12

565 82 13
                                    

Qaisara menyediakan sarapan untuk mereka berdua yang terhidang di atas meja itu nasi goreng, roti disapu jem strawberi dan air teh susu. Bau wangian maskulin itu mencucuk rongga hidung Qaisara, dia mengangkat wajah nya dan terukir senyuman manis.

"Good morning!" Sapa Qaisara riang.

Daren menghampiri Qaisara yang sudah membelakangkan diri nya dengan pantas dia memeluk badan kecil Qaisara dan muka nya disebamkan pada ceruk leher Qaisara.

"Kenapa kau tinggalkan aku sweetie, aku tak puas nak peluk kau."

"Awak, ish! Lepas lah dah jom breakfast."

Semakin erat Daren memeluk Qaisara dia mencium bahu kiri Qaisara mata nya terpejam bau wangian lembut milik Qaisara itu hati nya juga terasa tenang saja.

"No, tak boleh. Kau dah tinggalkan suami kau tidur sorang sorang siapa suruh."

Qaisara menggeleng kecil dan badan nya memusingkan menghadap Daren.

"Awak yang tak bangun siapa suruh. Dah tiga kali saya kejutkan and no respon."

Daren tersenyum kecil melihat Qaisara yang sedang membebel tercuit hati nya melihat wajah Qaisara yang cemberut.

"Awak dengar tak apa saya cakap tadi?"

"Ye dengar sayang."

Muncung sedepa mulut Qaisara.

"Nasib baik handsome tak jadi saya nak marah."

"Tch! Habis kalau aku tak handsome kau nak marah aku sepanjang masa lah macam tu?"

"Nope, saya tak nak marah awak lama lama nanti saya tak dapat nak peluk teddy bear saya ni ehehehe."

Qaisara tersengih dan memeluk Daren erat sekali kepala nya disebamkan pada bidang dada Daren. Dia mengangkat wajah nya memandang Daren tersenyum Daren melihat gelagat manja Qaisara lalu dia mencium dahi Qaisara.

"Dah, tadi kau ajak aku breakfast sekarang nak bermanja pula ke nak breakfast dekat dalam bilik hmm?"

"Tch! Tak ada benda lain ke nak cakap gatal betul awak ni yelah jom breakfast."

Baru saja Qaisara hendak berjalan melepasi Daren, Daren sudah menarik Qaisara masuk ke dalam pelukan nya semula terkedu Qaisara di buat nya.

"Aku gatal dengan kau je sweetie because you're mine you're my fully mine."

Berkelip-kelip mata Qaisara memandang wajah Daren yang sedang tersenyum menggoda itu. Daren tertawa kecil lalu mencuit manja puncak hidung Qaisara.

"Dah, jangan nak buat muka comel kau sekarang ingat sweetie apa aku pesan malam tadi."

Daren mendekatkan muka nya ke telinga Qaisara.

"Baik kau simpan perangai comel kau tu sebelum aku ubah fikiran aku okay sweetie?"

Daren menggigit kecil cuping telinga Qaisara. Muka Qaisara mula membahang dan merona merah, degupan jantung nya usah cakap lah seperti lepas dari marathon badan nya juga mengeras dengan tindakan Daren sebentar tadi.

Daren berdiri tegak dia tertawa melihat muka Qaisara yang memerah itu.

"Merah nya muka sweetie aku ni are you okay sweetie?"

Tiada respon daripada Qaisara. Daren mencucuk pipi Qaisara dan dia tersentak mata nya memandang Daren yang tersenyum.

"Are you okay sweetie hmmm?"

Qaisara seperti berpijak pada dunia yang nyata dia cuba menyedut oksigen turun naik dada nya tidak cukup nafas. Berkerut dahi Daren melihat gelagat Qaisara yang aneh itu.

Mrs.TENGKU DAREN VINCENT | ON HOLDWhere stories live. Discover now