BAB 32

5.6K 337 17
                                    

Adry yang terasa seperti diekori tu segera mencari nombor suaminya dan didail setelah tu diturunkan volume nya. Dimasukkan telefonnya ke dalam kocek seluar.

Tangan gadis tu ditarik dan membuatkan Adry menoleh ke arah nya.

"Hm? Kau siapa kenapa pegang pegang?"Ditarik tangan nya namun jejaka tu memegang erat.

"Sayang, ni aku Ariq. Takkan kau dah lupakan aku hm?"Soalnya. Dia tidak percaya jika Adry dapat melupakan nya bergitu mudah.

"Oh Ariq. Tak mungkin aku lupakan orang yang dah curang dengan aku tambah lagi tinggalkan aku disebabkan perempuan tu"Bidas Adry sinis. Wajah Ariq berubah datar dengan tatapan helangnya.

"Aku nak kau balik dekat aku semula. Aku akan rampas kau dari jantan tu."Adry mahu menarik tangannya namun tidak dapat. Pengelangan nya sudah merah. Ditendang perut jejaka tu.

"wah kau tendang aku sayang? Berani jugak kau ni kan"Dia meluru ke arah Adry. Gadis tu melarikan diri nya.

Louise!! Tolong adry!!

Kemana dia harus larikan diri sekarang. Ariq berhenti di hadapan Adry dan itu buatkan dia berhenti mengejut.

"Kau nak lari pergi mana sayang?"Ariq melangkah mendekati Adry dengan perlahan lahan. Pisau rambo dikeluarkan. Membulat mata Adry.

"A..apa Ariq n.. nak buat?"Dia lupa untuk membawa senjata ke mall dan dia tidak sangka akan bertemu dengan Ariq.

"Aku nak ukir nama aku dekat tubuh kau biar kau hanya milik Tengku Ariq Farhan saja!" Dia meluru ke arah Adry namun pipi nya ditumbuk oleh seseorang membuatkan dia terundur beberapa tapak.

"Tubuh dia hanya untuk aku seorang"Mata hitam pekat tu tajam memandang wajah Ariq dengan pandangan benci.

"Kau suami dia? Bagus lah kau ada dekat sini biar aku dapat bunuh kau supaya Adry milik aku!"Ethan tergelak sinis.

"Tunjuk kekuatan kau dekat aku. Kalau kau menang kau boleh ambil dia tapi kalau aku menang say goodbye for your life bitch"Tangan nya mengepal penumbuk sehingga menimbulkan urat urat nya.

Berkemeja putih. dua butang baju tidak dibutangkan yang lengannya disinting sehingga ke siku disertai seluar jean berwarna hitam tu sangat mempersonakan.

"Ab.. abang Adry taknak jadi milik dia"Ethan menoleh ke arah babygirl nya.

"Dont worry babygirl. You duduk diam diam at there ok? Biar abe Ethan settlekan mamat sotong ni" Dipandang ke arah Ariq semula. Syukur dia sempat sampai ke sini kalau tak habislah babygirl nya.

Ethan mengelak ke kiri bila Ariq menghunus kan pisaunya. Ditumbuk bahu jejaka tu dengan kuat sehingga Ariq terlepaskan pisaunya.

"Gentleman arh sikit tak main senjata."Ditoleh ke arah Adry dan dikenyitkan mata nya. Gadis tu menepuk dahi. Menyempat betul lah.

Adry menelefon anak buahnya. Dan di arahkan headhunter untuk buat kerja mereka.

Ethan mengundur beberapa tapak ke belakang bila pengelangan nya dihiris oleh Ariq. Gigi diketap rapat.

"Babi lah kau ni"Ethan mahu meluru ke arah jejaka tu semula namun tangannya ditarik ke belakang. Adry melangkah ke hadapan.

"Headhunter, shoot"Jari runcing nya tepat ditunjuk ke arah Ariq.  Tidak sampai seminit Ariq rebah ke lantai dengan darah yang mengalir.

Empat peluru menembusi badan Ariq di bahagian yang berlainan arah. Tiga orang berbadan tegap datang membawa tubuh tidak bernyawa tu pergi.

"Kenapa dari tadi tak call anak buah ja? Tak pasal pasal abang kena tau"Bebel Ethan geram.

"Eh abang. Mana sempatnya nak call dah dia fokus dekat Adry. Membebel kerja dia. Sini rawat tangan tu dulu"Ditarik lengan kekar suaminya ke kereta.

"Pergi masuk kereta then balik rumah."Adry mencebik dan keluar dari kereta suaminya setelah siap merawat tangan jejaka tu.

"Lain kali kalau nak keluar ajak abang sama ini tidak degil nak pergi sorang sorang. Tu si Rivka dengan Hana kan ada ajak lah diorang"Bebel Louise lagi. Adry mengeluh perlahan. Dia bangun dari duduknya dan memeluk erat tubuh sasa Louise.

"Sorry janji tak buat dah"Disembamkan mukanya di dada tu.

"Jangan gunakan manja sayang tu untuk lemahkan abang. No way! Abang ni tegas orangnya tak terpedaya dengan sifat manja sayang ni" jual mahal nampak Abe psycho kita ni.

"hm nak marah Adry ke?. Taknak kawan dengan abang. Biar malam ni abang tidur peluk bantal tuu jangan peluk Adry. Jangan cium Adry. Jangan bercakap dengan Adry. Muktamad byee"Dia berlalu pergi dari situ. Terkedu Louise.

"Tak ada bantal peluk? Tak dapat cium? Lepastu aku nak cium siapa kalau bukan dia? Oh tak tak tak! Sayanggg!"Louise berlari keluar dari bilik tersebut mencari isterinya.

14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓ Where stories live. Discover now