zapomněl-„ přestal jsem mluvit. Nechci aby to skončilo jako minule. "Zapomněl co?„ napil se znovu svého alkoholu. "Hm, nic„ koukl jsem se na Karl který tady usínal. Kluci se začali zase smát. "Pojď Karl, dám tě do pokoje k Nick„ vzal jsem Karl za zápěstí.

Došel jsem do Nick pokoje a Karl položil na postel. "Dobrou„ odpověď jsem nedostal. Zavřel jsem za sebou dveře a šel do 'svého' pokoje. Vzal jsem si z batohu tepláky a převlékl jsem se. Lehl jsem si do postele , vzal jsem si mobil a koukl se na čas. 4:53. Dal jsem si ho na nabiječku , a zachumlal jsem se do peřiny. Nebudu asi spát dlouho , ale aspoň trošku se prospat musím.

——

Probudil jsem se a hned se koukl na mobil 9:47 ráno. Povzdechl jsem si a vzal si mobil do ruky. Lehl jsem si na zadá a koukal se do stropu. Někdo mi trhl do pokoje. "Gogy! Hádej komu je špatně„ skočil mi na postel Karl. Já se zasmál "Clay a Nick!„ sedl jsem si. "Jo!„ zasmál se a šel do koupelny. Kde byli oba dva , Clay ležel u záchoda a Nick byl opřený u skříňky pod umyvadlem. "Neříkali jste že umíte pít„ zkřížil si Karl ruce na hrudi a pobaveně se na ně koukl. "Drž hubu Karl , vůbec si nic nepamatuju co se stalo„ zasténal Clay.

Takže si nepamatuje ani co se stalo venku..?

"Pojď budeme aspoň teďka hodní a objednáme snídani„ Karl mě vzal za zápěstí a šli jsme do kuchyně.

Karl si vzal mobil a začal objednávat jídlo.

-
"Fajn , za patnáct minut by to tu mělo být„ Karl se usmál , a já unaveně kývl. "Moc ses nevyspal co?„ pobaveně se na mě koukl. "Když jsi šel spát brzo ráno , a pak jsi vstával o čtyři hodiny později, tak se nedivím„ zasmál se. "Ale myslím že my všichni jsme unavení„ pokrčil rameny a šel zpátky do koupelny.

Po chvilce přišli všichni tři. "Bolí mě hlava„ zasténal Nick. "Neměli jste tak hodně pít„ pokrčil jsem rameny. Zrovna někdo zazvonil. "To bude jídlo!„ vykřikl Karl a šel ke dveřím. "Co se včera dělo?„ zeptal se Clay a já se na něho koukl udrželi jsme na chvilku oční kontakt. Pak jsem ho přerušil , a zasmál se. "T-to nechceš vědět„ on se na mě nechápavě koukl. "Jídlo je tady!„ Přišel Karl s taškami v ruce.

———————————

Kapitola o ničem but never mind :D love u All !! <3

Vote?  >:]

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat