21

533 73 145
                                    

iyi okumalaar.♡

-

Eve döndüğümüzde inanılmaz bir kalabalıkla karşılaşmıştık. Wooyoung'un ailesi de bizi merak ettikleri için gelmişlerdi.

Seonghwa hayattan bıkmış bir şekilde köşede oturuyor, San Kyungmin ile oyun oynuyor, annem sanki önceki gün görüşmemişler gibi Wooyoung'un annesi ile dedikodu yapıyordu.

"Oğlum sonunda geldiniz!"

Annem ikimizi de yanına çekerken uzun bir sorgu seansına girdiğimizden habersizdik...

-

Annem ardı arkası kesilmeyen sorularını bitirdikten sonra, Wooyoung'un annesi ile alışverişe gidip bizi sonunda serbest bırakmıştı. Yunho ile sessiz bir ortamda dinleceğimizi düşünürken bu sefer de Kyungmin'i dinliyorduk.

"Abicim işlerim var. Hem götürmeyeceğim demiyorum ki, sonra diyorum."

"Aynı şey!"

Kyungmin yarım saattir abisine aynı şeyi söylüyordu. Wooyoung da önündeki bilgisayarla uğraşırken sabırla aynı cevabı veriyordu.

"San hyung, sen götür beni lunaparka!"

"Bebeğim çok isterdim ama benim de işlerim var. Yarın söz götüreceğim."

"Ama ben şimdi gitmek istiyorum!"

Kyungmin suratını buruşturarak benim yanıma geldi. Neredeyse ağlamak üzereydi.

"Hyung, abim ve sinir bozucu sevgilisi beni götürmüyor! Ama sen götürürsün belki..."

"Ama-"

Ben tam reddedecekken Yunho bacağımın ince derisini iki parmağını arasında sıkıştırıp cümlemi yarıda kesti.

"Götürürüm diyecektim..."

Kyungmin neşeyle gülerken boynuma atladı. Yunho da onu mutlu etmenin zaferiyle gülümsüyordu.

"Hadi gidelim!"

Kyungmin elimi tutup çekiştirirken, ben de Yunho'nun kolundan tutup ayağa kaldırdım.

"Gel bakalım bebek bakıcısı... Wooyoung biz çıkıyoruz."

"Görüşürüz. Kyungmin sakın abilerini üzme."

Kyungmin abisine dil çıkardıktan sonra koşarak evden çıktı. Yunho onun bu hallerine gülerken peşimden geliyordu.

"Hyung beni kucağına alsana. Merdivenlerden inemem!"

Kyungmin merdivenlerin başında kollarını havaya kaldırıp beni beklerken yanına yaklaşıp kucağıma aldım. Boynuma sarıldıktan sonra kafasını omzuma koyup kulağıma yaklaştı.

"Yanındaki abiyle iyi vakit geçir diye abim bana para verdi."

Kulağıma fısıldayarak söyledikten sonra kıkırdamaya başlamıştı.

"Abi kardeş ülkenin dolandırıcılık seviyesini yükseltiyorsunuz. Alt tarafı 6 yaşında bir veletsin..."

Arabanın yanına geldikten sonra Yunho arka kapıyı açtı. Kyungmin'i oturtup kemerini taktıktan sonra kapıyı tekrar kapattım.

"Jongho'yu da çağır. İki bebek iyi anlaşırlar."

Bana gözlerini devirirken ön koltuğa geçti ve telefonunu açtı. Ben de yanına oturup arabayı çalıştırdım.

"Bu arabanı hiç sevmiyorum."

"Hangisini seviyorsun?"

"Siyah olanı, üstünde mor çizgiler vardı."

fall of king | yungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin