Desh

714 20 10
                                    

Sziasztok! Pár hónap kihagyás után újra hoztam egy új részt! Sokan kértetek, ezért nem jelölök meg senkit(Bocsi)
Jó olvasást!

Desh barátnője: Stella (Bocsi minden Stellának aki olvassa, szeri)

Augusztus 25. (BUDAPEST PARK)

Deshel azaz Atival régóta ismerjük egymást. Még középiskolában ismerkedtünk meg, azóta is jó kapcsolatot ápolunk. Már 4 éve ismerjük egymást, és a barátságunk igaz minden értelemben.

Igazából, nem olyan, mint amilyennek mutatja magát, nyilván az idő jelentős részében vidám, vicces..
De van egy másik oldala, amit állítólag csak én ismerek, bár nem hiszem.

Az elmúlt időszakban lett egy barátnője, a csaj, hát hogy is mondjam, nem eléggé szimpatikus nekem. Tipikus: "népszerű vagy! Leszel a pasim?"
Ezt még nem mertem elmondani Atinak, de teljesen jól látni, hogy a lány csak kihasználja, de ő vak a szerelemtől.

Na ennyi a kis story time, vágjunk bele a napba!

Ma Atit és Atit (xd) kísérem el a Budapest Parkba. Azt mondták nekem, hogy ez nagyobb buli lesz, mint az eddigiek. Szóval izgatottan várom!

Már a színpad mögött vagyunk, kb 5 perc és kezdődik a buli.

-Sok sikert!-mosolygok rájuk.

-Sok sikert édesem!-jön hátulról a nem kellemes hang. A csaj.

-Köszönöm picim!-mondja Desh, hányni tudtam volna.

A dobok megszólalnak, a fények vakítanak, és kezdődik a műsor.

Már a felénél tartottak mikor kimentem egy italra, én csak inni akartam, de tényleg. Stella utánam jött, és helyet foglalt mellettem.

-Figyu, amúgy te tényleg azt hiszed hogy van esélyed Atinál? De most úgy komolyan! - mondta a tipikus kurvás, kötekedő hangnemében.

-Mi? Miről beszélsz?-tényleg fogalmam sincs.

-Jaj! Ne játszd a hülyét! Látom hogy nézel rá! 4 éve ismered és tényleg azt hiszed, hogy csak barátként tekintesz rá? Ne nézz már hülyének!- örülök, hogy tisztában van az érzéseimmel, és hogy tudja hogy tekintek a barátomra- Ide figyelj! Ő, az ÉN pasim! El a kezekkel róla! Vagy rossz vége lesz!- mondta idegesen majd elment.

Ezt képzeljétek el úgy, mint egy átlagos sorozatot, egy idegbeteg csaj (ő) , rátapad egy cukibbra(azaz rám) és nevetségesen megfenyegeti.

Vajon mit fog tenni? A kis picsanadrágjával megfojt? Megcsikar a 40 centis körmeivel?
Jó lehet elvicceltem.

Egyébként, én csak inni akartam....

A koncert véget ért, lejöttek, mindenki gratulált nekik, a tipikus koncert utáni cuccok. Egyszer csak azt látom, hogy Stella valamit súg Desh fülébe. Miközben súgta mindketten rámnéztek.

Na bazdmeg, nem kellett volna viccelődni, most valamit mond rólam Atinak, ő pedig megszakítja velem a barátságunkat.

5 perc sem telt el, mikor Desh odajötr hozzám, hogy beszélni szeretne.
Na bazdmeg, igazam volt.
Elmentünk egy kis helységbe, senki sem volt ott, senki nem hallott minket(nem félreérteni).

-Miről akarsz beszélni?-kérdezem tudatlanul.

-Most komolyan kérdezed?- mondja idegesen.

-Igen, fogalmam sincs miért rángattál ide!

-Na akkor, elmagyarázom, mivel sajnos nem tudod! Mikor mi nagyba nyomtuk a 'Pullup'-ot te addig majdnem eltörted Stella karját! Állítólag elmentetek együtt inni, ő felakart állni, elakart menni, mivel te provokáltad, és te ezt nem hagytad, szóval megfogtad a karját és kurva erősen kitekerted, hogy visszaüljön. Őszintén, mit képzelsz magadról?-kérdezi. Jesszusom. Nem akarom mondani, hogy "nabazdmeg"
de ez olyan helyzet amikor nem tudsz mit mondani, szóval. Na bazdmeg.

Magyar Hírességek(oneshots)Where stories live. Discover now