Bölüm 9

680 103 1
                                    

Multimedia Gülce'nin giydiği elbise :)

Elif'in sevgilisi Tuna esmer bir kızla öpüşüyordu. Beklenirdi zaten başından beri gözüm hiç tutmadı bu çocuğu yakışıklı olabilir ama bu erkeklerin hepsi aynı işte amaçları belli. Elif'le de amacı kesin bu yöndeydi neyseki iş işten geçmeden farketmiş oldum. Artık daha fazla iğrençliğe dayanamayacağım. Elif ve Demet'i alıp burdan çıkmalıyım.

Koşar adımlarla bulunduğumuz masaya doğru ilerledim ve ikisini de kolundan tutup yürümeye başladım.

-Dursana kızım ya Tuna'ya haber vermedik." leş gibi içki kokuyordu. Sarhoşluğu yüzünden ikiside zorla yürüyordu. Demet'i sağ Elif'i de sol koluma aldım. Bardan çıktım.

-Başlatma Tuna'na gösterecem ben sana Tunayı. Elif bir daha o pisliğin adını ağzına alırsa o ağzını... "Tamam birşey yok gayet sakinim.

Issız sokaklarda yürümeye başladık. Hiç mi bir taksi geçmez ya. Tabana kuvvet artık. Üzerime çullanan bu iki bedenle nasıl olacaksa. Yavaş yavaş taksi durağına doğru yürüdük. Sıradaki taksiye binip evin adresini verdim. Demet sarhoşluğu sebebiyle bir şeyler söylüyordu. Ne dediğini anlamak için biraz daha Demete yaklaştım.

-Midem çok bulanıyor."diye birşeyler geveleyip durdu. Bu salak burda kusarsa ya. Diye düşünmeye kalmadan Demet içinde ne var ne yok hepsini arabanın içine bıraktı. Elif de Demet'i o halde görünce o da içinde ne var ne yok dışarı bıraktı. Taksici dikiz aynasından bize bakınca ne olduğunu o an anlamış olacak ki birden fren yaptı.

-Siz nasıl insanlarsınız! Naptınız lan arabama! Çabuk inin arabadan! "diye bağırdığında Elif ve Demet oldukları yerde sindiler. Bende hızla kapıyı açıp arabadan indim arkamdan da kızlar inince kapıyı var gücümle çarptım.

Neyseki eve yaklaşmıştık. Yürüyerek de gidebilirdik. Bu kızlara da iyi gelirdi. İçki kokmaları bir yana şimdi de iğrenç kokuyorlardı. Eve geldiğimizde kapıyı açıp içeri girdim. Kızları koltuğa oturtup bende üzerime rahat birşeyler giymek için odaya doğru yürüdüm. Bulduğum tshirt ve eşofmanı üzerime geçirdim. Salona doğru gittiğimde bu kızların önce güzel bi duş almalarına karar verdim. İlk önce Elif'i alarak banyoya soktum. İş başa düştü. Elife güzel bir duş alındıktan sonra Demet'i de duşa soktum.
Demet de duşunu aldıktan sonra onları acı kahve yaptım. Elif iyice ayıldıktan sonra da her şeyi anlatacaktım. Onlar uyuşmuş bir şekilde kahvelerini içerken ben de tv kanallarına bakıyordum. Hiç bişey yoktu gecenin bu saatinde ne olacaktı. Kalkıp tvyi kapatıp tekrar yerime oturdum.

Kafamı Elif'e doğru çevirdiğimde bugün anlatmanın uygun olmadığını düşünerek ayağa kalktım. Onlarda sessizce beni izliyorlardı.

İkiside odalarına getirip yatırdıktan sonra bende bana ayrılmış olan odaya gittim. Yatağıma uzandığım an bugünün yorgunluğu üzerimden çıkmıştı. Ayaklarımı ağrıdan hissetmemeye başladım. Gözlerime düşen yorgunluktan dolayı gözlerimi yavaşça kapattım. Derin uykuların kollarına bıraktım kendimi.

**

Gözlerimi açtığımda saat 9u gösteriyordu. Ne zamandır işe gitmiyordum. Zaten bu saatten sonra da gitsem beni almayacakları kesindi. En kısa zamanda kendime bir iş bakmalıyım. Demet'lere yeteri kadar yük oluyordum zaten. Ben de onlara destek olmalıydım.

Ayaklarımla üzerimdeki örtüden kurtuldum. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Üzerimi değiştirerek mutfağa doğru yol aldım.

Dolaptan kahvaltılıkları alıp masaya koydum. Çayı da ocakta demlenmeye bırakıp kızları kaldırmak için odalarına doğru yol aldım.

GÜLCENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin