Koncert.
Már itt vagyunk a koncert helyszínén, viszont most nem a közönség helyében nézzük a showt, hanem a backstageből.
Bekísértek minket a színfalak mögé. Most csak Krisztivel jöttem bulizni, ő egyedül pesti. Megláttam Ekhoet és a szívem szerintem megfordult bennem xd. Mosolyogva üdvözölt minket, majd nem zavartatva magát egy gyors szájra puszit adott, ami eléggé jól esett, a fejemet nem tudom milyen piros tárgyhoz hasonlítsam, de nagyon elpirultam. Sok barátja volt ott, mind jófejek voltak. Azt hittem, hogy bunkók lesznek vagy valami, de egyáltalán nem, sőt Kriszti az egyikkel nagyon kijött asszem Marci volt a neve(pogány) . Ittunk, meg minden amit ilyenkor szoktak csinálni. Aztán éjfélt ütött az óra, és sorban mentek fellépni. Andris volt az utolsó fellépő, de a közönség még így is végig nyomta minden zenéjét, egyszerűen fantasztikus volt hallgatni.1 óra telhetett el, mikor lejött a színpadról. Rögtön hozzám fordult és megkérdezte:
-Hogy tetszett?
-Nagyon tetszett! - mosolygom.
-Megyünk egy házibuliba a fiúkkal, jöttök?-kérdezi reménykedve. Ránéztem Krisztire aki csak pbólogatott, így mosolyogva mondtam: persze, megyünk!
Olyan fél óra múlva egy panelház előtt találtuk magunkat. Felértünk a 4. emeletre, ahol már volt pár ember, a nevüket sajna nem tudom. Nyomtak zenét, ittunk, buliztunk, meglepő volt, hogy egy szomszéd sem szólt át. Mikor már mindenki jól bevolt állva és már volt aki az erkélyről adta ki magából, amit kell, én és Andris elvonultunk egy szobába. Leültünk az ágyba csak kettesben, hogy végre ne a dübörgő zenét kelljen hallani. Mindketten ittunk elég sokat, de még így is tudtunk normálisan beszélni, a koncertről, a buliról mikor mondtam neki, hogy még sosem ittam ennyit, és hogy konkrétan ez az első olyan házibuli amin jól is érzem magam nagyon megörült. Valamit nagyon magyaráztam, mikor Andris csak csöndben ült és hallgatott, majd mikor mondandóm végére értem rámmosolygott és a semmiből lekapott. Nagyon meglepődtem, hisz hirtelen jött de azért viszonoztam a heves csókját. Annyiban elmélyült a dolog, hogy az ölébe ültetett, magával szemben és így folytattuk percekig. Nagyon jó érzés kavargott bennem, a hasamban a pillangók szerintem már rég voltak így feléledve. Pár másodperc múlva váltunk el egymástól levegőhiány miatt. Csak mosolyogni tudtam a boldogságtól és ő is így tett, majd hosszú ölelésbe vont, úgy hogy még mindig az ölében ültem.
-Olyan szép vagy!-mondja és egy tincset tűr a fülem mögé.
-Jaj dehogyis!-mondom miközben lehajtom a fejem.
-De, gyönyörű vagy beb!-a becenévtől szerintem a talpamig vörös lettem szóval beletemettem az arcomat a két kezembe. Andris ezen jót nevetett, majd egy újabb smacit kezdeményezett, ezúttal már az ágyon fekve, én feküdtem rajta és így folytattuk ezt az őrületbe ejtő körforgást.
Annyiban mélyült a dolog, hogy már nem csak a derekamat fogta, hanem egy fokkal lejjebb ment a keze, de ittasan szerintem ezzel pont nem törődik az ember.Fél óra múlva egymás karjai közt aludtunk el, abban a teljesen idegen házban, és szobában...
Reggel
-Most kajak itt dugtak?-kérdezi meghökkenve egy férfi hang, számításaim szerint Grasa(nem tudom a nevétxd). Kinyitottam a szemem, de csak egy férfi háttal találtam szemben magamat, majd felült. Semmire nem emlékszem az estéből, és az amit Grasa mondott kicsit megijedtem, hogy mit csináltunk tegnap.
-Tesó nyugodj már le. - mondja Andris rettentő mély hangon. Megtörölte szemeit majd rám nézett, nekem már nyitva volt a szemem, de nem igazán fogtam fel, hogy mi is történik körülöttem. Kiment a szobából az úriember, majd Ekhoe visszafeküdt mellém.-Minden oké?-kérdezi.
ESTÁS LEYENDO
Magyar Hírességek(oneshots)
FanficKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots