mrnkvic_drna kérésére.
Köszönöm az ötletet! 🥰
Remélem tetszeni fog! ❤️Nem vagyok egy bulizós lány. Inkább otthon maradok és zenét hallgatok vagy a barátaimmal vagyok. Nem szeretek szórakozó helyekre járni és addig leinni magam, hogy azt sem tudom ki vagyok. A mai nap is ezzel a gondolattal kezdődött, csak teljesen máshogy alakult.. Szokásos péntek esti foglalkozásomat csináltam az-az semmit tevés, majd a barátnőm akit már 5 éve ismerek felhívott, hogy nincs-e kedvem vele menni, mert fél egyedül. Azt akartam mondani, hogy nem akarok, de nem akartam megbántani, nem akartam egyedül hagyni és talán a komfortzónámból is kiakartam lépni. Szóval igent mondtam és át is jött hogy együtt készülődjünk. Én egy nagyon egyszerű kicsit sem bulis inkább egy átlagos utcai ruhát vettem fel, B/n (barátnőd neve) egy nagyon szép, csinos ruhát. Eléggé rövid volt, de ha ő úgy jól érzi magát...
Természetesen leszólta a ruhámat átakart alakítani. Nagy nehezen beleegyeztem, de ha valami nem tetszik azonnal leveszem. A végső "outfite"-m egy bőrnadrág volt és egy kicsit csillámosabb póló, rá pedig a kabátom. El is indultunk a helyszínre... 20:0023:00
Már 3 órája itt vagyunk. Igazából tetszik, jó kicsit kimozdulni a megszokottból és valami újat kipróbálni. Miközben 2 pali ment fel a színpadra mi a barátnőmmel a pultnál foglaltunk helyet és beszélgetni kezdtünk(vagy inkább ordibálni, hiszen a dübörgő zene miatt alig hallottuk egymást)
-Hallod!-kiáltja nekem miközben iszom a ____-mat(tálald ki te mit iszol xd) - palizzunk már be.- én erre félrenyeltem az italt és ránéztem egy ilyen "te hülye vagy?" szemmel. Ő erre csak mosolygott és oda ment egy mit ne mondjak elég jó palihoz és flörtölni kezdtek. Ez az én barátnőm, bevállalós, szép, csinos, imádják a palik. Én teljesen az ellentéte vagyok. Komoly kapcsolatom még sosem volt, igazából egy volt de azt nem számítom annak, csak 2 napig voltunk együtt és az is 4.-ben volt:(
Miközben kértem az újabb italom egy férfi ült le mellém. Elég rekedtes hangja volt, kócos haja, de mit ne mondjak? Elég jól nézett ki<3Ő is kikérte az italát majd éreztem, hogy rámnéz. Én ránéztem. Ő mosolygott. Én visszamosolyogtam. Elfordultam. Elfordult. Így ment ez kb. csak 5× egymás után majd megszólalt.
- Megkérdezhetem, hogy mi a neved?-kérdezte mosolyogva.
Elgondolkodtam rajta hogy azért mégis egy idegen most ismertem meg. De végül is csak a nevemet kérdezte.
-T/n vagyok. - mosolyogtam- téged hogy hívnak?-kérdeztem.
-Peti-mosolygott. Sosem gondoltam volna, hogy egy idegennel fogom magam leinni egy éjszaka alatt és olyanokról fogok vele beszélni amiről talán még senkinek.°éppen életemet beszéltem ki, majd mikor végére értem megszólalt.
- Megadod a számod?- kérdezte már ő is az alkoholtól elég furcsán. Nyilván megadtam neki. Vissza nézve nem bánom. Elköszöntem tőle, majd indultam a barátnőmet megkeresni. Megláttam csak nem épp a legjobb pozícióban( nem félreérteni :')
Éppen smárolt holt részegen azzal a pasival akihez oda ment még a buli előtt. Nem akartam zavarni szóval valahogy haza érkeztem. Hogy hogy? Azt még Isten se tudja, a lényeg, hogy hazaértem:)
Másnap reggel nagyon nagy fejfájásra ébredtem. Ránéztem a telefonomra. A barátnőmtől 10 nemfogadott hívásom volt. Tudtam. Bajban vagyok°-°
Elmeséltem neki mi történt tegnap annyira azért nem rúgtam be, hogy ne emlékezzem arra, hogy megadtam a számom egy idegennek, hogy az életről fantáziáltam szintén ugyanannak az idegennek.
Délután semmi különös nem történt, 17:00-kor csörgött a telefonom
"Peti❤️" ez volt kiírva. Első kérdésem az volt magammal szemben, hogy miért tettem oda egyáltalán egy szívet. Na mindegy. Nagy nehezen felvettem a telefont, féltem, hogy mit akarhat.
Telefonban:
-Szia, nem tudom emlékszel-e rám a tegnapi buliból-mondta. Éreztem hogy elmosolyodott.
-Szia! Persze emlékszem. Azóta is fáj a fejem.-válaszoltam amire egy nevetést kaptam "válaszul".
- Van kedved eljönni velem valahova? - kérdezte meg..
-Persze! Mikor? - kérdeztem. Ilyenkor már mit ne mondjak zavarban voltam.
- Holnap ráérsz.- erre válaszoltam egy igennel. Az este unalmasan telt, El újságoltam a "híreket" a barátnőmnek. Természetesen már az esküvőt tervezi...Nem soká új rész. Most nincs annyi ötletem folytatni. Remélem tetszik.. Jó hétvégét előre is mindenkinek!❤️
YOU ARE READING
Magyar Hírességek(oneshots)
FanfictionKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots