Merhaba arkadaşlar 3 cü bölüm biraz uzun olduğundan bölüm geç gelicek bölümü yayımlayana kadar "KARAKTER TANITIMI" yapmak istedim.
İşte başlıyoruz:
"Blair Winston"
"Americanın Arizona eyaletinden🇺🇲"
"23 yaşında"
"Anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş tek çocuk. Şimdi kuzenleriyle yaşıyor"
"Maceraperest,cesur,ciddi biri. Şarkılar ve ya(müzik) onun ruhunun ilacı. Ailesine bağlı biri ve güçlü bir kız. Acılarını içten yaşayan yüzüne yansıtmayan bir kişiliğiye sahip. Aillerini trafik kazasında kaybeden Blair şimdi 2 kuzeniyle yaşıyor. Hayalet ve Ruh (gerilim) dolu hayatı seviyor ve Perili ev veya başka bir yerlere giderek orada videolar çekiyor ve yayınlıyor."
"Fiona Johnson"
"23 yaşında"
"Amerikanın Arizona eyaletinden🇺🇲"
"Anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş. Tek çocuk. Alex ve Blair ile yaşıyor"
"Şakacı, ama genellikle sessiz biri. Alex'le bi türlü anlaşamıyor. Çabuk sinirlenen ama çabukda sakinleşen biri. Güvensizlik yaşayan bir kişiliğiye sahip. Her zaman güler. Kitap okumak onluk bir şey değil. Tanıdıklarıyla şakalaşmaya bayılır. Blair gibi cesur ve maceraperest."
"Alex Lovato"
"24 yaşında"
"Amerikanın Utah eyaletinden. 4 yaşında Arizona'ya taşınmış"
"Ne kadar korkak biri gibi tanınsada cesur bir kişiliği var ve 6 cı hissi kuvvetli. Blair gibi ne kadar ruh ve ya hayalet dolu yerleri gezmeyi sevsede, ormanları pek sevmez. Çünki Ailesini (Anne, baba,ve kız kardşeini) kuzenlerinin ailesini orman yakınlarında kaza geçirmişler ve kaybetmişlerdir. Tek kardeşi kazada kaybetmiş ve çocukluğundan beri koruduğu ve sevdiği kuzenlerine dahada bağlanmışdır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Lanet"
Mystery / ThrillerSuçsuz insanların her zaman ödemesi gerek bedeller vardır. Neden mi? Çünki masumlar... Bir bedel ödemesi gereken masum birinin hikayesi... Hazırmısın? Onunla birlikte bedeli ödemeye?