Selama tiga hari Adry diseksa dan tidak diberikan makan minum. Badannya pula semakin panas.
"Dah tiga hari Adry tak balik Riv. Risau akuu"Hana meraup wajahnya. Rivka turut gelisah.
"Tapi apa kita nak buat? Lelaki tu berbahaya. silap haribulan kita pula mangsa dia."Rivka melabuhkan punggung di sofa.
Jake melangkah masuk ke dalam bilik tersebut. Dagu gadis itu di angkat.
"Adry."Panggilnya namun tiada tanda tanda yang mata tu mahu terbuka. Disentuh seluruh wajah tu panas sahaja.
"Adrysha"Jake menepuk pipi tu lembut. Pakaian gadis ini dipenuhi dengan darahnya sendiri.
"Boss!"Jake berlari keluar untuk mencari bossnya. Louise menoleh ke arah jejaka tu apabila pintu biliknya dirempuh.
"Boss, Adry boss di...dia tak sedarkan diri."Louise yang mendengar tu berlari keluar dari bilik nya.
"Adrysha."Louise menepuk kedua pipi gebu tu. Jari telunjuknya diletakkan di hidung Adry dan seketika matanya membulat apabila tidak rasakan hembusan nafas dari gadis ini.
"Jake sediakan kereta cepat"Dibuka rantai besi tu dan dicempung tubuh lemah Adry ke kereta.
Nurse yang berada di dalam hospital tu berlari sana sini. Adry diletakkan di atas katil yang dibawa oleh Nurse.
"Boss kenapa kita kena seksa dia. Saya dah dayus tau tak"Jake meraup wajahnya kasar. Hati Louise berdegup kencang entah kenapa dia risaukan keadaan Adry.
Louise melihat melalui kaca pintu dimana mereka cuba untuk sedarkan Adry. Garisan hijau lurus tu mampu buatkan hati Louise remuk.
Tit..tit...tit..
Louise mengucap syukur apabila garisan tu tidak lurus seperti tadi. Diatur langkah mendekati Jake semula.
"Adry dah sedar cuma saya sarankan jangan bagi dia stress ya. Berikan dia rehat yang secukupnya. Badannya juga kekurangan air dan darah. Luka luka di badannya juga kami sudah rawat"Tutur Doktor tu dan meminta diri untuk pergi kerana ada pesakit lain pula yang dia harus periksa.
Louise mengatur langkah masuk ke dalam wad gadis tu. Nyenyak saja gadis tu sedang tidur.
"Kau pergi uruskan borang untuk ambil Adry pulang. Aku taknak dia stay sini"Jake hanya akur dengan arahan bossnya.
Seorang nurse melangkah masuk untuk mencabut jarum di tangan gadis tu. Tubuh Adry dicempung oleh Louise ke kereta.
Diusap perlahan rambut Adry yang beralaskan pehanya. Dilihat gadis tu seakan gelisah.
"S...sakit"Louise menepuk bahu tu perlahan untuk menenangkan Adry. Dicium dahi tu lama.
"Adryy bangun mandi"Kejut Louise sambil menepuk bahu tu. Perlahan lahan mata dicelikkan memandang wajah jejaka tu.
"Come mandi dulu lepastu makan."Diselitkan tangannya di celah ketiak Adry dan didukung ke bilik air.
"Sini. Letak ubat"Ditepuk tilam menyuruh gadis tu duduk di sebelahnya. Adry hanya turut saja dengan keadaan berkembam.
"sakit"Adry mengetap bibirnya apabila tangan kasar tu menyentuh bahunya yang luka.
"Tahan sikit"Hembusan nafas Louise dapat dirasai oleh Adry kerna jejaka tu sangat dekat dengan nya.
"Pergi siap dulu sekejap lagi aku sapu dekat pinggang pulak"Adry bangun dari duduknya dan melangkah ke closet dimana pakaian nya telah diletakkan di situ.
Adry menyuap nasi ke dalam mulutnya. Selera makannya tiada tapi dia takut jika dia bantah jejaka tu akan memukulnya.
"Aku dah pesan jangan masuk campur urusan aku tapi kau degil kan"Adry diam menunduk menguis nasi tu.
"Sekejap lagi Jake hantar kau balik. Ingat aku suami kau ke nak jaga kau."Louise bangun membasuh pinggan dan berlalu naik ke bilik.
"Ya Allah Adry apa Louise buat dekat kau sampai kau lemah macam ni?"Hana memimpin gadis tu ke ruang tamu.
"Kita kena hentikan dia juga. Dah ramai pelajar jadi mangsa dia."Dihela nafas perlahan.
"Tapi macam mana kita nak hentikan dia?"Soal Rivka. Adry melihat dua sepupunya.
"Sisi kedua"
YOU ARE READING
14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓
RomanceSemakin lama semakin meningkat kematian pelajar di Gold Highschool. Punca kematian menjadi tanda tanya sehingga kan pelajar di situ takut untuk datang sekolah. Kedatangan Si dia mencari dalang disebalik kematian pelajar pelajar disitu. Namun siapa s...