Igen, gratulálok magamnak! Megígértem március 8-án és ma 19-e van😭. Bocsánatot kérek, hogy régen nem volt rész!
Elfelejtettem ki kérte, de ide a kommentekbe megjelölöm!🥰Amúgy remélem Atinak nincs wattpada és ha van is ezt nem olvassa el mert kiugrok az ablakon. Irtó kínos lesz értem, na mind1. Jó olvasást! ❤️
Te szemszöged:
Ma van 1 éve, hogy összejöttünk. Nem nevezném ezt egy olyan kapcsolatnak amiben sülve-főve együtt vagyunk, inkább csak arra vagyunk egymásnak, hogy legyünk?
Igen, mindkettőnknek szüksége volt valakire, így egymásra találtunk. Ez elsőre rossznak tűnhet, de egyáltalán nem az. Érzünk egymás iránt sok mindent, félre ne érts. De mindketten tudjuk, hogy ez nem fog sokáig tartani. Egy részt azért mert mindketten nagyon jól viseljük ha flörtölnek velünk és ez a másikba még egy kis féltékenységet sem teremt.
Másrészt alig találkoztunk, főleg nyáron a rengeteg koncert miatt...
Az egész telet együtt töltöttük és nálam tényleg bebizonyosodott, hogy tényleg szeretem.
Ez kicsúszott a számon is, igaz, hogy együtt voltunk de akkor tényleg csak egy kellék volt mindkettőnknek a másik... Ez már nem így van.
Aznap este tényleg megmutatta, hogy mennyire szeret. Ez azóta sem történt meg, nem úgy mint egy normális kapcsolatban, azt hiszem.
Na most hogy végeztem a lényeges részével a "story time" - nak, vissza a jelenbe.Jelenleg a kanapén ülve nézegetem a telefonom, és zenét hallgatok fülessel.
Nem hallgattam semmit abból, hogy kinyílt az ajtó és besétált Ő.Éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy. Kivettem a fülhallgatót a fülemből, és letettem a telefonom magam mellé.
Ránéztem.
Elég fura volt. Ideges, vagy szomorú? Nem tudom miért, de rossz előérzetem támadt.-Baj van?-kérdezem tőle. Ő meg csak bámul maga elé.- Ati?- folytatom bizonytalanul.
-Elbasztam a szöveget. - ennyit mondott válaszként.
-Majd máskor sikerül. - fogalmam nincs mit kell ilyenkor válaszolni. Nem énekelek, nem tudom milyen érzés elbaszni egy szöveget.
-Nem fog! - csattan fel.- Még ezen a héten ki kell adni, megígértük, de még a klip sincs le forgatva, elfáradtam! Feladom- mintha sírva fakadt volna a végén.
Gyengéden átöleltem és államat a feje tetejére helyeztem. Mint egy szeretetéhes kismacska úgy bújt az ölelésembe. Egyszerűen imádtam azt a pillanatot, na de az azutánit:)
Hirtelen rámnéz, majd ajkamnak esik. Nem számítottam erre, ezért próbáltam követni nyelve hevességét.
Miközben vadul csókoltuk egymást, hirtelen hátra döntött és itt folytatta a műveletet. Majd jöttek a dolgok a maguk módján. Levette a pólóm és simogatni kezdte mellkasom, kezei a hátamra tévedtek és kicsatolta a melltartóm. Rögtön melleimnek esett. Egyiket markolászta, másikat apró puszikkal lepte be. Én jóleső nyögésekkel jutalmaztam tettét és beletúrtam a hajába.Mikor megunta lejjebb ment, mindenki tudja hova:)
Levette melegítő nadrágom, ledobta a földre. Folytatta a kínzást. Nem vette le a bugyim, a combom belső részét kezdte el puszikkal belepni.
Majd mikor ezt is megunta, levette a bugyim, az is a földön végezte...
Szemei kikerekedtek mikor meglátta nőiességem, visszahajolt az arcomhoz és újra megcsókolt.
Az ujjait belém helyezte, bele nyögtem a csókba, jó volt újra vele lenni. Majd ezt követte még 2 ujja, mikor úgy éreztem, hogy elmegyek kivette ujjait és egy pimasz mosollyal rámnézett, nekem meg csak egy hisztérikus nyögés szaladt ki a számon. Hosszú lesz az éjszaka...-Még nem!-suttogta.
Újra lecsúszott nőiességemhez majd belenyalt. Én egy nagyon hangos, jóleső nyögéssel jutalmaztam. Majd folytatta. Én folyamatosan nyögtem, nem bírtam ki! Látszólag, mindig elmosolyodott mikor ezt megtettem.
Folytatta édes kínzásom elég sokáig, míg el nem mentem.Pár másodperc múlva újra felém kerekedett és mélyen a szemembe nézett.
-Mehet?-kérdezte. Bólintottam válaszként.
Majd lassan belém csúsztatta magát.
Egy jól eső nyögés hagyta el a számat. Első másodperctől fogva megszoktam méretét.
Mondtam neki, hogy mehet.
Erre nagyon gyorsan elkezdte belém vágni magát, azt sem tudtam, hol vagyok a gyönyörtől.
Egyszerre mentünk el.A 3. kör után mellémdőlt és ugyanúgy lihegett mint én.
-Boldog évfordulót-mondom neki csillogó szemekkel.
-Az ma van?- kérdezi nagyra nyílt szemekkel. Én meg csak csodálkozva nézek rá.
El hoztam. Remélem ebben a percben nem olvassa senki mert véletlenül bemásoltam egy szöveget és így adtam ki xd. Szerencsétlen vagyook. Szép estét mindenkinek! 🥰❤️
ESTÁS LEYENDO
Magyar Hírességek(oneshots)
FanficKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots