Benim dünyama hoşgeldiniz. Kapıyı aralık bırakalım. Burada herkese yerimiz var...10 Şubat 2024 🌲
Etrafta gezen garsonlar herkese gülümseyerek hizmet etmeye çalışıyorlardı. Mecburen katıldığım bu iş yemeğinde vakit geçmiyor ve ben ısrarla masanın üstüne koyduğum telefonun kilit tuşuna basarak saati kontrol ediyordum.
Sanki baktıkça bana inat daha yavaş ilerliyordu saatler. Masada dönen konulara kulak versemde hiç bir zaman ses vermezdim.
Ben Eliz Hezer. Türkiye'nin meşhur savcılarından Numan Hezer'in yeğeni. Ve bu da mecburen katıldığım iş yemeklerinden birisi.
Karşımda oturan ve isminin Atlas Yaşar olduğunu öğrendiğim adam masadaki konuşmalara hakim bir şekilde katılıyor ama gözlerini üzerimden çekmiyordu.
Hafif dağınık saçları, onunla tezat derecede düzenli çıkmaya başlayan sakallarına büyük bir zıtlıkla uyuyordu. Kahverengi gözleri hiç bir detayı kaçırmayacak kadar keskin bakıyordu. Gözlerini takip eden ne büyük nede küçük olan burnu yüzüne yakışıyordu. Üzerinde ise jilet gibi siyah bir takım elbise vardı.
Atlas'ın bana sorduğu sorulara kısa cevaplar verip muhattaplığımı sınırlıyordum. Dayım masadaydı ve ilginin dağılmasını istemiyordu.
Zaten yanlış bir hareket yaparsam bunun çözümünün şiddette olduğunu düşünüyor,beni öyle cezalandırıyordu. Acaba bu ünlü savcının yeğenine şiddet uyguladığını tüm Türkiye bilse ne olurdu?
Etrafı inceleyip masadan bağımsız hale gelirken her şey bir anda oldu. Atlas Yaşar bir anda üzerime doğru elini uzattı.Dudaklarımdan dökülen tiz çığlık ile beraber ellerim refleks olarak başıma kapandı.
Tepsiden düşen bardak mermer zemine çarparak parçalara ayrıldı. Garsonlardan biri elindeki içki dolu kadehi üzerime dökmüştü.
Titreyen ellerim hala başımı tutuyordu. Atlas refleks ile garsonu engellemeye çalışmıştı.
Ve ben ,
bana vuracak sanmıştım.Masada bana dönen gözler içinde bulunduğum durumu daha da kötüleştirmişti.
İsminin Ali olduğunu öğrendiğim adam bir kahkaha atarak "sakin ol kızım" dedi.
Dizlerim hafifçe titriyordu. Ellerim titremesin diye kendimi sıktım. Gözüm dayıma kaydı. Sinirlendiğini görüyordum. Gözlerine sadece benim anlayacağım o korkunç ifade yerleşmişti
"Ufak bir kaza" dedi Atlas.Bakışlarımı yüzüne çevirdim. Yüzüm nasıldı bilmiyorum ama uzun bir süre yüzümü inceledi. Dudaklarım aralandı ve hava yuttum.
"Müsaadenizle"dedim sandalyemi iterek. "lavaboya gitmem gerek". "Tabi kızım"dedi Cem bey.
"Eşlik etmemi ister misin?"
Gözlerimi Atlas'ın gözlerine diktim.
" hayır teşekkürler" dedim.Neyseki ellerimin titremesini kimse görmemişti. Zaten senin yüzünden oldu diye bağırmak istiyordum. Tabiki içimde benimle kalan cümlelerimden biri oldu.Masadan çantamı da alıp yavaşça kalktım ve sakin olduğunu düşündüğüm adımlar ile lavaboya yöneldim.
Lavaboya girip sırtımı beyaz kapıya yasladım. İçeride kimse yoktu. Derin bir nefes aldım.
Beyaz gri parlak renkler hakim olan lavabo çok lükstü. Karşımda duran büyük kenarları beyaz ışıkla çevrilmiş aynadaki yansımama baktım. Şimdi Atlas'ın beni neden dikkatli incelediğini anlamıştım.
Beyaz tenim daha da mümkünmüş gibi bembeyaz olmuştu. Gözlerimde hala korku vardı. Sıktığım dudaklarım artık titriyordu.
Suyu açtım. Soğuk suyu yüzüme çarptım. Dolan gözlerimden gözyaşlarım suyla beraber karışıp aktı. Mide bulantım bir kez daha kendini kuvvetlice hatırlattı. Hızla klozete eğilip kustum. İçimdeki duygularıda attığımı hissediyordum. Sifona basıp tekrar el lavabosuna yöneldim ve yüzümü yıkadım.
Musluğu kapatıp peçete ile yüzümü kuruladım. Fondotenim akmıştı ve morluklarım artık belli oluyordu.Masaya böyle dönemezdim. "Allah kahretsin"diye söylendim. Bu gece o masaya da ,dayımla eve dönmeyede cesaret edemiyordum.
Bir şeyler yapmalıydım. Hayır bu sefer eve kesinlikle gitmek istemiyordum.
Kaçacaktım...
🌧️🌧️🌧️Merhabalar.
Bir süredir üzerinde çalıştığım hikayem artık sizlerle. Benimle düşüncelerinizi paylaşın lütfen.
Oy vermeyi unutmayın.Amacım çok kişi okusun değil. Yazmayı seviyorum. Bana iyi hissettiriyor. Umarım sizde okurken iyi hissedersiniz.
Sevgiyle kalın.Sorular
Sizce Dayısı neden Eliz'e bunları yapıyor?
Eliz kaçabilecek mi?
Kaçamassa eve dönünce başına neler gelir?
Yzr hnm🌲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH İZLER+18
Romance" Bu odada olan herşeyi sana unutturmak isterdim demeyeceğim." dedi bir fısıltı şeklinde. " keşke bu odada olan şeyleri sen yaşamadan önce bulabilseydim seni." Sanki büyük bir pişmanlığını dile getiriyor gibiydi. Bu Sözü bana yetmişti. Geç bile...