Reggel egy fokkal jobban keltem mint tegnap, talán annak köszönhetően hogy nem volt rossz álmom, talán annak hogy Levi jól van. Gyorsan felöltöztem és kifésültem a hajam aztán indulam iskolába.
-Hange! -kiáltottam legjobb barátnőmnek és hátára ugrottam.
-Jó reggelt. -mosolygott rám. Igen. Egyértelműen a mosolygós Hanget szeretem. -Voltál tegnap Levinél?
-Voltam. Juj képzeld vettem neki dínót meg magamnak is! -szálltam le a hátáról, és teljes bele éléssel mesélni kezdtem.
-Húúúúú. -húzogatta szemöldökét. -Tetszik? -mosolygott kajánul.
-Talán. -forgattam meg szemeim, ám éreztem hogy elpirulok.
-Talán? -mosolygott tovább.
-Na jó. Totálisan. -vallottam be őszintén, és inkább elfordítottam a fejem.
-Tudtam! Úgy tudtam! -ugrándozott örömében, én meg az udvaron lévő összes diák tekintetét magunkon éreztem.
-Jó, inkább menjünk be. -fogtam meg a kezét, és inkább magam után rángattam mielőtt még kínosabb lesz ez az egész.
Szokásosan Annie igazgatóhelyettes üvöltözött az aluában minden második emberrel akit meglátott. Mikor beértünk éppen egy tizenkettedikes fejét kiabálta le épp, így villámgyorsasággal és észrevétlenül futottunk fel az osztályba.
-Jó reggelt mindenkinek. -nyitottam be a terembe.
-Sziasztok. -köszöntek egyszerre.
-Te.. [Név] voltál tegnap Levinél? -kérdezte Eren hirtelen.
-Igen, miért? -néztem rá miután letettem a táskám.
-Mert úgy terveztük hogy holnap be megyünk hozzá, és úgy gondoltuk te tudod hogy melyik kórházban meg melyik szobában van. Érted. Erwin említette hogy tegnap kérdezted tőle.
-Ja, értem. Nos ma is megyek be hozzá, ha szeretnétek gyertek. -mosolyogtam rájuk.
-Nem, ma edzésünk van. -válaszolt Jean.
-Edzés?
-Igen, szoktunk edzeni. -válaszolt mosolyogva.
-Értem. -mosolyodtam el.
Ebédszünetben Hangeval lementünk a büfébe és vettünk egy-egy forró csokit meg egy-egy szendvicset. Úgy döntöttünk kint az udvaron fogyasszuk el, szóval ki is mentünk.
-Szóval mész Levihez? -törte meg a csendet Hange, és beleharapott az ételbe.
-Igen. Te is jössz?
-Nem, tegnap este hét körül voltam nála, majd megyek a többiekkel és veled holnap.
-Értem. -bólintottam aprót. Csengetéskor mentünk vissza a terembe, és mielőtt még bejött a tanár csipogott a telefonom.
William Pettson
Helló, Levihez mikor mész?[Vezetéknév] [Utónév]
Először is. Honnan tudod a számom?
Másodszor, órák után megyek.William Pettson
Nyomoztam haha. Amúgy meg Levinek akarok valamit adni, de ma nem tudok bemenni hozzá. A suli előtt megvárlak, oda adom te pedig átadnád neki a nevemben?[Vezetéknév] [Utónév]
Ne nyomozgass utánam. Amúgy pedig persze. Nagyjából kettőre végzek.
DU LIEST GERADE
MINDEN ÁRON [𝐿𝑒𝑣𝑖 𝑋 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟] ✔
Romantik[Név] nem feltétlen éli boldogan életét, mióta volt barátja szakított vele. Ennek már 2 hónapja, és nemsokára új iskolába, új emberek közé, kilencedikbe kerül. A szomorú, magányos, összetört lányból, egy mindig boldog, mosolygós lány lesz. Vajon ki...