2 hét múlva...
Már fent vagyok Pesten, Andrissal mára beszéltük meg a talit. Ismét egy ilyen "sétálgatós" beszélgetős randinak indult.
Éppen egy padon ülünk és nézzük a Dunát, amikor feltesz egy meglepő kérdést.-Hallod amúgy... Mi most együtt vagyunk nem?-kérdezi. Még én sem tudom rá a választ, de bárcsak mondhatnám, hogy igen.
-Nem tudom. Ezen gondolkozok már 2 hete.-mondom "nevetve".
-Ésss, te szeretnéd, ha ez így lenne?-kérdezi komolyan.
-Igen.-jelentem ki. Erre csak mosolyog majd megcsókol.
A nap további része nagyon jól telt. Ismét elkísértem egy koncertjére, viszont most egyedül. Rájöttem, hogy nem kéne nekem mindenhová a barátnőimet hurcolásznom magammal, szóval most pihenőt adtam nekik. Koncert után felmentünk hozzá, a lakására. Úristen. Igazából, mikor megkérdezte, hogy felmegyek e eléggé megijedtem, hogy vajon mit akar, de megnyugtatok mindenkit:semmi nem történt.
Mivel a koncert nem volt bekalkulálva, már 9-kor mentem volna haza, de édesapámnak azt kamuztam, hogy Krisztinek szüksége van rám ezért itt maradok. Így hát lekéstem a vonatom és Andris felajánlotta, hogy aludjak nála. Éppen most nyitja az ajtót és lépünk be rajta.
-Elég fiús keco, bocsi, ha hamarabb szólsz rendet rakok. - mondja zavart nevetéssel.
-Semmi baj! Én bocsi tényleg, remélem nem baj, hogy itt alszok.-mondom, hiszen sajnáltam a helyzetet.
-Jaj baby én örülök neked!-mondja majd átkarol. - Gyors letusolok, addig érezd otthon magad.-puszit nyom a fejemre és elmegy a fürdőbe.
A kanapén fekve tiktokoztam, mikor kijött. Egy melegítőben és félmeztelenül. Nem jöttem zavarba. Nem. Nem. Nem.
De... Kurva vörös volt a fejem, szóval gyorsan görgettem a foryout, hogy találjak egy vicces videót, amin röhöghetek, és attól még vörösebb leszek. Taktika.
-Mizus, mit csinálsz?-kérdezi, majd leül mellém.
-Tiktokozok.-mondom, majd leteszem a telefont, hogy már ne azzal foglalkozzak.
Erre lefekszik mellém és átkarol, majd a fejét a mellkasomra teszi. Annnnnnnnyiraaaa cuki volt el is sütöttem egy "awww"-t.-Miaz?-mondja rámnézve.
-Ez cuki volt.-mondom majd megölelem. Percekig így feküdtünk csendben. Már majdnem elaludtam, mikor megszólalt.
-Nem alszunk?-kérdezi fáradtan.
-De, de kérhetek valamit?-kérdezem.
-Persze mit?
-Kérhetnék valami pólót amiben aludhatnék? 1 póló van nálam az, pedig holnapra kéne.-kérdezem szégyenlősen. Pro tipp: mindig legyen nálad másik póló!
-Persze gyere!-mondta, majd a szekrényéhez vezetett. 1 perc keresgélés múlva kivett egy oversized pólót, ami csak egyszerű fekete volt. Elvonultam a fürdőbe és átöltöztem. Nagyon tetszett a póló, de rájöttem, hogy bugyiba kell aludnom. Azaz a póló felfog csúszni miközben forgolódok. Látni fogja a popomat Jézusom. De nadrágot már nem kérhetek tőle, fura lenne szeptember elején egy férfi nadrágban aludni. Ráadásul a lábaimat is látni fogja, amiket utálok. Melltartó nélkül kell aludnom, látni fogja a..... Jézusom, de melltartóban nem aludhatok. Miért gondolom ezt így túl? Igaz ez az első alkalom, mikor egy fiúnál alszom, de na. Túlzásba viszem. Minden rendben lesz. Csak kimegyek az ajtón. Mondom neki, hogy mehetünk aludni. Elalszunk. Jól betakarózom, nyakig!!! Reggel pedig hamarabb felkelek és átöltözök. Jó, jó lesz.
ESTÁS LEYENDO
Magyar Hírességek(oneshots)
FanficKérések nyitva. Magyar hírességekről rövid történetek. A kéréseket kommentben vagy üzenetben nyugodtan írhatjátok❤️. Néha 🔞 🥇#oneshots