Milo(ValMar)

848 27 12
                                    

Nem találom a kommentet amiben ez a kérés van, de tök jó ötlet szóval megírom. Jó olvasást!

SOK A CSÚNYA SZÓ!!!
+DRÁMA LEVEL 1000

Előtörténet:egy iskolába jártok. Utálod, hiszen ő a tipik fuckboy a suliban. Minden lány imádja, titokban közéjük tartozol te is, de játszod, hogy ki nem állhatod.
A mai nap is így indult, utálod Milánt.

Reggel szokásosan az ébresztőd idegesítő hangjára ébredtél fel.
Új nap, új lehetőségek, új emberek. Mindig ezzel hitegeted magad, hogy érdemes felkelni.
A gyors reggeli készülődés után már indultál is az iskolába, ismét azzal a tudattal, hogy már csak 1 év...

Már mikor az iskola utcájának sarkába értél, láttad a fiú bandát akik szinte megkeserítik az életed. Nem szó szerint, csak beszólnak mindenre és mindenkire! A csapat tagjai a híres neves Marics Peti, nem kell részletezni, egoista szegény. De vicces.
Van még 2 srác őket nem nagyon ismered, de látásból utálod őket.

Na  és van Ő.
Magas, jó a haja, tipik fuckboy akinek nem lehet ellenállni, de te mégis ezt teszed évek óta.
Ő az aki a legtöbbett szól be neked, a kinézetedért, a hajadért, azért mert nem nézel ki úgy, mint a sulis kurvák.
Ez pedig téged nagyon bánt. Hisz neki a konkrét kurvák jönnek be, akik mindent kitesznek csak hogy észre vegyék őket. Te sosem voltál ilyen, visszafogott öltözet, átlagos vállig erő haj, aminek ha van kedve egyenes, ha nincs göndör.
Sosem jönnél be neki ezt pedig tudod.

Miközben ezen gondolkozol el is haladsz a fiú csapat mellett, akik szokásosan nem hagyják ezt szó nélkül.

-Na, megérkezett a "legjobb csaj". Milyen az iskola szépének lenni T/n?-kérdezi röhögve Milán. A haverjai is röhögnek te erre csak a szokásosat mondod:

-Menj a picsába Milán!-kiáltod neki miközben mész fel a lépcsőn.

- A tiédbe bármikor.-röhög tovább.
Tányér nagyságú szemekkel haladtál tovább, meglepett válasza.

A nap további részében unalmas volt minden amíg az utolsó órán, kurva fáradtan, nem dobtak volna egy kis cetlit amiben az állt:

"Dugnálak."

Utálod az ilyen kijelentéseket. Ez eléggé durva, főleg, hogy semmi tisztelet, csak ennyi.

Hátra fordultál, megláttad a mögötted röhögő Marics Petit, aki valószínűleg írta a levelet.

-Mi a fasz?-kérdezed tőle.

Ő csak röhög, de az egy sorral arrébb ülő Milán már kevésbé. Gyilkos tekintettel méregeti legjobb barátját, úgy néz ki, mint aki megakarja ölni...

Kicsöngettek...

Szokásosan a szekrényedhez mentél elpakolni, a folyosó üres volt, ami meglepett. Mikor zártad be az ajtót eléggé megijedtél, ugyanis egy dühös tekintetű Milánnal találtad szembe magad.

-Mit írt neked Peti?!-kérdezi idegesen.

-Mit érdekel az téged?-kérdezed flegmán majd elmennél mellette ha hirtelen nem szorítana szorosan az egyik szekrényhez, mozdulatára eléggé megijedtél. Mindig is féltél attól, hogy egy fiú bántson, ilyen értelemben.

-Azt kérdeztem mit írt?!-kérdezte még dühösebben, míg észre nem vette az első könnycseppet a szemedben.
Elengedett, te pedig a földre csúsztál, próbáltad lassítani légzésedet miközben átöleled lábaidat
-Nem akartalak bántani, sajnálom!
-mondja látszik, hogy megbánta.
Leguggol melléd és átölel, eléggé meglep tette ezért ki is tágul a szemed, nem érted.
-Sajnálom, hogy mindig bántalak, sosem tudom kimutatni az érzéseim mások iránt.-majd hogy reagálni de tudj, megcsókol.

Véget vetve a romantikus pillanatnak egy tanár áll elétek.

-Khmm. EZ EGY ISKOLA! HOGY MERIK EZT MEGTENNI?!

-Szerintem mikor maga volt fiatal, ön is csinált ilyeneket-válaszoltad pimaszul.
Milán hangosan felnevet, ami a tanárnak még jobban nem tetszik.

-Elég! Úgy is kellett valaki aki kitakarítja a testnevelés szertárakat.
Önök pont jók lesznek.

Erre egymásra néztetek amolyan
"ezt nem kellett volna" fejjel majd követtétek a tanárt.

Elmondta mi a feladat, majd egyedül hagyott titeket.

Pár perc néma csend után megszólaltál.

-Milán, mondhatok valamit? - kérdezed félénken.

-Persze.-válaszolja aranyosan.

-Szeretlek. És lehet, hogy átversz! Lehet hogy nem. Nem érdekel. Évek óta bántasz, most meg szerelmet vallassz  ez nagyon összezavar. Őszintén mit akarsz?-kérdezem.

-Téged.-erre újra megcsókol. Majd hogy elmélyítse az egészet fenekemre markol.

-Állj! Ez túl gyors.

-Sajnálom. De tényleg szeretlek.-mondja cukin.

-Én is. De haladjunk lépésről lépésre!
-utasítom amire csak egy halvány mosolyt engedett el.

Nagyon fáradt vagyok, de remélem azért tetszett. Szóljatok ha láttok helyesírási hibát! A kövi részben szerintem Desh lesz, de nem biztos. Szép álmokat! ❤️

Magyar Hírességek(oneshots)Onde histórias criam vida. Descubra agora