Kalp Atışı

2.6K 254 163
                                    

----VOTE VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN----


Nerden başlasam anlatılmaz 

 Ben pes etsem aşk bırakmazİ

mkansızdı ya gerçek olmaz

 Biter sandığın, geçer sandığın 

 Sonu kıyamet kaçılmaz 

 Sen beni anlat soranlara sevmemiş gibi yaparsın, 

 Kurtul bu aşktan kaç belki de çok yol alırsın,

 Sakın sözlerim yolundan alıkoymasın,

 Ey yüce insan sen mükemmel olana layıksın 

 Sen beni anlat soranlara sevmemiş gibi yaparsın, 

 Boğuldun aşktan ya ardına bakmadan kaçarsın, 

Sakın sözlerim aklını karıştırmasın, 

 Sen güçlü insan tek başına da ayakta kalırsın...

-

Dudaklarına uzatılan kaşıkla birlikte Mete tebessüm etti.

"Hadi.."diye diretti Dağhan kaş çatıp. "Keşanlı.."

"Çorba sevmiyorum.."diye fısıldadı Mete alayla. "Biliyorsun bunu?"

"İlik suyu."dedi Dağhan sessizce. "İyileşmeni hızlandıracak.."

"Bu.."dedi Mete burnunu çekip. "Bu rezil suratı ancak ölüm bekler Gamzeli. Boşa çaba etme."

Dağhan bıkkın bir nefesle kaşığa doldurduğu et suyuna çorbasını Mete'nın dudakları arasından yollarken Mete şikayet etmeden yutkundu acıyla.

Gamzeli buruk bir gülüşle tebessüm etti. "Ulan ben bile seninle ilgili sevilecek bin şey sayarım ama sen güzelliğin harici kendinde bir şey sayamıyorsun ya ne diyeyim sana."

"Yok çünkü."dedi Mete acıyla hıçkırırken koltukta yana kayıp. "Yok ki.."

"Var."dedi Dağhan bitmiş kaseyi kenara kaldırıp. "Sen Keşanlısın...Bir de benim gözlerimden baksan kendine ne çok seviyorum seni."

"Acıdığın için."dedi Mete alayla hıçkırırken. "Elime bileti verdin gitmen için Gamzeli'm. Yüzüm yanmasa tükürmezsin o yüze sen de gurur dağları aşar."

"Başkalarıyla olduğunu bilmekle.."dedi Dağhan kırgın bir sesle. "Başkalarının inleme sesini duymak ne demek biliyor musun aradaki farkı? Ne bileceksin ki güzelim, senden başkasını ben beklemedim. Sen bilmezsin."

"Özür dilerim."dedi Mete dudak ısırırken.

"Dileme."dedi Dağhan yutkunup. "Gönülden ırak olan...Gözlerimin önünden gitmiyor."

"Bana iyi davranmana katlanamıyorum."diye fısıldadı Mete sulanan lacivertleriyle. "Bana kalacak yer vermene, bana bakmana..Benim yiğenlerime amcalık etmene...Beni bana rağmen sevebilmene.."

Gamzeli buruk bir gülüş sunarken Mete acıyla hıçkırdı."Karşılığında sana ıstırap dışında ne verebiliyorum ki ? Neden kendine işkence ediyorsun ki benimle. Yüzüme de bakılmaz.."

"Yüzün yeniden çok güzel olacak."dedi Dağhan bademlerinden bir damla sızarken. "Yeniden herkesin aşık olduğu Keşanlı olacaksın. Sonra beni yine bir havalimanında terk edeceksin habersizce belki."

"D-Dağhan."

"Hatta.."diye fısıldadı Dağhan sinirle. "Belki bu sefer aşkımı itiraf etmeme rağmen gideceksin geçmişin aksine.."

"Yapmam.."diye fısıldadı Mete hıçkırırken. "Acı vermek istemiyorum daha fazla. Daha fazla.."

"İşte Keşanlı."diye yanıtladı Dağhan yutkunup. "Vaziyet buyken bile acı vermen ,yokluğundan güzel. Yokluğuna tutunmak yerine sen varsın..Ne olur yorma beni. Seviyorum daha ne diyeyim ? Seviyorum.."

"Ölmek istiyorum."diye fısıldadı Mete yüzündeki bandajı sökmek isterken. "Katlanamıyorum bana iyi davranmana.."

"Benim kalbim sen de."dedi Dağhan oğlanı kucağına çekip beline sımsıkı sarılırken. "Üzsen de sen de...Ben ne olursa olsun sana hayran olan liseli bir oğlanım ve kimse bunun için beni suçlayamaz.."

"Çünkü suçlanacak tek ben varım."dedi Mete burukça.

Dağhan onu kucağında sımsıkı sararken gülümsedi. "Seni seviyorum Keşanlı...Sevmesen de severim. Sevdim. Ama sen...Her zaman benim süper kahramanım olacaksın kafamda. Dünyanın sonuna dek hatalarına rağmen..Hep o yaşımızdaki Keşanlı.."

"Dağhan."diye fısıldadı Mete. "Bana acıdığın için mi benimlesin yoksa.."

"Gidecek başka kimsen olmadığı için mi benimlesin yoksa?"dedi Dağhan meydan okurcasına. "Kucağımda kalmak istediğin için mi?"

"Beni bu halimle kimse kabul etmez ama.."dedi Mete burun çekip. "Tek istediğim ölmek..."

Dağhan sessizce yutkunurken Mete ise hıçkırdı onun boynuna sarılırken. "Ama ölmek istemiyorum çünkü senin yanında kalamam...Bu halde olmak istemiyorum ama beni affedip..Beni her şeye rağmen sevebilmenin tek yolu buysa...Bununla da yaşarım."

"Keşanlı.."diye fısıldadı Gamzeli. "Sana acımıyorum ; senin önceden olduğun...Olmak istediğin savruk insana acıyorum. Sana değil,benim sevdiğim Keşanlı..Ay çiçeklerini izlemem için zamanı durduran o çocuk çünkü.."

"Kendimi sana.."diye fısıldadı Mete hıçkırırken. "Affetirmek için ölmek istemiyorum. Ölüp gitsem her şey bitecek ve aynaya bakmaktan korkmak zorunda da kalmayacağım ama.."

"....Beni kötü hatırlama.."diye fısıldadı Mete. "Kötü de olsam hatırlama.."

Dağhan onun boynuna başını yaslarken Mete ise saçlarında gezdirdi ellerini.

"Hayatta kalma nedenim sana affetirmek.."diye hıçkırdı Mete lacivertleri kızarırken. "Seni terk edip giden bir...aptalı affetmeni sağlamak."

Dağhan sinir kriziyle titreyen oğlanı kucağına gömerken Mete acıyla inledi.

"Affetmeyeceksen beni...Söyle şimdiden öleyim...Katlanamıyorum kendime.."


İntizarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin