4. rész

699 60 25
                                    

És ez így ment egész héten, sőt még hétvégén is. Levi csicskáztatott, én meg ápolónőt játszottam, + pótoltam neki. Aztán eljött a hétfő, mikor már a "beteg" is jött iskolába.

-Elmentem! -kiabáltam anyunak majd az iskoláig futottam. Ma reggel sem volt máshogy, mint amúgy minden második nap. Nem számoltam, de nagyjából öten dudáltak rám, és ketten majdnem elcsaptak. Megtestesült szerencsétlenség.

Az iskola udvarba érve egyből szemet szúrt egy hangos társaság, ami felsőbbévesekből, és Leviból állt.

Ott állt, és beszélgetett. A nap gyengéden megvilágította fekete haját, amelyek ma is, mint mindig homlokába lógtak, zöldes szemei pedig mintha gyémántok lennének, úgy csillogtak.

Sikerült egy kicsit sok ideig néznem őt, mivel már csak azt hallottam, hogy Hange a nevemet ordítva ráúgrik a hátamra. A nagy lendület miatt előre burultunk, és az udvaron lévő összes szempár ránk szegeződött.

-Anyám ez vár ciki. -csaptam meg a homlokomat még mindig a földön fekve

-Az. -nevette el magát Hange, mire belőlem is kitört a nevetés. Így történt hogy két idióta az egész iskola előtt megszégyenítette, de még ki is röhögte magát.

-[Vezetéknév] [Utónév] és Hange Zoe! -jött ki az igazgatóhelyettes.

-Nekünk annyi. -súgtam barátnőm fülébe.

-Azonnal felkelni, mégis mit csináltok??

-3... 2... 1... FUTÁS! -szólt Hange, majd az igazgatóhelyettest faképnél hagyva az aulán és lépcsőkön át futva az osztályteremben levegőért kapkodva rogytunk össze.

-Mi lesz az első óra? -kérdeztem még-még lihegve a falnak támaszkodva.

-Töri.

-JÉZUSOM, DOLGOZAT!

-Jó reggelt! -jött be Farkas tanárúr közvetlen csengetés után, mögötte pedig az ofő, Erwin.

-Mielőtt elkezditek az órát, beszélni szeretnék két jómadárral. Ha megengedi... -nézett először ránk, aztán Farkas tanárbára, aki bólintott egyet, majd kiment.

-Hange, [Név]... ha elestek, kérlek ne röhögjetek a földön fekve hülyét csinálva magatokból, és főleg ne fussatok el Annie igazgatóhelyettes mellet csak úgy. Ha valaki nevét megjegyzi az nem olyan jó jel, gondolom tudjátok...

-Hai... -válaszoltunk, de majdnem sikerült elnevetni magunkat. Mentségünkre szóljon, a többiek is alig tudták visszatartani.

-Ennyi lett volna, sajnálom hogy elvettem ennyit az órából. -most komolyan... aligha két perc volt...

-Nos, ha mindent megbeszéltetek, kezdhetjük is az órát. -jött vissza "drága" töri tanárunk, majd összecsapva kezét a tanári asztalban kezdett keresgélni. -Áh, megvan. -emelt elő egy papírköteget. Jaj nekem. Jaj nekünk! -Connie kérlek oszd ki.

-Dolgozaaaaaat???? -kiáltott fel Jean és Sasha.

-Ti egy jeggyel rosszabbat fogtok kapni ha mégegyszer belekiabáltok az órába. -nézett rájuk szúrós tekintettel

-Sumimasen... -lankadtak el, már amennyire még eltudnak azután hogy megtudták a dolgozatot..

-Pszt! -suttogtam, remélve hogy Levi meghallja.

-? -nézett rám féloldalasan hogy ne legyen annyira szembetűnő.

-Segíts!

Nem válaszolt, csak vissza előre fordult és írta tovább a dolgozatot. Komolyan, mit vártam tőle?
Pár perc múlva kivitte a lapját, ám visszafele jövet egy kis papírt dobott az asztalomra. Értetlenül néztem rá, ám
amikor kibontottam a kérdések megoldásai voltak benne. Mosolyogva kezdtem el körmölni a válaszokat, mikor Farkas tanárbá megszólalt.

-Ackermann, mi volt az? -nézett ránk felváltva.

-Mire gondol? -kérdezte értetlenül.

