Bruno

1K 26 9
                                    


LucasraKovcs3 kérésére

Alap sztori: Sárának a húga vagy. (tudom, már szakítottak, de itt most együtt lesznek) nagyon jó kapcsolatotok van. Megismered Brúnót és minden meg változik...

Reggel van, egy nem átlagos reggel. Ma fogok utazni 1 hónapra a nővéremhez, Sárához akivel nagyon jó a kapcsolatunk. Lett egy barátja, Brúnó a neve. Kicsit izgulok a találkozás miatt..
Most már a vonaton ülök és nézek ki a fejemből. Kb. 1 óra múlva meg is érkeztem Pestre. Sára már az állomáson várt és mikor meglátott rögtön nyakamba borult és majdnem megfolytott ölelésével :).
Kb. 3 percig ölelkeztünk majd segített a kocsihoz vinni a cuccaim ahol várt Brúnó....
-Szia! - köszöntem neki kedvesen, mosolyogva.
-Szia! - viszonozta. - Brúnó vagyok, Sára sokat mesélt rólad, örülök hogy itt vagy!-mosolygott rám. Irtó cukii
-Én is örülök! - mosolyogtam majd beszálltunk a kocsiba. Nagyon nem hagytam őket szóhoz jutni hisz az egész utat végig pofáztam, amin ők csak jót nevettek...

Időugrás. 2 héttel később...

Brúnóval nagyon jól kijövünk olyan, mintha a bátyám lenne. Sárával nagyon boldogok. Aminek nagyon örülök, de van egy kis baj... Ez alatt, a két hét alatt teljesen beleszerettem a nővérem palijába:)
Nagy probléma? Eléggé... Ő nem úgy tekint rám, max egy hülye kis 17 évesnek néz aki rajtuk élősködik míg a szülei üzleti úton vannak..

Egyik délután Sára és én voltunk. Éppen vacsorát főztünk, mikor észrevette rajtam, hogy nem érzem jól magam...
-Mi a baj? - kérdezte úgy, mint egy anyuka.
-Semmi. - próbáltam lerázni.
-Ismerlek, tudom hogy van valami. Mondd el. Nekem bármit elmondhatsz.. - mondta.
-Van egy fiú aki nagyon tetszik, de ő nem érez irántam semmit..
-Akkor az egy hülye -állapítja meg nővérem.- ha te nem kellesz valakinek az menjen a *#'#&' _#(( {jól érzem magam}. Egy fiú miatt nem szabad elszomorodni, ha nem értékel, téged nem érdekel. Érted?
-Értem- mosolyogtam rá majd folytattuk a főzést...szegénykém nem is tudja kiről van szó..
Másnap reggel akarom mondani délben keltem.. Mikor kimentem konyhába Brúnó már ott volt.
-Jó reggelt! - köszöntem kedvesen. Rám mosolygott.
-Jó reggelt!-köszönt vissza és elém tette a kávém
- Sára hol van? - kérdeztem.
-Nem tudom, azt mondta elkell intéznie valamit.
-Rendben. - zártam le a beszélgetést, majd kortyoltam egyet a kávémból.
Szinte az egész napot együtt töltöttük. Jól éreztem magam vele..
Majd este 9-kor mikor haza ért Sári, kijelentette, hogy ő és Brúnó elmennek bulizni.
3 óra múlva...

Éppen tv-t nézek, de hallom, hogy valaki idegesen lép be a lakásba, majd becsapja maga mögött az ajtót. Brúnó ideges arcát láttam. Majd nem szólt semmit csak levágta magát mellém.
- Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Sára smárolt mással. Csak úgy nyalták, falták egymást azzal a kine mondjam mivel(SZERETEM SÁRÁT. EZZEL NEM AKAROM ŐT MEGBÁNTANI. NEM ELLENE SZÓL.)
-Sajnálom!-mondtam szomorúan. Tényleg szomorú voltam. Nem voltam mérges Sárára. De mégis Brúnó nagyon szomorúnak látszik.
-Mindegy nekem már úgysem tetszett.
-Hogy érted?-kérdeztem értetlenül.
- Van egy lány akit két hete ismerek, de nagyon megfogott a személyisége, a humora. Gyönyörű szemei vannak és mit ne mondjak elég csinos. De van egy bökkenő.. - mondta
-Mi? - kérdeztem értetlenül.
- A volt csajom húga-teljesen lefagytam. Szeretem őt, de attól még nem akarok Sárának csalódást okozni.
-Brúnó, figyelj. Én is szeretlek de nem akarom megbántani a nővérem, ő a legjobb barátnőm és nem akarom elveszteni...
-Nem kell megtudnia.. - közelített hozzám egy csábos mosoly kíséretében majd megcsókolt. Mit ne mondjak élveztem, de tudtam, hogy hibát követek el. A csókok egyre érzelmesebbek lettek mikor észbe kaptam már ruhák sem voltak rajtunk... Innentől a fantáziátokra bízom 🔞

Másnap reggel 8:00-kor kipattantak a szemeim. Tudtam, hogy óriási hibát követtem el rögtön felugrottam és ránéztem az alvó Brúnóra. Nagyon aranyos volt, de ma itt kell hagynom, nem merek a szemébe nézni, sem Sárának. Mikor a cuccaimat pakoltam össze ismerős hangot hallottam, amit 1000 közül is meg ismernék.
Sára volt az..
-Szia hugi! Sajnálom hogy este nem jöttem!-mondta szomorú arccal.
Valamiért rám jött a sírhatnék és konkrétan elkezdtem bőgni.
Sára rögtön megölelt és hagyta, hogy kisírjam magam.
-Mi a baj? Mi történt? Volt valami tegnap? - kérdezte sorra. Láttam rajta: aggódik.
-Nagyon mérges leszel rám és utálni fogsz. - sírtam vállába..
- Sosem tudnálak utálni, a húgom vagy, kérlek mondd el.
Vettem egy mély levegőt, majd kimondtam..
-Le feküdtem Brúnóval. - ő erre csak ült és nézett a szemembe.. Nem tűnt mérgesnek, sem csalódottnak, sem boldognak. Szoros ölelésbe vont amit nem értettem.
-Nem haragszol?-kérdeztem szipogva.
-Sosem tudnék rád haragudni. Szereted őt? - kérdezte komolyan.
-Igen azthiszem.
Ő erre mosolygott és még vagy 400× megölelt. Majd Brúnó is felkelt. Ő emlékezett a tegnap estére, mind1 hogy volt benne azért nem kicsi ital mennyiség..
Megbeszéltünk mindent. Sára nem haragszik és sok boldogságot kíván nekünk. Köztük sincs harag aminek talán a legjobban örülök.

Egy év elteltével még mindig együtt vagyunk Brúnóval.. Nagyon szeretem. Boldog vagyok, hogy van nekem. Sárával ugyanolyan jó a kapcsolatunk, rá is rátalált a szerelem.

Remélem tetszett! Nemsokára hozok egy Manueleset! Jó éjfél mindenkinek! 😂❤️

Magyar Hírességek(oneshots)Onde histórias criam vida. Descubra agora