Per.Izuku
Cześć jestem Izuku Midoriya i mam 16 lat.
Prowadzę dziennik bohaterów ale tak naprawdę ich nienawidzę, a dlaczego? Uświadomiłem sobie że bohaterowie to zwykli oszuści, którzy ratują ludzi tylko dla pieniędzy i miejsca w rankingu. Gdyby nie bohaterowie, wszystko było by inaczej. Miałbym zamiast matki która ignoruje mnie, ma mnie gdzieś i czasem bije, to mogła by być wspaniałą rodzicielką; mój najlepszy przyjaciel - Katsuki Bakugou - by nie znęcał się nade mną psychicznie jak i fizycznie. Ale oni nie wiedzą o tym że posiadam indywidualność która nazywa się Water Variability czyli zmienność wody.Moja Indywidualność działa na odległość, polega na tym że zamiast wody może wystrzelić kwas, klej, jakieś ostrza i wiele innych niebezpiecznych przyrządów ale może też wystrzelić lód jako że jest zrobiony z wody. Ukrywam moją moc tylko dla tego, że nie potrafię za dobrze z niej korzystać.
Stwierdziłem że pójdę do UA, ale nie z chęci zostania bohaterem, tylko aby zobaczyć jak uczą i na jakim są poziomie. Tak szczerze, to nawet nie chce tam iść, wolałbym zostać w domu ale nie mam wyboru. W wieku 12-tu lat zacząłem się ciąć, parę razy zasłabłem ale na moje nieszczęście znalazła mnie jakaś dziewczyna ze szkoły. Napisałem już egzamin pisemny jak i byłem na drugiej części egzaminu praktycznego, wszyscy się dziwnie na mnie patrzyli, pewnie przez to że co chwilę miałem inną Indywidualność, ale nie wiedzą że to wszystko jest jeden dar. Dzisiaj mają ogłosić wyniki, ciekawe czy się dostanę, no ale najpierw muszę iść do sklepu.
Time skip
Jestem już pod sklepem ale czuję się obserwowany, zacząłem się niepokoić. Wszedłem szybko do budynku by kupić wszystko co miałem do kupienia, ale gdy znów znalazłem się na zewnątrz, uczucie obserwowania powróciło.
Zacząłem się rozglądać dookoła, nagle zauważyłem jakieś czarne włosy ale po chwili zniknęły. Mignęły dosłownie przez sekundę. Gdy straciłem je z pola widzenia to spojrzenie również przestało być odczuwalne. Dziwne, pomyślałem. Nie widziałem twarzy tej osoby ale jedyne co udało mi się ustalić to to, że to był chłopak. Wróciłem do mieszkania a tam od razu moja matka powiedziała, że jak nie przyjmą mnie do U.A. to nie mam po co wracać do domu, bo tylko wstyd przynoszę.
Wszedłem do pokoju a tam leżały dwie koperty, jedna zaadresowana, druga nie. Wziąłem do ręki tą pierwszą i się okazało, że to jest koperta z UA - oczywiście nasz jakże ukochany symbol pokoju się wyświetlił. Gadał i gadał ale koniec końców ogłosił że się dostałem, zdobyłem 90 punktów i 80 ratowniczych oraz że idę do klasy 1A. Otworzyłem drugą kopertę a tam był list.
"Witaj Izuku Midoriya'o póki co moje imię będzie Ci nieznane. To ja cię obserwowałem i chcę się kiedyś spotkać, zostawiam ci mój numer jak będziesz miał jakieś pytanie to napisz.
Do zobaczenia
*6* 9** *0*1"Tego się nie spodziewałem ale postanowiłem, że...
O to koniec pierwszego rozdziału mam nadzieję, że się podobał. Jak myślicie kto jest tym co zostawił Izuku list. Może to ten czarno włosy? To dowiecie się w następnym rozdziale do zobaczenia!
500 słów - 19.01.2022r.
Betowała - _yaoi_bnha_
CZYTASZ
Dlaczego siebie Oszukuję? | DabiDeku
Fiksi Penggemar16 letni Izuku Midoriya był prześladowany w szkole przez brak Indywidualność, jego matka nie szanowała go i traktowała jak powietrze, ale czy naprawdę to wszystko było prawdziwe? Może Izuku był doskonałym kłamcą, który wszystkich oszukał a tak napra...