iyi okumalaar.♡
-
İnadımı sonuna kadar kullanarak arkadaşlarımı yarışa ikna etmiştim. Hazırladıkları araba dün geceden beri sayısız testten geçmişti ve sıkıntı çıkmayacağından emin olmuştuk.
"Mingi."
Arabanın önünden ayrılıp bana seslenen San'a döndüm. Yanında esmer uzun boylu bir çocuk vardı.
"Yardımcı pilotun Taeyang. Daha önce birlikte çok fazla yarışa çıktınız."
Yüzü çok tanıdık geliyordu ama tam olarak kim olduğunu çıkaramıyordum. Kazadan sonra yaşadığım hafıza kaybı yüzünden çoğu şey hâlâ eksikti zihnimde.
"Sizinle katıldığım yarışları çok özlemiştim. Bugün için fazlasıyla hazırım, her zamanki gibi."
Bana uzattığı elini sıkıp gülümsedim. Çok tatlı bir çocuğa benziyordu.
"Üzgünüm Taeyang ama bugün için hazırlanmana gerek yok."
"Yarış iptal mi oldu? Ya da benden daha iyi bir pilot mu buldunuz?"
Gülümseyerek kafamı iki yana salladım. San aklımdan geçenleri anlamış olacaktı ki anında kaşları çatılmıştı.
"Senden daha iyi bir pilot bulmam mümkün değil. Sadece bu biraz kişisel bir yarış. O yüzden yardımcı pilota ihtiyacım yok."
"Mingi saçmalama! Yarışlara henüz hazır değilsin. İnat ediyorsun diye karışmıyoruz ama pilotsuz da çıkamazsın!"
Yüzüne birkaç saniye baktıktan sonra benim de kaşlarım çatılırken birkaç adım geriledim.
"Sizden izin istediğimi hatırlamıyorum."
Arkamı dönüp arabama bindikten sonra çalıştırıp başlangıç noktasına geçtim. Diğer araba henüz gelmemişti. Kenardaki seyirciler de bizim adımıza iddia açmışlardı.
Bir kısmı, yıllardır bu sahanın bir numaralı yarışçısı olan kişinin yanındaydı. Bir kısmı da buraya gelip kendi kendine üstünlük iddia eden bir aptalı destekliyordu.
Kalabalık kenarlara dağılırken diğer araba da pistin başında göründü. Yavaş bir şekilde gelip çizginin gerisinde durmuştu.
Kasılarak inerken etrafına çok fazla kişi toplanmıştı. Hepsini selamlayıp birkaç kelimelik sohbet ettikten sonra arabanın önünden geçerek yanıma geldi.
"Araban güzelmiş." dedi, gözleriyle yaslandığım arabayı gösterirken.
"Seninki de idare eder işte."
Birbirimize bakmaya devam ederken sahanın yan tarafında dikilenleri gördüm. Yavaş adımlarla bana geliyorlardı.
"Bunu tak en azından. Yönlendirme yapmam lazım."
Taeyang'ın uzattığı küçük kulaklığı sağ kulağıma taktım. Karşımda dikilen çocuk başka tarafa bakarak gülmeye başlamıştı.
"Korkudan kulaklık mı takıyorsun gerçekten?"
"Ben canımı senin gibi sokakta bulmadım."
Alaycı gülümsemesi yüzüne yayılırken arkamı dönerek arabama ilerledim. Yapılan duyuru sahanın duvarlarında yankılanırken arabama yerleşip kemerimi taktım. Seyirciler de çoktan yolun üstünü boşaltmışlardı.
"Yıllardır bütün yarışçılara hükmeden efsane Song Mingi ve iki yıldır krallığın sahibi olan Jeong Yunho'nun yarışına hoş geldiniz! Yarış 3 tur olacak, en fazla tur alan kişi kazanacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fall of king | yungi
Fanfictionsong mingi, geçirdiği kaza sonucu ralli yarışlarındaki kariyerine iki yıllık ara vermek zorunda kaldı. geri döndüğünde ise hiç bir şey eskisi gibi değildi. her şeyden önce, çömezken tanışıp yarışlar konusunda ders verdiği küçük çocuk, onun tahtına y...