@Emese0014 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
valamikor nyáron...
Mindig is imádtam az egyedi dolgokat. Stílus, öltözet, hang, zene. Nekem is egyedi stílusom van úgy, mint rajtam kívül sok embernek. Körülbelül 2 évvel ezelőtt hallottam először a Carson Coma zenekarról. Szerelem volt első hallásra...
A zenéik, a tagok, az egyediségük nagyon megfogott. Egytől egyig szeretem őket, úgy ahogy azt szokás, mint egy rajongó a zenészt. Giorgio hangja egyszerűen elbűvölt, lehet sokan vannak így, kik ismerik a zenekart, de nem csak rajongó lennék...
Minden lánynak van ilyen "szerelme" az életében. Nem ismeri, csak a közösségi médián látta egy videón, vagy zenében, vagy instán. Valakinek a BTS egyik tagja, valakinek Justin Bieber, hát nekem Fekete Giorgio.
Most, hogy szerelmi életem kitárgyalásának végére értünk, had térjek a lényegre.
Holnap lesz a Budapest Parkos koncertjük..
Természetesen szülinapomra ezzel leptek meg a barátaim. Szóval a holnap egy különleges nap lesz, látni fogom életem szerelmét, talán észre is vesz a tömegből ésss.... Jól van abba hagyom a felesleges álmodozást.Esti rutinom után mentem aludni, több kevesebb sikerrel.
Másnap...
Izgatottan keltem fel. Konkrétan egész alvás közben azt vártam, hogy legyen reggel, a hétköznapjaimról meg sulis napokon ez nem mondható el...
Tudom, hogy ez egy különleges nap lesz számomra, sőt érzem.
Mivel a koncert este kezdődik nem tudom, hogy mit csináljak. Talán nézek valami filmet, majd áthívom a barátnőmet direkt 3 órával előtte, hogy legyen időnk elkészülni.
Ahogy elterveztem úgy is sikerült, körülbelül délután 4kor áthívtam a barátnőmet és együtt készültünk el, smink, ruha, haj, tipikus csajos dolgok.
Mivel a koncert 8kor kezdődik pont maradt egy óránk. Áradoztunk mennyire várjuk, ő Barnit én Giorgiot.
45 perccel a koncert előtt indultunk el, hogy legyünk azért kicsit elől, tudjunk italt kérni magunknak.
Az idő lassan telt, de eltelt. Azaz végre elkezdődött a koncert. Sikítozó lányok, közéjük tartozunk mi is, vakító fények, fülsikító hangszerek, éreztem:itthon vagyok.
Szerencsésnek mondhatom magunkat, ugyanis sikerült betolakodnunk az első sorba, szóval közelebbről láthattam őt..
Mivel nyilvánvalóan az előadó a közönséget figyeli miközben énekel, ő is így tett. Viszont nem akarom beleélni magam de többször volt, hogy egymás szemébe néztünk, tudom hülyeség beleélni magam de annyira jó érzés volt...A koncert csodálatos volt. Miután véget ért lehetett fotózkodni. Mi is így tettünk. Kivártuk a sorunkat, majd eljött a pillanat.
Mosolyogva köszöntünk nekik. Az egész bandával lehetett fényképezkedni, mi álltunk középen, én Giorgio mellett, barátnőm Barni mellett. Jól kijött. Mikor éreztem az illatát, szinte a fellegekben jártam.
-Köszönjük. Sziasztok! -mondtuk nekik.
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre.
Mikor visszanéztem rájuk Gio(ez tök jó becenév lol) még mindig engem nézett. Barátnőm útközben kitalálta, hogy visszamegy és hoz még egy italt, ugyanis a jegy egész estére szólt. Szóval kint vártam a sötét utcán, nem mentem vele, gondolkodnom kellett és feldolgozni a történteket. Az is lehet, hogy most láttam utoljára Giorgiot, és ez egy eléggé elkeserítő tény.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Magyar Hírességek(oneshots)
FanficKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots