-[Név] el fogunk késni a suliból. -keltegetett Levi lágy hangon.
-Hagyj aludni. -fordultam át a másik oldalamra.
-Hát jó, akkor itt hagylak szia. -mondta, majd éreztem ahogy felkel.
-Várjál már. -pattantam ki.
-Végre. Hat óra van, nekem még haza is kell mennem felöltözni.
-Juj, tényleg. -kezdtem keresgélni a szekrényemben. Levi a hátam mögé osont és megölelt. Pillangóim felébredtek (hiányoztak), majd megfordultam és csókba hívtam. Lassú és érzelmes tempót diktált, majd alsó ajkam lenyomva bejutásért könyörgött amit megadtam neki.
-Gyerekek... -nyitott be anya, mire egyből szétugrottunk. -Jaj bocsánat, csak azt akartam mondani, hogy el fogtok késni ha nem siettek. -hadarta el, majd kiment. Az előttem álló fiúra néztem aki csak ledermedve állt. Aranyos látványt nyújtott, nekem pedig csak egy apró nevetés szaladt ki a számon. Szekrényemből kikaptam egy bő pulcsit egy ugyanolyan bő nadrággal. Hajam kifésültem, táskámat elpakoltam utána pedig lementem reggelit csinálni magamnak. Amint kész voltam felhúztam a cipőm és a kabátom egy baseball sapkával párosítva, majd indultunk is.
-Anyukád felhívtad este, ugye? -kérdeztem a fiúra nézve.
-Persze. -fogta meg a kezem. Az út további része csendben telt, egyedül akkor szólalt meg mikor már a ház előtt voltunk.
-Megjöttünk. -mondta Levi és benyitott a házba.
-Sziasztok. -jött ki mosolyogva Carla.
-Hogy vagy? -kérdeztem a nőtől.
-Köszönöm jól. -bólintott rá.
-Tudsz aludni azóta?
-Igen, tudok. -nevette el magát.
-Jaj, bocsánat ha túl sokat kérdeztem. -tettem fel a kezem magam elé védekezés képen.
-Dehogy, semmi baj, örülök hogy a fiamnak ilyen barátnője van.
-Oh, értem. -pirultam el.
-Mehetünk? -jött le a lépcsőn Levi, aki időközben felment. Nem is láttam hehe. Szettje egy fehér hosszú újjú ingből állt, rajta egy fekete pólóval. Egyszerű fekete farmernadrágot húzott fel fehér zoknival és ugyanolyan cipővel. Az egész szettet pár gyűrűvel dobta fel.
-Igen, mehetünk. -mértem végig utoljára. -Szia Carla. -intettem neki mosolyogva.
-Hello. -köszönt Levi.
Lassan sétálva indultunk suliba hiszen mégcsak hét óra volt.
-[Név]. -szólalt meg Levi. -Ma eljössz velem valahova? -nézett rám szeme sarkából.
-Mint egy... randi? -kérdeztem elpirulva.
-Igen.
-Persze, hogy elmegyek. -mosolyodtam el.
ESTÁS LEYENDO
MINDEN ÁRON [𝐿𝑒𝑣𝑖 𝑋 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟] ✔
Romance[Név] nem feltétlen éli boldogan életét, mióta volt barátja szakított vele. Ennek már 2 hónapja, és nemsokára új iskolába, új emberek közé, kilencedikbe kerül. A szomorú, magányos, összetört lányból, egy mindig boldog, mosolygós lány lesz. Vajon ki...