Nicol1014 kérésére🥰❤️
Remélem tetszeni fog!Danival fél éve vagyunk együtt, nehezen nyílt meg nekem a kapcsolatunk elején, sokan használták ki, félt, hogy én is ezt tenném...
De megmutattam neki, hogy nyíljon meg más emberek felé is, ezért sok új barátot szerzett, rengeteg embert ismert meg. Nagyon ragaszkodó típus, szeret megölelni, amit én sok szeretettel viszonzok:)
Sajnos vagy nem sajnos eléggé féltékeny a múltbéli sebei miatt...
Sok incidens történt már emiatt, verekedett, ordibált, ebből adódik a legtöbb veszekedésünk, amik általában kanapén alvással vagy azzal végződik, hogy valamelyikünk elmegy a lakásból. A leghosszabb idő amíg "ignoráltuk" egymást 2 nap volt. Ő kért bocsánatot, igazából, hogy őszinte legyek el is vártam.Ma elkísérem egy koncertrjére, itt lesz velünk Kevin, meg a haverjai. Igazából jól kijövök velük, főleg Kevinnel, nagyon vicces, jófej.
Éppen a ruháim között kutakodok, hogy mit vegyek fel, de nem tudok választani..
-DANII!-kiáltok neki.
-Igen?- jön be a szobába és mellém áll.
-Mit vegyek fel estére?
-Nem tudom, mondjuk ezt? - mutatott egy nagyon szép fekete felsőre(képzeld el).
-Oké, köszi Daniiii! - majd nyomtam egy puszit az arcára.Időugrás..
Már a "turnébuszban" ülünk, zenét hallgatunk, beszélgetünk, nevetünk, iszunk, a sofőr imád minket:)
-Igyunk a ma estére! - mondta Dani és emelte a poharát. Mindenki összekoccintotta a poharat (remélem értitek hogy értem)
OdaértünkKiszálltunk a furgonból. Amint Dani kitette a lábát a lányok sikítani kezdtek szórakozóhely előtt. Mindenkinek intett egyett és mi gang mentünk utánna.
(Koncertek előtt mindig szoktak ilyen öltöző vagy mikbe menni ahol isznak még meg felkészülnek. Remélem az a backstage xd)Dani felment a színpadra és elkezdődött a koncert.
Én addig kimentem a pulthoz ahonnan ráláttam a színpadra. Kikértem az italom és belekortyoltam közbe Danit néztem. Olyan cuki<3
Időközben Kevin leült mellém és beszélgetni kezdtünk. Igazából mindenről. Éreztem, hogy valaki néz minket ezért hátra fordultam és láttam, hogy Dani minket néz ilyen megöllek szemmel miközben ugrál a színpadon a "megmondtam"-ra.
Én rámosolyogtam, mintha nem értettem volna a helyzetet, visszafordultam Kevinhez és tovább beszéltünk.
Szóba jött a szerelem...
- És, Danival hogy vagytok? Minden rendben? - kérdezi mintha aggódna értünk.
-Remélem igen... Mostanában nagyon féltékeny. Előbb is téged akart megölni a szemével-nevettem.
-*nevetés* akkor amikor majd le jön jobb lesz, ha szaladok- itt elképzeltem, hogy fogócskáznának értem mindent felborítva a klubba és szinte röhögő görcsöt kaptam.
-Min nevetsz így? - kérdezi nevetve, majd másodpercekkel később ő is szakad a röhögéstől, gondolom az én nevetésemtől nevet, így ment 2 percig, míg valaki meg nem fogta a vállam. Kicsit megijedtem így meg is ugrottam, de tudtam, hogy Dani az szóval megnyugodtam.
-Jól szórakoztok?-kérdezi egy "mosollyal", éreztem, ez nem egy igazi mosoly.
-Baj van?-kérdezem.
- Majd otthon megbeszéljük. - ezzel el is ment, nem tudom hogy hova.
Ránéztem Kevinre aki ilyen "mikorfussak" fejjel nézett rám és megint rámtört a röhögőgörcs.
Természetesen buliztam is, táncoltunk, szereztem "barátokat" nem egyébként csak ittam egy tök kedves csajjal és táncoltunk.
Danit nem láttam. Nem tudom hol van.
De én azért jöttem, hogy jól érezzem magam szóval ezzel most nem is foglalkozok.
Elég sokat ittam, ne szépítsünk nem tudom hogy értem haza és hogy Dani ott volt-e végképp nem tudom. A lényeg hogy jól aludtam, a reggel már nem volt ennyire jó...Reggel
Iszonyat nagy fejfájásra keltem. Azt hittem felállni sem tudok, szenvedtem egy olyan 10 percig majd nagynehezen felkeltem. Rögtön mentem a gyógyszeres kis tasakomhoz ahonnan ki is vettem a fejfájáscsillapítót, majd visszamentem az ágyba. De eszembe jutott, hogy azt sem tudom, hogy Dani hol van, vagy egyáltalán a házban van e.
Ezért írtam neki. Nem jött válasz.20 perc múlva.
Nem mondom, hogy aludtam csak bóbiskoltam de hallottam, hogy valaki kinyitja az ajtót, megijedtem hogy egy betörő de kulcscsal jött, biztos Dani. Felálltam és a konyhába indultam, higgye azt, hogy én ott voltam mikor jött. A hűtőben kutakodtam mikor éreztem, hogy valaki leül a székre és csak néz majd megszólal.
-Jól telt az este Kevinnel? - éreztem hangjában a gúnyt és a féltékenységet. Gondoltam szivassuk.
-Nagyon jól telt, és neked, találkoztál kurvákkal, sikerült őket megismerni, közelről?- emeltem ki az utolsó szót..
- Tudod én akit szeretek nem csalok meg, nem úgy mint egyesek.- mondta szemét összehúzva.
-Jajj szegénykém, ki csalt meg? Ó, hogy veled mindig, mindenki csak játszadozik...-mondtam kamu sajnálattal, éreztem ez egy újabb veszekedés lesz.
-Megcsaltál vagy nem?? - kérdezi egy kicsit hangját felemelve.
-Ha ennyire érdekel, nem, nem csaltalak meg és nem is tervezem. Megnyugodtál? - kérdezem bunkón.
-Nem, nem bízom benned.
-Akkor minek vagyunk még mindig együtt? - kiabálom idegesen, majd szobába rohanok és össze pakolom a cuccaim.
-Nem úgy gondoltam, kérlek ne hagyj el. - mondta már sírva.
-De úgy gondoltad, ha nem bízol bennem és sosem bíztál, semmit nem ér és ért ez a kapcsolat szóval nekünk már nincs miről beszélni. - válaszolom. Majd felállok és bőröndömet felkapva elsuhanok a fiú mellet. Felveszem a kabátom, a cipőm és végül a táskám. Köszönés nélkül kinyitom az ajtót és megyek le a lépcsőkön. Némán elgondolkodok az elmúlt fél éven, érdemes volt egyáltalán ez az idő? Szerettem őt egyáltalán? Igen, de el kell engednem...Megfigyeltem: minden részben van: veszekedés és buli. Remélem nem baj😭. Egyszerűen imádom a konfliktust xd. Szerintem ebből lesz part 2 szóval legyetek résen!
Jó éjt mindenkinek! 🥰❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Magyar Hírességek(oneshots)
FanficKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots