Vigyázat! Romantic veszély! Sztem Pogi nem ilyen, de ez annyira aranyosnak tűnt ahh!
Jó olvasást!!!Marcival 5 éve lettünk jóban, még szegeden az általánosba. Ő a legjobb barátom, már amióta megismertem. Együtt bulizunk, együtt nevetünk, sírunk, viccelődünk. A legjobb ember akit valaha ismertem. Csak sajnos a karrierje miatt felköltözött Pestre, így már ritkábban látom. Nagyon örülök a sikerének félre ne érts, de ezekben a hónapokban jöttem rá, hogy mennyire hiányzik, és hogy mennyire szeretem. A távolság sok mindenre ráébresztett. Beleszerettem a legjobb barátomba. A távolság miatt. Furcsa.
Szinte biztos vagyok benne, hogy ő nem érez így. Minden nap más lány rajongja körbe, mikor bulin van. Ez pedig nagyon fáj. Viszont ma egy jó este vár rám ugyanis felmegyek Pestre, egy OTL koncert lesz az akvába és meghívott, szóval vip helyem lesz. Azután felmegyünk hozzá a barátaival, meg még mondta, hogy az én barátnőimet is hozzam, szóval már nagyon várom ezt az estét!
A vonat út gyorsan eltelt, 2 barátnőmmel jöttem, akik igazából le sem szartak egész úton és csak egymással foglalkoztak. Tipik 3-as barátság. Mindig van egy felesleges fél, akit kihagynak, ez én vagyok. De hála ég ott lesz Marci!
Pár óra múlva...
Már itt vagyunk az Akvába, pár perc és kezdődik az egész. Sorban jöttek fel a tagok, mindenkinél hatalmas hangulat volt, aztán jött Marci. Az összes zenéjét teli torokból üvöltöttem szóval hamar észrevett és egy halatmas mosoly jelent meg az arcán.
Mikor vége lett a koncertnek megvártuk őket a backstage bejáratánál, pár perc múlva ki is jöttek.
-T/n!-mondja brutálisan mély hangon, amitől a hideg is kiráz.- örülök, hogy eljöttél!-mondja majd szoros ölelésbe von.
-Ez csak természetes!-mosolygom.
Sokat beszélgettünk az úton, hogy kivel mi történt míg nem találkoztunk. Nagyon hiányzott már.
A "házibuliba" érve megkönnyebbültem, volt pia, cigi, fű. Nekem való. Bár Marci világosan elmondta, hogy a füvet az életbe ne próbáljam ki, mert ha kipróbálom a fejem is leszedi, kíváncsiságból még mindig megtenném.
Mikor túl voltunk pár erősebb italon a mosdó felé vettem az irányt de amint megfordultam láttam, hogy Marci éppen egy gyönyörű szép lánnyal beszél. Természetesen az összes önbizalom kiszállt belőlem és sírni támadt kedvem. Egyik nője sem hasonlított rám, soha. Talán azért mert én sem tetszem neki? Vagy tényleg csak barátként tekint rám?
Elmentem a wcre, jól kisírtam magam, majd mikor letöröltem az elfolyt sminket a szemem alól visszamentem és eldöntöttem, hogy nem érdekel. Ha egy olyat szeretek aki nem szeret viszont az kurvára fáj, de nem tudok tenni ellene semmit. Ezért keresek mást, aki majd viszonozza az érzéseimet.
A táncolók közt hamar találtam magamnak egy palit, nem tudom a nevét, de raszta haja volt ő is OTL tag, de már nem emlékszem. Táncoltunk, ittunk, megfogta a derekam, smároltunk, igazából tök jól elvoltunk. Igazából csak akkor eszméltem fel mikor valaki elrángatott tőle. Marci volt az és elég idegesnek tűnt. Kimentünk a külső folyosóra és ott kérdőre volt.
-Ez mégis mi a faszom volt?-kérdezi idegesen.
-Hát mi? Most ez egy buli, még jó, hogy jól érzem magam egy random palival akinek még a nevét sem tudom.-mondom. Az alkoholtól kicsit megingott az egyensúlyom, szóval a korlátra támaszkodtam.-Amúgy is mit érdekel az téged, hogy kivel mit csinálok?
-Mert aggódom érted! Hidd el az a faszi 1 perc és ágyba vitt volna!-itt még idegesebb volt.
-Nem is lett volna olyan rossz!-mondom egy egy iszonyat szemtelen mosollyal, most hogy erre vissza gondolok, ez egy eléggé kurvás kijelentés volt, de az alkohol kihozza belőlem a legrosszabbat is. Ezért a legjobb barátom:).
-Te mióta adod magad ilyen könnyen?-húz oda magához.
-Amióta elmentél.-nézek rá.
-Mi? Hány palid volt mióta elmentem?-*csend*-Válaszolj már T/n!-éreztem rajta valamit, ideges volt, izzadt, és féltékeny volt.
-5...
-Mivan? T/n 6 hónapja mentem el... Nem, te nem vagy kurva basszameg, értsd már meg! Te nem ilyen vagy.
-Ilyen lettem, miután megtudtam, hogy minden hétvégén más nőt dugsz. Kurvára fájt ez az érzés, nem érted?-csak néz rám teljesen lesokkolva.-Nem bírtam ezekkel a fiúkkal lenni mert egyik sem te voltál. Egyiket sem bírtam többet 3 hétnél. Nekem te kellettél, de semmilyen jel nem volt, hogy ezt viszonoznád, emiatt menekülök ebbe, mert nagyon szarul érzem magam...A barátaim leszarnak, te voltál az egyetlen akivel bármiről beszélhettem, de még te is elhagytál!-mondom sírva, majd indulok vissza a lakásba, de visszaránt és iszonyatosan közel kerülök hozzá.
-Miért nem mondtad? Azt hittem, hogy mi mindent megbeszélünk.
-De ezt mégis hogy mondtam volna el? Úgyis visszautasítasz és az mégjobban fájt volna. - hajtom le a fejem, de megfogja az álamat és hosszasan nézett a szemembe, majd lenézett az ajkaimra, amitől a vér is kiment az ereimből. Majd ajkaimnak esett. Eléggé meglepődtem, de viszonoztam a csókot. Nyelveivel bejutást kért, amit megadtam neki. Percekig folytattuk ezt a csókcsatát, majd a levegőhiány miatt elváltunk.
-Most már tudod, hogy tévedtél.-mosolyog, majd megölel.
-De mióta...?
-Kb 2 éve.-simít arcomra.
-Várj te régebb óta szeretsz, mint én téged?
-Hát ezek szerint...-nevet-. Tudod... A nők miattad voltak. Azt éreztem, hogy el kell téged felejtenem, mert csak tönkretenném a kapcsolatunk, ha ezt bevallanám, és hidd el most vagyok a legboldogabb, hogy végre az enyém vagy! Amikor Pestre költöztem hiányzott belőlem valami...és az te voltál.
-Aww ez nagyon cuki volt. - áradozok majd ismét egy csókba hívom.
-Ha végeztél a sulival, feljöhetnél Pestre. És addig csak kibírjuk valahogy.-mondja.
-Igen, mint mindig!-mosolygom.
.
.
.
Ez volt életem legjobb napja. Azóta sok idő eltelt. Végeztem a Gimivel és összeköltöztünk Pesten. Minden más lett mióta együtt vagyunk. Kiegészítjük egymást és remélem, hogy ez sok ideig így is fog maradni...Vége.
YOU ARE READING
Magyar Hírességek(oneshots)
FanfictionKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots