BAB 22

5.6K 322 3
                                    

Ethan mengusap rambut Adry perlahan. Cara jejaka tu buatkan Adry meremang bulu roma.

"B..boleh Adry tanya?"Ethan hanya bergumam saja tanpa mengalihkan pandangan dari memandang rambut cantik gadis itu.

"K.. kenapa mata hitam tu b..boleh muncul? A..abang serabut fikir apa?"Dipandang wajah datar Ethan. Jari jemari jejaka tu bermain di leher putih Adry.

"kenapa kau nak tahu?"Soalan dibalas dengan soalan. Kening dijongketkan sekali.

"S.. saja nak tahu."Ethan menarik pinggang tu dekat dengannya. Dagu dilabuhkan di atas bahu milik Adry.

Telefon dikeluarkan dan ditunjuk gambar tersebut ke arah gadis tu. Adry mengambil telefon Ethan.

"sejak bila masuk kelab hm?"Garau suara tu bertanya di tepi telinga nya. Menegak bulu roma Adry.

"N..ni edit. Adry tak pernah buat benda ni"Ditoleh ke arah Ethan dan wajah mereka dekat saja.

"Bukti benda ni edit?"Tangan kiri Ethan melingkari pinggang Adry dan tangan kanannya pula mengusap perut tu perlahan.

"S..suruhlah a.. anak buah abang cari tahu ni edit ke tak."Ethan mengambil telefonnya dan dicari nombor anak buahnya.

Adry yang melihat jejaka tu kusyuk dengan telefonnya mula pasang niat mahu bangun dari atas peha Ethan.

Perlahan lahan dia mahu bangun namun pengelangan tangan nya ditarik semula sehingga dia bersandar di dada tegap Ethan.

"Dah pandai nak larikan diri babygirl?"Dicondongkan sedikit badannya memandang wajah gadis itu yang sudah cuak.

"Cantik juga kau ni. Patutlah Louise suka"Diukir senyuman sinisnya. Adry menelan air liur yang terasa perit.

"Dia dah tanda kau belum?"Terkebil kebil mata Adry tanda tidak faham. Tanda?.

"Tanda apa?"Soalnya dengan wajah blur nya.

Jari telunjuk Ethan mengusap bibir mungil Adry.

"Dia tanda sini atau" jari telunjuk tu menunjuk ke arah bawah pula. "Sini?" Diukir senyuman sinisnya.

"Answers me baby"Didekatkan lagi wajahnya ke wajah gadis itu.

Adry dengan tidak rela menunjuk di bibirnya bahawa Louise sudah merampas first kiss nya.

"Oh dia dah ambil first kiss kau. aku akan ambil makhota kau pula boleh sayang?"membulat mata Adry dan dia mengeleng kepalanya tanda tidak mahu.

Kepala Adry terdongak ke atas apabila sebilah pisau terletak cantik di bawah dagunya. Dipejam rapat matanya. Takut.

"Why don't you want to? Atau kau nak dengan Louise?"Adry memejamkan matanya erat. Ethan lebih berbahaya dengan Louise. Jika disuruh pilih Ethan atau Louise, dia akan pilih Louise.

"Alih kan p..pisau tu"Mohon Adry. Ethan menarik pisau tu semula. Rambut di belakang leher milik Adry diselak. Dibuat lovebite disitu sebagai tanda dia milik Ethan.

Membuntang mata Adry. Tangannya naik menekup lehernya yang terdapat lovebite oleh jejaka ni.

"kau hanya milik Tengku Louise Ethan."Mata hitam tu menikam dalam mata cantik Adry.

Gadis tu menunduk. Tanpa disangka mutiara jernih mengalir ke pipi mulus tersebut.

"dont cry babygirl. Tu baru love bite belum ehem lagi"Bisiknya disertai senyuman sinis yang tidak lekang di bibir.

"Aku benci kau! Dasar jantan dayus!"Ditolak Ethan namun jejaka tu menarik pinggang nya semula.

"Lepaskan aku lah! Aku benci muka kau! KAU DAYUSSS AKU BENCIII ARH LEPASKAN AKU LAH!"Ethan mengetap bibir nya dan didukung tubuh tu ke bilik.

Dilempar tubuh tu ke atas katil. Dipandang wajah tu tajam. Adry bingkas turun dari katil namun Ethan menangkap pengelangan nya dan ditolak sehingga terbaring.

"LEPASKAN AKU LAH JANTAN TAK GUNA!"Kedua tangan Adry dibenamkan di kiri dan kanan.

"Shut up girl"Turun naik nafas Adry memandang wajah jejaka ni. Tangan kanan Ethan naik mengusap rambut gadis itu perlahan.

Pipi gebu tu diusap lembut. perlahan lahan mata cantik tu tertutup.

"sleep well babygirl"Dihadiahkan kucupan di dahi serta pipi gebu tu sebelum bangun dari menindih tubuh kecil Adry.

Comforter ditarik ke atas pinggang ramping milik Adry sebelum mengatur langkah keluar dari bilik tersebut.

14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓ Where stories live. Discover now