-Ne játszd a hülyét, láttam hogy valamit le tettél [Vezetéknév] asztalára.

-Mi? Levi ide nem tett semmit. -néztem fel a lapomról, megjátszva a tudatlanságot.

-Ne játszadozzatok! [Név] állj fel és mutasd meg a kezeid!

-Nincs benne semmi. -álltam fel és tenyereim a tanár felé mutattam.

-Borítsd ki a padot!

-Kiborítom ha kell. -rántottam meg a vállam, és kiborítottam, ám a szendvicsemen kívül semmi nem esett ki belőle.

-Zsebeid?

-Szintén semmi. -ráztam meg a fejem és kihúztam zsebeim belsejét.

-Hm. -bólintott. -de ha puskázáson kaplak azonnal rávágom az egyest, Levi te meg egyel rossz jegyet kapsz.

-Rendben. -vágtuk rá egyszerre.

-Huh. -töröltem le homlokomról a verejtéket. Levi hátra döntötte a fejét majd elmosolyodott.

Úgy 10 perc múlva beadtuk a dolgozatokat, amiket még órán kijavított Farkas. Az enyém négyes lett, Levié ötös. Utána semmi érdekes nem történt vettük tovább az anyagot.

-Köszi. -álltam Levi padja mellé óra végén. -Órák után könyvtár?

-Órák után könyvtár. -bólintott rá.

Ahogy megbeszéltük órák után elmentünk az iskola könyvtárában. Amig oda értünk, sőt még ott is mindenféle téma felmerült, onnan kezdve hogy mit szoktunk csinálni hétvégen az általános iskolás gáz történetekig.

-A Halloweeni bulin fellépek. -váltott hirtelen témát Levi és végighúzta újját a könyvek gerincén.

-Énekszakkörös vagy? -néztem rá csodálkozva.

-Mi? Pf nem. Van egy bandám.

-Váo. Kik a tagjai? -nézelődtem a könyvek között de még mindig a beszélgetésre koncentráltam.

-Nem ebbe az iskolába járnak, de a barátaim. Ugyanabba az általános iskolába jártunk. Hetedikben alapítottuk meg puszta unalomból, de mostanra jobban ráhangolódtunk, és már az életünk részeként tekintünk rá. Igaz, mostanában eléggé összezuhantunk, a menedzserünk lelépett.

-Oh sajnálom. De biztos vagyok benne hogy ettől független rettentő jók vagytok.

-Igen, azok.

Nagyjából 2-3 órát tölthettünk a könyvtárban mikor már úgy gondoltuk elég, elindultunk haza.

-Hát akkor holnap találkozunk. -köszöntem el tőle az útkereszteződésben.

-Holnap. Szia. -köszönt el, majd elindult a másik irányba. Kicsit sajnálom hogy elment, jól éreztem magam vele. Mindegy is.

Hazaérve köszöntem anyának és elmeséltem a napomat amit figyelmesen végig hallgatott. Miután végeztem felmentem a szobámba, de épp hogy leültem csippant a telefonom.

Levi Ackermann
Fényképet küldött

A képen valószínűleg a bandájával volt. Összesen három fiú volt, és mindhárman mosolyogtak. Egy (feltehetőleg) garázsban voltak, amit átalakítottak próbateremmé. A földön piros szőnyeg, a falakon mindenhol plakátok, egy mini hűtő, és egy polc tele CD-kell, könyvekkel, képregényekkel, mangákkal. Úgy tűnik nem csak próbálni járnak ide. Egy szőke hajú dobos, egy barna hajú gitáros, és Levi, aki énekes.

[Vezetéknév] [Utónév]
Wow... elképesztően menők vagytok!

Levi Ackermann
Nincs kedved holnap átjönni és megnézni a próbánkat? Nálunk lesz

[Vezetéknév] [Utónév]
De van! Egyébként a képen lévő hely nálatok van?

Levi Ackermann
Igen! Mindig nálunk vannak a próbák, bár a szomszédok már kivannak tőle.

[Vezetéknév] [Utónév]
Hahaa. Na holnap találkozunk. Szia

Levi Ackermann
Szia.

-----------------------------------------------------------
Ez lett az eddigi legrövidebb rész 928 szóval lol.

MINDEN ÁRON  [𝐿𝑒𝑣𝑖 𝑋 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora