Egyszerűen imádom ezt a Petis sorozatot, tudom egoistán hangzik. Remélem ti is szeretitek!
Amúgy ez egy újabb kellemetlen rész😭 xd.Aztán minden történt a maga módján...
😭=meghalok a kellemetlenségbe:)
Bevitt a hálóba és letett az ágyra.
Ilyenkor már biztos voltam benne, hogy akarom. Egyre durvábban csókoltuk egymást, már nagyon vágytam rá.Levettem a pólóját, ő is az enyém.
Elmosolyodott mikor meglátta melltartóba bújtatott melleim.(😭)Végig simított a hátamon és kicsatolta a zavaró darabot. Még nagyobb mosoly tárult el az arcán, mikor meglátta fedetlen melleim.
Rögtön puszit nyomott közéjük, majd elfektetett az ágyon. Folytatta kényeztetésem ezúttal úgy, hogy fölém támaszkodott. Lehúztam magamhoz egy csókra, már egyre türelmetlenebb lettem. Ő hevességemre csak belemosolygott a csókunkba.A nadrágomnál kezdett matatni és kicsatolta az övem majd levette a nadrágom. Rögtön csupasz combjaim közé simított. Elkezdte puha puszikkal belepni a nyakam majd a mellkasom.
Én hajába túrtam, miközben lent kezdett el matatni. Levette a nadrágját majd a földre dobta.Levette a bugyim és figyelmeztetés nélkül vezette az egyik ujját belém.
Egy hangos nyögés szakadt fel belőlem. Gyorsított a tempón, de ezúttal már 2 ujja mozgott bennem, eközben arcomhoz hajolt és apró puszikkal lepte be minden porcikám.Mikor már majdnem elmentem kihúzta ujjait és lábaim közé helyezkedett. Majd teljesen váratlanul megéreztem magamban a nyelvét(😭)
A jól eső érzésre egy hatalmasat sikítottam, hajába túrtam és közelebb húztam magamhoz.
-Nagyon türelmetlen vagy!-nevette el magát.
-Fogd be! - válaszoltam türelmetlenül, fejemet hátravetve kezdtem el nézni a plafont. Pár másodperc múlva folytatta kínzásom. Egyszer csak abbahagyta, és ismét felém támaszkodott, majd megcsókolt.
-Várj Peti!-ugrok fel hirtelen mikor már érzem bejáratomnál férfiasságát.
-Mi az, valami baj van?-ijed meg egy pillanatra.
-Igen vagy nem, nem tudom!-esek pánikba életem legboldogabb pillanatában.
-Mi a baj?-kérdezi már ő is aggódva.
-Tudod én még soha... Én még-próbálkoztam a kezemmel magyarázni, de nem nagyon értette szegény. Nagyon kellemetlen lett volna simán kimondani, hogy amúgy még szűz vagyok de csináld!(😭)
-Szűz vagy?-kérdezte teljes nyugodsággal.
-I-igen.-mondtam fejemet lehajtva.
-És komolyan ezért szomorkodsz? Gyönyörű vagy! Nagyon szeretlek! Meggondoltad magad?-kérdezi aranyosan. Eszem ágában nem volt.
-Nem, csak elakartam mondani. Vigyázni fogsz rám?-kérdezem boci szemekkel.
Ő erre csak elmosolyodik, átkarol és azt mondja:
-Hát persze! De kérlek add nekem ezt!- mondja cukin. Erre csak elmosolyodok és bólintok, majd megcsókolom, amit ő viszonoz is.
Visszafektet az ágyra és minden úgy megy, mint pár perccel ezelőtt.-Mehet?-kérdezi, én csak bólintok-
Szólj ha nagyon fáj oké?-erre is csak bólintok.Mikor megéreztem teljes férfiasságát magamban, azt hittem itt helyben halok meg. Annyira fájt, rögtön könnycseppek jelentek meg az arcomon. Peti látta rajtam. Elkezdte puszilgatni az arcom, a könnycseppeim.
YOU ARE READING
Magyar Hírességek(oneshots)
FanfictionKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots