Merhaba arkadaşlar.
Ana karakterleri bir önceki bölümde sizinle tanıştırdım.
Bu bölümde ana karakterleri değilde hikayede ismi geçen kişileri size tanıtıcam.Blair'in fotoğraftaki gördüğü 2 kız çocuğu ve Kadında buna dahil.
Tabi Blair hala onların isimlerini bilmediğinde bu bir sır olarak kalacak)
O zaman
Başlıyoruz:"Blair'in annesi"
"Merry Winston"
"Öldüğü zaman-4 yıl önce."
"Trafik kazasında."
"Orman yoluyla eşi,abisi ve kız kardeşiyle birlikte Californiyaya kızını ve yiğenlerini görmek için gidiyorlardı. Her ne kadar göz bebeği olan tek kızına o üniversiteye gitmemesi için yalvarmış olsada (çünki çok uzak) kızı babasını ikna ederek gitmişti. Kızını çok özlüyordu. Ama bu yolun ona ölüm getireceğini bilmiyordu"
"Blair'in babası"
"Harry Winston"
"Öldüğü zaman-4 yıl önce"
"Trafik kazası sonucunda öldü"
"Eşi gibi kızını çok özleyen bir baba. Her ne kadar kıvırcığna (kızını öyle çağırıyordu) gitmesi için izin versede içten içe o da kızının onlardan ayrılmasını istemiyordu. İlk önce kızına izin vermesede, sırrını az kalsın öğreniyordu Blair. İstemiyordu gitmesini, ama kalırsa çok büyük bir tehlikeye düşecekti. O mektup değişmişti onların hayatını"
Fotoğraftaki ikizler:
Fotoğraftaki Kadın:
Richard amca:
"Richard Bluer""68 yaşında"
"Blairin yeni taşındığı-3 yıl önce yani- New Yorktaki komşusu."
"Richard amca yakınlarına gülücükler saçan,komik ve sıcakkanlı biri. Ama tanımadığı ,güvenmediği insanlara ciddi, asık bir surat takınır. Richard amcanında bir sıra sırrları var tabii. Bu sırlar ne ola bilir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Lanet"
Mystery / ThrillerSuçsuz insanların her zaman ödemesi gerek bedeller vardır. Neden mi? Çünki masumlar... Bir bedel ödemesi gereken masum birinin hikayesi... Hazırmısın? Onunla birlikte bedeli ödemeye?