6.

646 52 0
                                    

Chci vám poděkovat za hvězdičky a za podporu! Hlasuj <3

—————————

Asi na minutu jsme tam stáli v trapném tichu než ho přerušil Nick. "Tak asi půjdem„ otočil se na patě a šel asi ke Clay domů. Já šel s Karl v zadu. Clay a Nick se ve předu nějak smáli. "Klidně běž za nima jestli tě nudím„ pokrčil jsem ramenama a koukl se na druhou stranu. "Co? Ne , proč. Vím že si musíš zvyknout takže budu u tebe než si zvykneš nebo až se budeš trošku cítit pohodlně„ usmál se na mě a já mu úsměv opětoval.

Nevím co bych si počal bez kamaráda jako je Karl. Mám ho rád , on jediný mě vyslechne a pomůže mi. On tu byl pro mě od začátku , jestli se mu něco stane tak to asi ani nezvládnu.

Došli jsme k velkému baráku jako tam bydlí sám jo? "Bydlí tam s Nick , asi jsem ti minule řekl opak ale já si vždycky myslel že tu je Nick na návštěvě„ zasmál se nervózně Karl. A my všichni vyšli na zahradu. Byla fakt velká. "Počkejte tady něco donesu„ řekl Nick a někam odběhl , takže jsme tam stáli my tři. Já , Karl a Clay , bylo to trapný nikdo nic neříkal já se koukal kolem sebe hlavně abych se nemusel koukat na Clay a nebo Karl. Pak už jsme všichni uslyšeli menší cinkání a kroky všichni se koukli před sebe kromě Clay , ten se musel otočit.

Malém jsem upadl, Nick měl v ruce alkohol. Clay se zasmál a Karl byl stejně nervózní jako já. Nikdy jsem nepil , a podle mě není žádná dobrá chvíle začít pít když tu je jeden člověk kterého nemáš rád , na Nick jsem si už zvyknul není tak otravný jak Clay takže by se dalo říct že se s ním i bavím.

Udělal jsem menší krok ke Karl a potichu mu něco řekl aby to neslyšeli kluci kteří vybírali alkohol.
"Vím na co se chceš zeptat , a ne nikdy jsem s nima nepil až teď a bojím se co se stane potom až se opijem„ předběhl mě Karl který se na mě kouknul. "Opijeme? Já teda ne nikdy jsem nepil a nebudu pít„ koukal jsem se mu do očí že to myslím vážně , myslím že to pochopil.

"Notak budete tam stát nebo si dáte taky?„ zeptal se Clay a vzal si nějakou flašku alkoholu do ruky. "Jo jasně už jdeme„ usmál se Karl na Clay a šel za nima , Karl se na mě ještě otočil a usmál se pak jsem viděl jak si bere nějakou skleničku alkoholu do ruky. Tohle dopadne špatně , povzdechl jsem si a šel si za nima sednout. Sedl jsem si vedle Clay bohužel protože Nick seděl vedle Karl. Karl už pil , a to mi ještě říkal že se trošku bojí jak to dopadne.

"Dáš si taky?„ zeptal se vysmatý Clay který mi nabízel alkohol. Na chvilku jsem přemýšlel než jsem si skleničku vzal a zvláštně na ní koukal. "Budu hádat ještě nikdy si nepil„ koukl jsem se na Nick který se taky na mě koukal. "N-no..„ bylo to jedno koktal bych takže jsem rád že mě vyrušil Karl. "To máš jedno , teď je práva chvíle to vyzkoušet„ usmál se na mě a napil se ze svojí skleničky. Viděl jsem Nick jak už si zase nalívá a Clay s ním. Nadechl jsem se a napil se z mojí skleničky. Zašklebil jsem se , nebylo to špatný ale další bych si nedal. Položil jsem skleničku na malý skleněný stůl který byl před náma. Koukl jsem se po ostatních kteří už byli trošku v náladě.
Asi to vypadá tak že budu jediný střízlivý.

————————————

Uvidíme co se stane v další kapitole. Hahah <3

Wrong number |DNF| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat