12

603 76 128
                                    

iyi okumalaar.♡

-

Wooyoung'u arayıp adamı kaçamayacağı bir yere kapatmasını söylemiştim. Tartışmış olsak da gelip adamı almıştı.

Şu an ise, Yunho ile birlikte sahadaki barda galibiyetimizi kutluyorduk.

"Notları bırakan adamı bulalım derken üstüne bir de para kazandık. Ben seni böyle birkaç kumarhaneye daha götürsem beni milyarder edersin bence?"

Oturup içmeye başladığımızdan beri yaptığım hamlelerden bahsedip beni övüyordu. Lavaboya gittiğinde neler olduğunu anlatmamı istemişti ama silahtan rahatsız olacağını bildiğim için tehdit ettiğimi söyleyerek geçiştirmiştim.

"Ee şimdi ne yapacağız?"

"Cevap gelmesini bekliyorum. Sonra gidip bir yerde saklanacağım. Ve parayı isteyip ceseti vermeyi teklif edeceğim. Buluşmayı ayarladıktan sonra da bizimkilerle hallederiz zaten."

"Adam ne olacak?"

"Arkasındakileri bulduktan sonra salarım, gider."

"Polise şikayet etmez mi o zaman?"

Önümdeki bardağı tepeme dikip alaycı bir kahkaha attım.

"Song Mingi'yi polise şikayet edecek ha? O kadar cesaretli bir adam varsa dünya üzerinde, tanışmak isterim doğrusu."

"Yine de dikkatli ol."

Biz barmenden yeni bardakları isterken Yeosang ve Jongho mekana girdiler. Küçük olan hızlı adımlarla yanımıza gelip Yunho'nun boynuna sarıldı.

"Hyung bugün aşırı harika şeyler öğrendim!"

"Otur anlat bakalım."

Heyecanlı bir şekilde yanımızdaki sandalyelerden birine oturup Yeosang'ın ona drift hakkında öğrettiklerini anlatmaya başladı. Henüz çok genç olduğu için arabalar çok ilgisini çekiyordu ve bir an önce yarışçı olmak istiyordu.

"Her şey güzel gidiyordu ama arka tamponu Yeosang'ın arabasına birazcık sürtmüş olabilirim."

İki parmağını birbirine yaklaştırıp ne kadar sürttüğünü gösterirken Yunho gülerek saçlarını karıştırdı.

"Sorun değil, hallederiz."

Jongho anlattıklarına devam ederken bizimkilerin kapıdan girdiğini gördüm. Beni görünce yanımıza gelip onlar da masaya oturdular. Wooyoung yanıma geçip koluma girdi.

"Hâlâ kızgın mısın bana?"

"Değilim, sebeplerin olduğunu anlıyorum."

"Harika. Adamı da sağlam paketledim, için rahat olsun."

Başımı sallayarak onayladıktan sonra barmenin getirdiği kadehi önüne ittim.

"Kumarhanede işler nasıl gitti?"

"Siz nereden biliyorsunuz?"

Seonghwa tek kaşını kaldırarak kadehinden bir yudum aldı ve gülümsedi.

"Sence? Adımınızı attığınız anda haberimiz oldu."

"Babamın hilelerini unutmamışsın." dedi San.

"Mingi gerçekten gördüğüm en iyi kumarbazdı. Yarım saatte 1 milyon dolar kazandı."

"O zaman bugünkü kadehlerimizi Song Mingi için kaldıralım?"

Hepimiz elimizdekileri havaya kaldırıp birbirine vurduktan sonra içip tekrar masaya koyduk. Cebimdeki telefonun titrediğini hissedince çıkarıp ekranına baktım ama hiç bir şey yoktu. Muhtemelen yakaladığım adamın telefonuna bildirim geldiği için, öteki telefonu çıkardım.

fall of king | yungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin