"adry balik lah aku dah tak bunuh pelajar sekolah tu dah. Balik lah aku mohon"Rayu Louise dengan mata memandang ke arah telefonnya dimana gambar gadis tu berada.
Setelah sebulan gadis tu pergi dan itu buatkan dirinya boleh menjadi gila.
"Louise malam ni kawan bonda dan ayahda nak datang. Kamu pakai hensem hensem tauu sebab anak perempuan mereka pun datang juga mana tahu kamu berkenan"Louise menoleh ke arah bondanya dan menganguk lemah.
Bonda dan ayahda nya sudah tahu kenapa dia murung bergini sehingga kedua orang tuanya buntu mahu buat apa lagi untuk ceriakan Louise semula.
"Assalamualaikum"Salam diberi oleh Tunku Affan dan Tunku Rasyadah.
"Walaikumusalam masuk lah eh mana anak kau Syadah?"Soal Bonda Earlyta.
"Ada dekat luar jawab call. Anak laki kau mana? Dah lama tak nampak dia"Derapan kaki seseorang membuatkan mereka menoleh.
"Aunty uncle"Louise menyalam tangan pasangan suami isteri tu.
"Makin tinggi kamu ya Ethan"Jejaka tu tersenyum nipis.
"Eh marilah duduk dulu"Jemput Tengku Luke. Mereka duduk di sofa ruang tamu.
"Assalamualaikum"Diatur langkah masuk dan mereka menoleh. Louise bangun mengejut dan meluru ke arah gadis tu.
"Aunty uncle saya pinjam dia jap"Dicempung tubuh gadis itu ke bilik. Terpinga pinga mereka.
"Rindu agaknya"Mereka tergelak.
Louise meletakkan gadis tu di birai katil dan merenung tajam.
"Seronok tipu aku? Eh aku dah setengah mati rindu dekat kau tahu tak!"Dicengkam kedua bahu Adry. Terpinga pinga gadis tu dibuatnya.
"Hah?"
"Tak payah hoh hah hoh hah. Sepupu kau cakap kau dah meninggal"Berkerut dahi Adry dan seketika dia tergelak.
"Adry tak tahu apa apa diorang yang rancang kita ja yg lalai"Terjongket kening Louise.
"what do you mean baby?"Ditundukkan sedikit badannya.
"Sejak bila Adry meninggal? Pembedahan tu tak gagal pun. Mungkin diorang cakap gagal sebab nak insafkan Louise"Sengihnya tidak bersalah. Jejaka tu menolaknya ke sehingga terbaring dan digeletek pinggang tu.
Tergelak Adry sehingga berair matanya.
"Kau ni kan! Dah tu kenapa tak chat aku hah? Ya Allah geram nya aku"Dicium kedua pipi gebu tu.
"Lost contact lepas tukar nombor baru"Dia bangun dari baringannya semula. Louise bercekak pinggang.
"I want hug my sexy lady"Dipeluk erat tubuh gadis tu. Adry mendongak memandang wajah jejaka ini.
Louise mengusap rambutnya ke belakang dan dicubit lembut pipinya.
"Wah ada gitar!"Adry mahu berlari ke arah gitar Louise namun pinggangnya ditarik ke dalam pelukan jejaka itu.
"Aipp jangan kacau barang orang"Mencebik bibir Adry. Tangannya menggapai gapai gitar tu.
"Nak gitar tuu"Louise melepaskan pelukan nya dan Adry menuju ke arah gitarnya.
"Pandai main ke?"Louise duduk di atas katil sambil melihat gadis tu.
"Pandaiii!"Diambil gitar tersebut dan dipetik. Louise terkaku melihat Adry yang handal bermain gitar.
"Oi oi bertenang! Amboi rock sangat tu"Adry tergelak dan diteruskan lagi petikkan nya.
"Amacam power tak? Kau hado? Takdo?lemohhh"Tergelak kecil Louise dibuatnya. Gadis ni pandai menghiburnya.
"Come baby"Adry berjalan ke arah jejaka tu dan Seketika dia berlari ke arah pintu namun pengelangan nya ditarik.
"Nak pergi mana hm?"Diletakkan gadis itu di atas pehanya. Pinggang ramping milik Adry dipeluk erat.
"Lari lari ke dalam hati Sir auchh"Dipegang dadanya. Louise mencium pipi gebu tu.
"Perangai tak ubah. Suka mengusik"Adry menjuihkan bibirnya.
"Nye nye nye"Dijelir lidah nya. Louise mengetap bibir menahan geram. Aish kecil besar kecil besar ja.
"Jom turun"Digengam tangan gadis tu erat dan dibawa ke taman.
"Jap"Louise melangkah masuk ke dalam semula dan diambil mercun.
"Aku cucuh kau tembak atas tau"Adry menganguk dan dihalakan ke arah Louise. Membulat mata jejaka tu.
"Woi atas lah!"Adry tergelak dan dihalakan ke atas langit. Bibirnya mengukir senyuman manis.
YOU ARE READING
14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓
RomanceSemakin lama semakin meningkat kematian pelajar di Gold Highschool. Punca kematian menjadi tanda tanya sehingga kan pelajar di situ takut untuk datang sekolah. Kedatangan Si dia mencari dalang disebalik kematian pelajar pelajar disitu. Namun siapa s...