Part 15

729 82 5
                                    

📱📱"Moe နေကောင်းရဲ့လား"

📱📱"ကောင်းပါတယ် Hoseok hyung အဲ့မှာရောအားလုံးအဆင်ပြေကြတယ်မလား ဟိုနှစ်ယောက်ရော။အ မြန်ပြန်လာဖို့စီစဉ်နေပါတယ်"

📱📱"အင်း Moe "

📱📱"ပြောလေ hyung အသံကဘာဖြစ်နေတာလဲ နေမကောင်းလို့လား"

📱📱"ဟို ကောင်းပါတယ် ဒါပေမယ့် ဟို jimin ဆေးရုံတက်နေရတယ်"

📱📱"ဗျာ!!!!!!!ကျွန်တော်အခုချက်ချင်းပြန်လာခဲ့မယ်"

📱📱"Moe!! Moe !! ခနနေပါဦး!!hello hello "

တီ တီ တီ

V:"ဘာလဲဖုန်းချသွားပြီလား "

JH:"အင်း"

Jin:"သခင်မလေးပြန်လာရင်တော့ပြဿနာတက်တော့မှာဘဲ"

YG:"Jin hyung ကျွန်တော်ပြောစရာရှိတယ်"

JH:"hyung မသေချာသေးဘဲနဲ့မပြောပါနဲ့လား"

YG:"သေချာပါတယ်ကွာ"

Jin:"ဘာမို့‌လို့လဲသခင်လေး "

V:"အေးလေ ဘာလဲ မြန်မြန်ပြောနော် စိတ်ကသိပ်မရှည်ဘူး"

YG:"tae ကလည်းကွာ .....ဟို MoeကJiminညီမလို့ထင်တယ် "

V/Jin:"huh!!!!!!"

Jin:"ဘာလို့ဒီလိုပြောတာလဲ "

YG:"hyung Moe ရဲ့ကိုယ်မှာ tattooရှိတယ်မလား"

Jin:"အင်းရှိတယ်လေ အဲ့တာနဲ့ဘာဆိုင်လဲ"

Yoongi တယောက်ထသွားပြီး Jimin ခုတင်နားသွားသည်။အိပ်နေသည့်ဖြစ်၍ဖြေးဖြေးလေး အင်္ကျီကိုလှန်ပြီး

YG:"ဒီမှာတွေ့လား"

Jin:"ဟာ ဒါ ဒါ သခင်မလေးနဲ့တူတူဘဲ"

YG:"အဲ့တာပြောတာ ပြီးတော့ Moe က သေးသေးလေးတုံးကရောက်လာတာလေ ၆နှစ်ဘဲရှိအုန်းမယ် ဖေဖေကယ်လို့တွေ့တာလေ အဲ့တာ Jimin ညီမကလဲငယ်ငယ်ကပျောက်တာလို့ပြောဘူးတယ်"

V:"ခဏနေပါဦး hyung ၆နှစ်လို့ပြောတယ်နော် ပြီးတော့ ကယ်တယ် ဘယ်လိုကယ်တာလဲ"

YG:"အော် tae ရဲ့ အဲ့တာက Moe ကို မြစ်ထဲမှာတွေ့တာ ရေမွန်းပြီး ကမ်းစပ်နားမှာ မေ့နေတာ ကိုယ်တို့က ငါးလာမြှားကြတာ။အဲ့မှာ တွေ့ပြီး ကယ်ခဲ့တာ။ပြီးတော့ အဖွားက မွေးစားမယ်ဆိုလို့လေ Moe ကချစ်ဖို့ကောင်းပြီး စကားလည်းနားထောင်တော့။ဒါပေမယ့် Moe ကအမြဲ အိမ်မက်ဆိုးတွေမက်တတ်တယ် ငယ်ငယ်ဆုန်းကစိတ်ဒဏ်ရာနေမှာ ။သူက Jungkookကို အရမ်းခင်တွယ်တယ်။ဒါကိုဒီကောင်ကအခု ငါ့ Moe လေးကိုများ လာမဲပြီး ဒေါသ‌ထွက်နေတယ်"

ပန်းရောင်လေးနဲ့ကျွန်တော်Where stories live. Discover now