Október 31. A nap ami mindent megváltoztatott, legalábbis számomra.
De menjünk vissza egy kicsit az időben a Halloweeni bál előttig.
-Akkor Levi jön érted? -kérdezte anyu aggódva.
-Igen.
-Meddig is tart ez a buli?
-Anyu, ez egy iskolai bál ahol tanárok is lesznek. Nem tudom meddig tart, de kilencre mindenképp itthon leszek. Nem mellesleg tizenöt éves vagyok. -próbáltam nyugtatni.
-Remélem. -sóhajtott nagyot.
Mivel Levi azt mondta fekete nadrágban és narancssárga pulcsiban lesz, ezért valami hasonlóba szeretnék felöltözni. Választásom egy fekete farmernadrágra esett egy övvel, mellé egy szintén fekete garbós pulcsival és még ráhúztam egy narancssárga bő pólót.
Fél hétkor csengettek, egyből tudtam hogy Levi az, így amilyen gyorsan csak tudtam siettem le.
-Szia. -nyitottam ki boldogan az ajtót. Mint mindig most is össze-vissza állt fekete haja. Olyan ruhában volt mint ahogy mondta, és egy fekete kabát. Nem tagadom jól néz ki.
-Tetszik amit látsz? -kérdezte köszönés helyett, arra célozva hogy túl sok ideig időzött rajta tekintetem.
-Vicces. -boxoltam vállába és megforgattam a szemem. -Gyere be amíg felveszem a cipőm és kabátom. -álltam félre hogy be tudjon jönni.
-Oh, szia! -jött ki anyu. -Szóval te vagy Levi. Már sokat mesélt rólad [Név]. -mosolygott rá kedvesen.
-Anyu! -pirultam el az utolsó mondata miatt.
-Oh, tényleg? -nézett rám Levi egy győztes mosollyal.
Még beszéltek pár percet, utána viszont véglegesen elindultunk mivel nem akartunk elkésni.
-Vártad már? -nézett rám miközben sétáltunk.
-Igen, nagyjából. -néztem rá én is. Zöldes szemeiben szinte azonnal elvesztem, mintha megállt volna az idő.
-Értem. -törte meg a szemkontaktust.
Már messziről lehetett látni az iskolába vonuló diákokat. Voltak akinek a miénkhez hasonló visszafogott öltözete volt, ám volt aki egy faragott tökkel a fején mászkált. Kicsit közelebb érve két ismerős arc fogadott. William és Jack mosolyogva integettek nekünk. Egyszerű fekete ruhában voltak mindketten, hiszen ők nem ide járnak így rájuk nem vonatkozott a Halloweeni öltözet.
-Sziasztok. -köszöntem nekik majd lepacsiztam velük.
-Nézd, mondtam hogy összeillenek. -súgta oda Jack Williamnek kicsit hangosan, mivel Levi is és én is egyből rá kaptuk a tekintetünket.
-Jack, drága Jack... -néztem rá csípőre tett kézzel, mire kissé hátrahőkölt.
-Levi, a csajod meg fogja ölni Jacket, szólj rá! -nézett William segítségkérőn Levire.
-William. -néztem most rá, és megropogtattam az ujjaim, mire megfagyott, Levi pedig elnevette magát.
-Gyertek menjünk be. -ragadta meg karom az említett és indult el engem maga után húzva.
Beérve az iskolába egyből hallani lehetett a tornateremből kiszűrődő zenét. Belépve egy csomó Halloweeni jelmezbe öltözött diák fogadott minket. Mindenhol sárga és fekete, meg persze egy csomó tök. Leültünk egy tetszőleges helyre, nemsokára pedig a két jómadár is megérkezett, persze Levi mellé a legtávolabb tőlem ültek le. Így már teljes létszámmal, négyen várhattuk a hét órát.
ESTÁS LEYENDO
MINDEN ÁRON [𝐿𝑒𝑣𝑖 𝑋 𝑅𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟] ✔
Romance[Név] nem feltétlen éli boldogan életét, mióta volt barátja szakított vele. Ennek már 2 hónapja, és nemsokára új iskolába, új emberek közé, kilencedikbe kerül. A szomorú, magányos, összetört lányból, egy mindig boldog, mosolygós lány lesz. Vajon ki...