💞Chapter XIV💞

1.4K 75 307
                                    

songs: Reflections - The Neighbourhood, Unfair - The Neighbourhood, Save Your Tears - The Weeknd

POV: Hyunjin
Wstałem o 5:30. Mimo, że zasnąłem naprawdę późno, obudziłem się tak wcześnie jakbym miał jakieś nawyki rannego ptaszka... Nie byłem nim.

Poszedłem do łazienki i ogarnąłem swoj wygląd, wziąłem prysznic. Ubrałem komfortową bluzę z napisem He looks just like a dream.. The prettiest boy i've ever seen <3 była zaprojektowana przeze mnie, a przez kogoś tam z pracy mojego ojca wyprodukowana. Wypiłem jedynie szklankę wody na śniadanie. Założyłem mój beżowy płaszcz i skórzane zimowe buty. Wyszedłem z domu i poszedłem na długi spacer. Dlatego, że miałem lekcje dopiero na 9:30 w żadnym wypadku się nie śpieszyłem. Szedłem wręcz wolno, chciałem nacieszyć się widokiem tak pięknej zimy. Podziwiałem ośnieżone drzewa wzdłuż ulicy, która prowadziła prosto do mojego domu. Oglądałem różne rezydencje, jak i małe domki stojące obok siebie. Niektórzy mieli już wszędzie wywieszone dekoracje, a niektórzy dopiero zawieszali lampki na dachu.

Gdy stwierdziłem, że już wystarczająco długo jestem na powietrzu, wróciłem do mojego mieszkania i wziąłem ze sobą plecak. Ponownie wyszedłem, zaszedłem jeszcze do kawiarni oraz kupiłem sobie gorzką, czarną kawę; Wziąłem ją na wynos, aby w drodze do szkoły ją pić. Dotarłem tam szybciej niż myślalem, dlatego dopiłem szybko napój i skierowałem się do drzwi szkoły. Wszedłem do środka, od razu poczułem ciepło przez włączone kaloryfery w budynku. Poszedłem do swojej szafki i zostawiłem tam niepotrzebne rzeczy z mojego plecaka. Udałem się do łazienki i przeglądałem Instagrama. Zadzwonił dzwonek na przerwę, dlatego zacząłem iść w stronę mojej klasy. Nagle ktoś mnie zaczepił. Spojrzałem i zobaczyłem Felix'a.

- Hej Hyunjin.. - uśmiechnął się pogodnie młodszy.

- Cześć, co tam?

- Chciałem sie zapytać czy może chcesz.. przyjść do.. mnie dzisiaj na nockę - szybko wyrecytował ostatnią część zdania i ukrył się wtuląc w moją bluzę.

- Chętnie, tylko muszę zapytać mamy - odpowiedziałem i zobaczyłem wpatrującą się w nas Jisoo.

- Wiesz.. Ja już muszę iść - dodałem nagle i zniknąłem w progu drzwi sali od angielskiego.

Przywitałem się z nauczycielką i usiadłem w trzeciej ławce. Wyjąłem swoje książki. W sali znajdowała się już zdecydowana większość mojej klasy. Zauważyłem Chan'a, który próbował z ukrycia na mnie patrzeć, jednak złapaliśmy na chwilę kontakt wzrokowy. Odwróciłem głowę i stwierdziłem, że pogadam z nim po lekcji.

Angielski minął bardzo nudno, wyszedłem z sali i poczekałem, aż Bang Chan również to zrobi. Spojrzał na mnie potajemnie, ale od razu spuścił wzrok.

- Hej.. Chan - odezwałem się pierwszy, rozpoczynając konwersację

- Hej Hyun

- Czemu się na mnie cały czas patrzyłeś na angielskim?

Chłopak nic nie odpowiedział. Spojrzał tylko na mnie z tęsknotą w oczach.

- Przepraszam - przytulił mnie mocno.

- Nie masz za co przepraszać, to wszystko moja wina... - odparłem lekko skrępowany.

- Hyunjin.. Bo ja mam do ciebie pytanie...

- Tak?

- Czy? Czy pójdziesz.. ze mną na bal? - zapytał nieśmiale odwracając wzrok, próbując za wszelką cenę nie patrzeć w moje oczy

- Chętnie - zgodziłem się trochę przygnębiony - Jako.. kto?

- No wiesz- J-jako przyjaciele? Tak.. No.. - odchrząknął - Tak..

~ not into you ~ HyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz