Sziasztok!
Őt is sokan kértétek már! Ez másmilyen lesz mint az előző, lehet ez is egy kis sorozattá fog alakulni! Remélem tetszeni fog!❤️Elég hosszú rész lett. Jó olvasást!2022 július.
Te szemszöged:
Már gyerekkorom óta modellkedem, eddig klippekben, reklámokban, és sminktermékek bemutatásakkor szerepeltem. Most egy újabb klippforgatás vár rám. Egy népszerű duó akikkel még nem dolgoztam együtt. Izgulok igazából, szeretem a zenéiket, és ők maguk is szimpatikusak, örülök, hogy velük dolgozhatok.
Pár perc múlva kezdődik a táncos jelenet, Lacit körbe kell állni és a betanult táncot megvalósítani(Petőfi Sándor) sokszor azt éreztem, hogy Laci akaratlanul is rám néz, amikor például sminkeltek a tükörben láttam, de hát eléggé zavarban vagyok minden fiú közelében, legyen az szép, csúnya(Bocsi), mindegy, hogy milyen, ha fiú én zavarban vagyok. Szóval így ment ez, akárhányszor rám nézett én elfordultam, nem annyira bírom a szemkontaktust. Főleg, hogy nagyon megfogott a személyisége, a kinézete, pont a típusom..
A lányokkal éppen beszélgettem, már Isten tudja miről, mikor azt hallottuk, hogy az ágyas jelenetes csaj nem tudott eljönni, mivel megbetegedett, így hát kellett egy beugró. A lányok többségének volt barátja, vagy éppen túl szégyenlősek voltak a szerep bevállalásához, szóval természetesen ki lett megint bedobva?
Én.A jelenet kb így zajlott le:
-Lányok!-jön hozzánk Brúnó és Laci.-A lány aki az ágyas jelenetnél van, nem tudott eljönni, kéne egy beugró közületek! Valamelyikőtök elvállalná?-kérdezik.
-Nekem barátom van, bocsi!- mondja az egyik.
-Nekem is! És nagyon nem örülne neki!-mondja a másik.
-Én nem szeretnék ilyenben szerepelni- mondja a másik.
Körülbelül ilyen kifogások voltak majd hozzám fordultak.
-És te?-kérdezi Laci
-Nagyon szükségünk lenne egyre! Nem tudjuk áttenni a forgatás napját sehova!- győz meg Brúnó.
-Rendben, akkor elvállalom.-mosolyogtam rájuk.
-Köszönjük szépen!-mondják egyszerre.
-Akkor légyszi gyere velem, mert ott elmondják mi a feladatod!- mondja kedvesen Laci, és én utánna megyek.
Ahogy beértünk abba a terembe, egyre jobban izgultam. Sosem szerepeltem még ilyenbe, és a tudat hogy a fanjaik gyűlölni fognak hát... Nem a legjobb érzés...
Már várt minket a rendező, Bence.
-Szia! Akkor te vagy a beugró?-kérdezi gyorsan.
-Igen-mosolyogtam.
-Rendben akkor gyere utánam ott mondom el, mit kell csinálni!
Kit kell még követnem:')
Egy elég luxi ágy fogadott minket az ajtó "kivágás" mögött. Ott elmagyarázta mit kell csinálni.
-Szóval, először lesz egy jelenet amikor bekell jönnöd az ajtón, ez az első. Van a második, ami lehet neked kicsit kellemetlen lesz, de ez csak egy klipp. Szóval ideállsz az ágy mögé, és hát megkell párszor simítanod Lacit, ahogy fekszik az ágyon.-jesszusom akarom én ezt.-Na de viszont van még pár kiegészítő jelenet, például a kocsis jelenetnél is te fogsz szerepelni, mivel az a lényege az egésznek, hogy elraboltad! És még egy szórakozóhelyen te leszel az aki drogot kever az italba, de az csak pár másodperc, kiviszed és ennyi. - én bólogattam, még mindig levoltam kicsit sokkolva, hogy egy idegen palit kell simogatnom:/.-Rendben akkor várnak a sminkes asztalnál, és köszönjük!-intett oda.
YOU ARE READING
Magyar Hírességek(oneshots)
FanfictionKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots