(Tam hayalimdeki Aphrodite Felix bu. @lilyygreen'e teşekkürler fanartı benimle paylaştığı için<3)
☆
"Bak tuttum."
Bedenlerimiz birbirimize yapışık bir vaziyetteyken ilk kez bu denli yakın olduğumuz için feromonlarını rahatlıkla hissedebiliyordum. Ya da o feromon yaymaya başlamıştı. Kokusu çok baskın, bir o kadar da güzeldi. Yağmur sonrası toprak kokusu gibiydi.(Yn: Omegaverse Sigma Hyunjinim😭)
Başımı kaldırıp gözlerine baktığımda kaşlarının hafif çatık olduğunu gördüm. "Neden öyle bakıyorsun?" diye sordum fısıldayarak. Sinirli gibi değil de daha çok bir şeyleri anlamlandıramıyormuş gibi bakıyordu.
"Kitabı kendin için istedin." dedi net bir sesle. "Hayır" desem de inamayacaktı muhtemelen. Bu kadar yakınımda olmasına rağmen feromonlarımın azlığını fark edip anlamıştı.
"Olabilir."
"Bana yalan söyledin yani."
"Söyleyemez miyim?"
"İmparatorum ben."
"Bunu her söylediğinizde suratınıza yumruk at atmak istiyorum." dedim aklımdan geçenleri dile getirerek. Nasılsa bana bir şey yapmıyordu.
"Ben de bana her diklendiğinde seni öpmek istiyorum."
Kaşlarımı çatıp göğsüne koyduğum ellerimle onu itmeye çalıştım. Ama belimi çok sıkı kavradığından ne ben hareket edebilmiştim ne de o.
"Soruma cevap vermeden bırakmam." dedi. İnatçı pisliğin tekiydi.
"Neden cevap vermek zorundayım?" diye sordum. Ona anlatmak istemiyordum. Ne diyecektim? Kızgınlıklarım diğer omegalarınki gibi değil, feromonlarım çok az, omegamla iletişime geçemiyorum falan mı? Böyle dersem muhtemelen çekinik omega olduğumu falan düşünecekti. Çekinik omegalar da haremde ezilirdi. Tıpkı cinsiyetsizler gibi.
"Ben İmparatorum deyip seni daha da kızdırmayı istemezdim ama mecbur bıraktın. Bu bir soru değil Felix, emir." dediğinde yüzü ciddi bir hal almıştı. Bugüne kadar benimle konuşurken bana asla emir vermemişti. İmparator olmasına rağmen sorar ya da rica ederdi. "Emir." dediğinde aramızdaki seviye farkını belli etmişti. O İmparatordu ve ağzından çıkan her söz kanun niteliğindeydi. İtaat etmek zorunda olmaktan nefret ediyordum.
"Omegamla bağ kuramıyorum sadece." dedim yüzüm düşerken. Doğru düzgün feromon bile salgılayamıyordum. Kim deltanın kolları arasında, bulunduğum vaziyette olsa omegası bedenini ele geçirirdi. Benimse feromonlarımda bile doğru düzgün artış yoktu.
Ellerini belimden ayırıp vücutlarımızı uzaklaştırırken merdivenlere yöneldi. Kavrayamadığım bir hızda ansiklopediyi alıp gelmişti. Uzattığı ansiklopediyi alıp ardından yürümeye başladım. Birdenbire neden soğuk davranmaya başlamıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aphrodite | Hyunlix
FanficTahta çıkacak olan Delta Prens Hwang Hyunjin ve hareminin gözde cariyesi Omega Lee Felix.