BAB 12

6.4K 366 15
                                    

Beauty Girl melanggar DA dengan selamba namun mereka bertiga yang terduduk di lantai.

"Lah korang yang langgar korang yang terduduk?"Rivka tergelak terbahak bahak. Hana menyiku lengannya dan dia menghentikan ketawanya.

"Korang ni memang buta kan! Dah langgar orang lepastu buat macam tak ada apa apa!"DA berpandangan dan memandang mereka pula.

"Dah bukan kami yang langgar alolo sian yer"Beauty Girl yang melihat geng badboy datang mula menjerit kesakitan.

"Eh kalian kenapa sih?"Soal Abian dan mendekati ke arah BG.

"Diorang langgar kitorang"Adu Intan. Abian memandang DA.

"Buta mata lo langgar cewe kami hah?!"Terjongket kening DA bila dituduh.

"Weih aku rasa mata aku sempurna lagi boleh tengok lagi ni kan Hana?"Rivka membuka matanya seluas luasnya. Hana mengemam bibir menahan ketawa.

"Ga lucu anjing!"Mendatar wajah DA apabila Badboy mencarut.

"Siapa yang bilang lucu anjing babi syaitan iblis goblok!"Ambik kau sekali satu kandang mau boleh Rivka hambur.

"Jadi cewe tu ga baik ngomong kasar!"Memerah wajah DA menahan amarah.

"Pastu kau jantan bagus lah cakap kasar?"bidas Hana geram ke arah Fikri.

"Kenapa kecoh kecoh ni?"Soal Sir L bila masuk ke dalam cafe terdengar kekecohan yang berlaku.

"Sirr! Diorang ni langgar kitorang sampai kaki kitorang sakit"Intan menempel di Abian dengan tangan merangkul lengan jejaka tu.

Terbit satu idea di benak fikiran Adry. Kau nak tunjuk sweet sangat kan .

"Hm ayangg diorang tipuu"Kata Adry manja ke arah Louise dan tubuh tegap jejaka tu dipeluk erat. Ternganga pelajar di cafe kerana tidak ada sorang pun yang berani menyentuh Louise disebabkan sikap panas baran nya.

"Lonte ya mbak peluk pelukkan?"Pedas kata kata Dimas. Adry menoleh ke arah nya.

"Mulut kau jaga baik-baik sikit dia gadis aku."Menajam mata grey tu memandang Badboy.

BG ternganga mendengar kata kata Sir L bukan mereka tidak pernah mengejar jejaka tu malah banyak kali tapi Louise langsung tidak memandang mereka.

"Diorang langgar kitorang pastu acah acah kitorang yang langgar diorang. Hm"Louise mengusap rambut Adry perlahan.

"Tak sir! Dia tipu! Perempuan ni bukan boleh percaya. Mulut dia kerja menipu orang ja"Kata Izzah. Louise tersenyum sinis.

"Betul ke baby suka menipu? Jawab pertanyaan aku ok?"Adry menganguk.

"do you love me babygirl?"Mendalam suara tu bertanya dan mampu pelajar perempuan lain yang salting.

"Mestilah sayang mana boleh Adry tak sayangkan Louise yang hensem lagikan mempersona ni"diukir senyuman manisnya. Louise mencuit hidung mancung Adry.

"Aku kenal gadis aku macam mana. Bukan korang bertiga yang lonthe sebab kejar kejar aku? Siap bagi coklat, surat. 'Oh sir L you sangatt mempersonakan' erh jijik"pelajar lain menekup mulut menahan ketawa. BG memgemam bibir kerana malu.

"Come babygirl"Ditarik lengan gadisnya pergi dari situ diikuti dua sepupunya.

"Future husband aku hensem kau ada?! Setakat tiga mamat tu cehhh Sir menang lagi!"jerit Adry dengan dijelir lidah nya. Rivka dan Hana tergelak kecil.

Louise membawa Adry ke dalam bilik R&R. Disuruh gadis tu untuk duduk.

"Betul sayangkan aku?"Adry mengetuk jarinya di dagu.

"Maybe no maybe yes"Sengihnya tidak bersalah dan dia mendapat cubitan di pipi.

Louise mencubit pipi gebu tu dengan geram. Gebu macam pau. Gigit japgi kang.

Jari jemari gadis tu digengam erat oleh nya dengan mata merenung dalam mata gadis ini.

"Kenapa tengok Adry macam tu?"Soalnya pelik bin ajaib.

"iloveyou so much baby"Terkedu Adry. Takkanlah Louise suka pada nya.

"tulus dari hati"Diambil tangan Adry dan diletakkan di dadanya bahawa dia tidak main main dengan kata katanya tadi.

14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓ Where stories live. Discover now