Manuel🔞

1.9K 31 8
                                    

mrnkvic_drna kérésére
Tudom nem az amit kértél remélem azért tetszeni fog 😂☹️

T/n:te neved

Manuellel még a 2019es x faktorban ismerkedtem meg. Már akkor is szimpatikus volt csak akkor együtt voltak Edinával ezért esélyem nem volt nála. Mikor szakítottak sokat beszéltünk, vigasztaltam ő is engem mert én is akkor lettem túl egy szakításon. Mindig ott voltunk egymásnak és még mindig itt vagyunk. Ezekben a "vigasztaló" időszakokban nagyon közel kerültünk egymáshoz. Mondjuk ki: teljesen beleszerettem. Nyilván azóta lassan 3  év eltelt de azóta sem mondtam el neki. Ő biztos, hogy nem szeret. Ha szeretne már elmondta volna, ismerem. A barátait is megismertem, Milán nagyon jófej, Peti ő nagyon vicces, Brúnó és Laci is nagyon jó társaság.. Ezzel a kis "gangal" megyek bulizni holnap azaz péntek este. Izgulok. Már a ruhámat is kikészítettem.

Péntek....
Manuel a ház előtt vár, együtt megyünk. Mikor le értem ott várt egy tipikus Manuel  outfite-ben. Menci cipő, pulcsi szaggatott farmer. Mit ne mondjak elég jól nézett ki.
-Wow T/n gyönyörű vagy!-elpirultam.
-Köszi, te sem vagy rossz!-kacsintottam majd elindultunk.
Az út jól telt, végig pofáztuk :D
A szórakozóhely előtt vártak a fiúk. Köszöntünk majd bementünk. Odabent már dübörgött a zene. Én a pultnál helyet foglaltam Peti szívemmel<3 és beszélni kezdtünk az élet nagy dolgairól. Mikor volt bennünk annyi alkohol mennyiség hogy a szerelemhez jussunk valahogy kicsúszott a számon hogy szeretem Manuelt.

-Na és, kibe vagy szerelmes? - kérdezi mosolyogva Peti.
-Manuelbe, baszki a jeleket sem fogja fel, mi a fasz pedig már rég küldöm őket.. JAH ezt nem kellett volna..- Peti mosolyogva ment a tömegbe, gondolom csajozni ment.
Kb 15 perc múlva odajött hozzám Manuel. Mit ne mondjak ő is ivott már egy "Kicsit" majd vele is elkezdtem beszélni. A beszédből flört lett a flörtből hát hogy mondjam... Csók.
-Nem akarsz feljönni a lakásomba?-kérdezi egy pimasz mosollyal
-Dehogynem - feleltem ugyanígy. Elmentünk és már a lépcsőházban éreztem lesz itt valami.

Mikor beértünk az ajtón egyből a falnak nyomott majd nyakamat kezdte csókokkal belepni.
Majd felemelt és a kanápéra tett. Felém magasodott és megcsókolt. Én ezt viszonoztam is. Elkezdte levenni rólam a pólót majd a melltartót, majd gyönge csókokkal lepte be mellkasom és melleim. Én eközben még türelmetlenebb lettem és leszedtem róla a pólót majd kicsatoltam az övét.

-Nagyon heves valaki.-mondta pimaszul.

-Lassan 3 éve erre várok. Ma nem
fogom vissza magam- válaszoltam mire le vette a nadrágom és puszikkal kezdte ellepni a belső combom apró sóhaj hangzott el a számból mire rám nézett és elmosolyodott.

Szépen lassan húzta le rólam a bugyim ami még jobban türelmetlenné tett. Majd újra felém hajolt és megcsókolt. Közben 2 ujját helyezte belém amire én belenyögtem a szájába, majd szép lassan elkezdte mozgatni, aztán elkezdte nagyon gyorsan ami eléggé hangos nyögéseket csalt ki belőlem.

Ő bele mosolygott csókunkba és még mielőtt elmentem volna kihúzta ujjait és elvált a számtól(miezamondatxd)
Már annyira vártam rá hogy a boxere szélét kezdtem le húzni róla, szerintem ez a lassúság még jobban beindította és szó szerint letépte magáról a boxert. Újra felém kerekedett és újra megcsókolt.

-Biztos akarod? - kérdezte mikor elvált tőlem.

-Igen-feleltem csillogó szemmel.

-Szólj ha fáj rendben? Nem akarok fájdalmat okozni- mondta cukin. Igazából eszem ágában sem volt hogy nemet mondjak neki.

Erre vártam mióta.
Felszisszentem mikor méretét belém helyezte és mozogni kezdett.
Egyre gyorsabban mozgott és én csak még hangosabban nyögtem majd egyszerre mentünk el.
Lihegve feküdt mellém és átkarolt.
-Szeretlek-mondta 2 perc lihegés után.
-Én is - majd elaludtunk.

Reggel
Iszonyat nagy fejfájásra keltem és arra hogy valaki átölel hátulról. Azt hittem szívinfarktust kapok mikor megláttam a mellettem fekvő manuelt egy szál semmiben. Gyorsan felültem és realizáltam hogy nála vagyok.

  Felpattantam és öltözni kezdtem. Nem mertem ezek után s szemébe nézni sem beszélni vele arról hogy mi történt aznap este.
De nagy szerencsémre felkelt és álmosan túrt hajába. Én ekkor már a pólómat vettem és rákiáltottam:

- Fordulj el! - mondtam kissé idegesen. Örülök hogy vele lehettem de nem merek belegonolni abba hogy mi lesz ezután.

- Az este történtek után azt mondod hogy forduljak el? - kérdezte kissé ingerülten miközben felállt és hát ahogy felállt le esett a takaró, rögtön a szemem elé kaptam a kezem és elfordultam.

Ő erre csak nevetett megfogta a vállam visszafordított és elvette a szemem elől a kezemet.
- Manu. A tegnap este hiba volt. Nem akarom tönkre tenni a barátságunk.

-Nem volt hiba. Részegek voltunk és őszinték.-válaszolt.- vagy megbántad?

-Nem, nem dehogy csak fura érted?

-Nem nem értem. Arra emlékszem hogy azt mondtad hogy erre vártál. Szeretlek T/n értsd már meg- mondta majd hogy válaszolni se legyen időm megcsókolt.

Visszacsókoltam majd a tarkóját kezdtem simogatni amire ő megfogta a derekamat és még közelebb húzott magához.
Mikor elváltunk percekig néztünk egymás szemébe majd csak mosolyogtunk. Örülök hogy végre velem lehet. Nagyon szeretem<3

Kellemetlen volt megírni xdd.
Sosem írtam ilyet. Lehet lesz helyesírási hiba azért bocsi de remélem tetszik.<3
Jó éjszakát ❤️❤️

Magyar Hírességek(oneshots)Where stories live. Discover now