"kamu dah cederakan BG jadi kamu perlu diberikan denda"Adry berdecit mendengar kata cikgu Zariel.
"Kalau diorang tak tuduh aku mata duitan aku tak belasah lah diorang. Eh dah arh semak bodoh"Adry keluar dari bilik guru tersebut. Sir L agak terkejut dengan sikap Adry yang berubah mendadak.
Cikgu Zariel mengeleng kepalanya perlahan. Keras kepala budak tu.
"Tak payah nak tunjuk hebat sebab dah kurang ajar dengan cikgu"Adry tersenyum sinis tanpa berpaling ke belakang. Siapa lagi kalau bukan Sir L tu.
"Kau ingat aku kesah ke? Sikit pun aku tak kesah"Diatur langkah pergi dari situ. Louise mengetap gigi nya kuat.
"Adry kau ok? Diam ja dari tadi"Adry hanya bergumam saja tanpa mengangkat muka dari bermain game.
"Eh kau betina! Kau memang kurang ajar kan. Aku ni anak dato tau jangan sampai aku buang kau dari sekolah ni"Intan menunjal dahi Adry. Jari gadis tu ditangkap dan dikepak sehingga bunyi tulang yang patah.
"Arghhhh!"Semua pelajar menoleh ke arah jeritan tersebut. Intan sudah menangis.
"Baru sikit dah menangis?"Dihentak kepala Intan di meja sehingga gadis tu tidak sedarkan diri. Rivka dan Hana menekup mulut.
Dikepal penumbuknya erat dan ditumbuk perut Jannah setelah tu dipusingkan badannya menendang gadis tu sehingga Jannah terbaring di lantai.
"J..jangan pukul aku"Mohon Izzah namun Adry mengukir senyuman sinisnya. Belum sempat dia mahu mendekati Izzah, badannya dipeluk dari belakang.
Bau wangian jejaka tu dia sudah agak siapa. Disiku perut Louise dan meluru ke arah Izzah yang ketakutan.
Dihentak tepi dahi Izzah dan diselitkan kaki gadis tu sehingga kepala Izzah terhentak di lantai.
Louise memegang perutnya yang sakit. Dipandang wajah gadis tu tajam.
Louise serta Adry berlawan sesama sendiri. Pelajar serta guru tidak lepas memandang. Masing masing handal berlawan.
Louise menumbuk wajah Adry namun gadis tu sempat melindungi wajahnya dengan dua tangannya.
Nafas masing masing turun naik kerana penat.
"Cukup sayang"Tegas suara Louise berkata apabila gadis tu mula berdiri.
"Siapa sayang kau?"Disebalik mata cantik tu seakan ada api yang membara.
"Udah, cantik ga boleh bergaduh. Sampai kapan ga bakal habis ni"Abian menarik lembut tangan Adry dan dibawa ke pelukkan nya.
Louise yang melihat tu mengetap gigi nya kuat. Adry hanya MILIK DIA SEORANG!!
Adry meleraikan pelukan Abian dan melangkah pergi dari situ. Dia tidak mahu sisi kedua nya bangun.
Sampai saja di taman dia duduk di bangku. Nafas ditarik dan dihela perlahan. Mata dipejamkan untuk bertenang.
Alah sikit lagi aku nak keluar tau tak
"Tak payah nak mengarut. Hancur sekolah ni kalau kau keluar Rizz" Rizz adalah sisi iblis nya yang akan keluar jika kemarahan Adry berada tahap maksimum.
Bagi lah peluang sayanggg nak keluar uhuh majuk hm
Adry tergelak kecil.
Ha kan cantik tu kalau senyum. Kenapa lah aku sisi kedua ye. Kalau tak boleh peluk cium kau erm muah.
Adry mengetap bibir menahan ketawa. Nama ja sisi iblis tapi perangaii macam budak dua tahun.
Ututu nak ketawa tapi shy shy ye kitten. Btw aku nak belasah jantan tuu bagilah peluang eh eh cayanggg boleh lah ehh?
"No tak boleh Rizz. Silap silap dia yang mati disebabkan kau"Dipandang sekeliling takut orang nampak dia cakap sorang sorang.
Eeee jahat tak bagi peluang. Gigit kangg
"Aku nak masuk kelas dulu"Diatur langkah ke kelasnya semula. Semasa dia sedang buat karangan BM si Rizz ni tak habis habis kacau dia.
In the beninggin.
In the beginining.
Adry menyembam mukanya di meja. Tak boleh fokus dia macam ni.
In the, in the beninggin.
"Stop it Riz"perlahan suarannya agar Rizz menghentikan perangainya.
Ok sorry sayang. Sambung sambung.
Adry menghela nafasnya dan menyambung buat karangan semula.
iloveyou so much muah muah muah.
Diraup wajahnya kasar. Dasar iblis tak guna. Ada saja perangai nak mengganggu.
YOU ARE READING
14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓
RomanceSemakin lama semakin meningkat kematian pelajar di Gold Highschool. Punca kematian menjadi tanda tanya sehingga kan pelajar di situ takut untuk datang sekolah. Kedatangan Si dia mencari dalang disebalik kematian pelajar pelajar disitu. Namun siapa s...