28

547 72 127
                                    

iyi okumalaar.♡

-

Busan'da işlerimiz bittikten sonra evime dönmüştük ve saatlerdir hep birlikte ihaleler hakkında strateji geliştirmeye çalışıyorduk. Finans konusunda en iyimiz San olduğu için, o da bize yardım ediyordu.

"Asıl amacımız onların elindekini almak. Bu yüzden üçüncü kişiler şart. Yani şöyle örnek vereyim, Yunho girdiyse onunla birlikte biri daha girmeli, bizden olmamalı. Ama aynı zamanda bizden olmalı."

Sürekli ilginç fikirler atıyordu ortaya ama hiç birimiz anlamıyorduk.

"Bunun için ideal bir tanıdığımız var. Taeyang bizden biri ama dışardan bakıldığında bizim yardımcı pilotumuz olduğunu bilen kimse yok. Hem o hem Yunho aynı anda girerse, herkes Yunho'ya yoğunlaşır; güçlü, zengin ve zor olduğundan. O sırada Taeyang'ın piyasada ne varsa silip süpürmesi çok basit olacak."

Ayrıntılı anlatınca plan hepimize mantıklı gelmişti. Üstünde biraz daha çalışıp teorilerimizi güçlendirdikten sonra herkes kendi işine döndü. Ben de Yunho ile evde yalnız kalmıştım.

"Mingi garaja gidelim mi?"

"Ne yapacağız orada?"

"Yapmam gereken küçük bir işim var."

Birlikte evden çıkıp benim arabamla sahaya ulaştık. Yarışlar bir süreliğine ertelendiği için sahada çok az kişi vardı. Son gelişimde yaşananlar yüzünden de pek kimseyi görmek istemiyordum.

Arabadan indikten sonra Yunho garajın kepenklerini açtı ve içeri girdik.

"İlk defa sana hesap sormaya gelmedim, biraz garip hissettiriyor."

Söylediklerime gülerek arkasındaki arabanın kaputuna oturdu.

"O zaman seni daha iyi hissettirecek bir fikrim var. İlk tanıştığımızda, burada tartışmıştık, notu bulduğun gün. O günkü gibi hesap sorabilirsin."

Yanına yaklaşıp ellerimi yakasına koydum ve canını acıtmayacak şekilde arabanın kaputuna ittim.

"Seni çok seviyorum." diye fısıldadım kulağına yaklaşırken.

Yanağından öptükten sonra yakalarını bırakıp doğruldum. O da oturduğu yerden kalkıp toz olan kıyafetlerini temizledi.

"Chris buralarda mıdır?"

Duyduğum isimle Yunho'ya döndüm ama hiç yanlış söylemiş gibi değildi.

"Chris mi? Hangisi?"

"Mingi bizim tanıdığımız kaç tane Chris var? Geçen gün çok ters yaptım, özür dilemek istiyorum. Zaten yıllardır gereksiz yere kin beslemişim adama. Seninle alakası bile yokmuş."

İkisini tekrar bir araya getirmek istemesem de Yunho'nun ısrarlarıyla kabul etmek zorunda kalmıştım.

Birlikte garajdan çıktıktan sonra Chris'in garajına yürüdük. Yakınımızda olduğu için çok kısa sürede ulaşmıştık.

"Gelebilir miyiz?"

Chris arabanın motorundan kafasını kaldırıp bize doğru baktı.

"Tabii, geçin."

Tamamen doğrulurken bize gösterdiği koltuğa oturduk. O da arkadaki lavaboda elini yıkayıp karşımızdaki koltuğa geçti.

"Aranızdaki sorunu halledip birlikte olmanıza çok sevindim."

"Teşekkürler. Ben buraya senden özür dilemeye geldim. Bugüne kadar kendimi hep ikinci kişi olarak gördüm. Mingi sana aşık ve beni kullanıyor sandığımdan içten içe sana hep kin tuttum. O günkü davranışlarım için de özür dilerim."

fall of king | yungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin