Adry mengelak dari jejaka tu yang mahu menyepak nya dan dia terkena tumbukan dari sebelah kanan.
Macam mana dia nak lawan jika 6 lelaki yang cuba memukulnya. BG tersenyum sinis melihat Adry kena belasah.
"APA YANG KORANG BUAT NI HAH?!"lantang suara Louise dengan wajah memerah kerana amarah yang memuncak. Matanya terpandang akan gadis nya yang terbaring lemah.
"Cau cau"Mereka semua berlari meninggalkan Adry yang terbaring di rumput.
"Adry sayang"Louise memangku kepala gadis tu. Perlahan lahan mata dicelikkan memandang wajah jejaka ni.
"Come aku dukung"Adry meringis kesakitan di pinggang nya. Louise membawa Adry ke bilik R&R.
"Maafkan aku sebab tak sampai dekat waktu yang tepat."Dipandang wajah Adry dengan pandangan redup.
"Tak apa. Sikit ja"Diukir senyuman manisnya buat Louise. Rambut cantik gadis tu diusap perlahan.
"Tunggu sini okeyh baby."Louise bangun berdiri. Lengan baju kemeja nya disinting sehingga ke siku. Dua butang baju nya dibuka.
"Bubye abang ganteng"Louise mengukir senyuman sinisnya dan melangkah keluar dari bilik R&R tersebut.
Abe psycho kita dah datang.
Masuk saja Louise ke dalam kelas 5 Red dibaling kerusi ke arah jejaka tu. Terkejut Danial nasib kerusi tu tidak kena wajahnya. BG sudah mengigil ketakutan.
"BANGUN!"jerkah Louise ke arah 6 jejaka tu. Mereka tergetar getar untuk bangun.
"Seronok belasah gadis aku?"Diukir senyuman sinisnya dan ditumbuk wajah Danial dengan kuat. Kepala jejaka tu dihentak ke dinding.
Ditendang Azlan sehingga jejaka tu terlanggar rak di belakangnya. Louise membelasah mereka berenam tanpa ampun.
Pelajar lain sudah gerun dengan Louise. Baru mereka tahu yang Sir mereka ni agak psycho.
Louise menoleh ke arah BG yang mengigil ketakutan.
"S..sir ta..tak boleh pukul kami nanti sir d..dayus"Louise menjongket keningnya dan tergelak kecil.
"Dayus? Aku dah lama pegang title tu"Ditumbuk wajah Intan dengan sekali tumbukan saja gadis tu pengsan.
Dihentak lututnya di perut Jannah dan dihentak kepala gadis tu di dinding sehingga mengalirkan darah.
Izzah? Diselitkan kaki nya dan disepak kepala gadis tu. Ketiga tiga mereka rebah tidak sedarkan diri.
"Ada yang nak maju?"Soalnya pada pelajar lain. Mereka mengeleng laju tanda tidak mahu.
Louise memakai kaca matanya semula dan melangkah keluar dari kelas tersebut untuk berjumpa dengan gadis kesayangannya.
Mereka harus bersyukur yang Louise tidak menggunakan senjata tajam malah hanya tangan kosong saja.
Louise melutut depan Adry dengan nafas turun naik kerana penat. Gadis tu membutangkan semula baju Louise.
"Taknak tengok ke? Bagi free taknak pulak"Adry memandang nya tajam. Louise hanya tersenyum sinis saja.
Rambut milik Louise dikemaskan semula sehingga rapi.
"Dah puas belasah diorang?"Louise mengeleng perlahan.
"Bunuh baru best kan baby? Auch"Terjerit dia apabila pinggangnya dicubit oleh Adry. Tubuh gadis tu dibawa ke dalam pelukannya.
"Lain kali hati hati. Aku sayang kau"Louise mencium pipi gebu Adry dengan penuh kasih sayang sesungguhnya dia sayangkan gadis ini.
"Okeyh abang"Louise mengusap rambut gadis tu dan dileraikan pelukannya. Pinggang Adry disentuh perlahan dan diusap.
"Masih sakit?"Gadis tu mengeleng kepalanya menandakan tidak sakit. Louise merenung dalam mata cantik tu.
Jejaka tu bingkas bangun dan dikucup sekilas bibir tu sebelum berlari keluar dari bilik tersebut. Membulat mata Adry.
"Dasar psiko"Dihela nafas kasar dan bangun keluar dari bilik R&R untuk ke kelas nya.
YOU ARE READING
14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓
RomanceSemakin lama semakin meningkat kematian pelajar di Gold Highschool. Punca kematian menjadi tanda tanya sehingga kan pelajar di situ takut untuk datang sekolah. Kedatangan Si dia mencari dalang disebalik kematian pelajar pelajar disitu. Namun siapa s...