Pintu markas Kim'Mafia di bom oleh anak buah DQ. Adelio mengeluarkan pedangnya untuk bersiap sedia berlawan dengan konco konco Kim'Mafia.
"Move"Arahan diterima oleh anak buah DQ. Mereka semua menyerbu ke dalam markas tersebut.
"Boss Demon Queen datang serang"Ketua Kim'Mafia segera bangun dari duduknya dan melangkah keluar untuk melihat ketua DQ.
"Asal kau datang serang hah? Aku tak pernah cari pasal dengan kau"Adry tergelak sinis.
"Kau punca bonda aku keracunan makanan. Dan aku sebagai anaknya datang membalas dendam"Ditarik keluar pedangnya.
Adelio melangkah berdiri di sebelah adiknya.
"Oh aku tak sangka pula anak jutawan yang terkenal di negara dan luar negara mempunyai anak yang ketua mafia"Kim tersenyum sinis.
"Kau nak bertikam lidah atau berlawan hah? Dasar orang tua tak sedar diri."Adry meluru ke arah Kim dan dilibas pedangnya.
Adelio juga tidak tinggal diam. Dia turut menyertai adiknya berlawan.
Dua bilah pedang menusuk ke dalam perut Kim dengan cara serentak. Adelio menarik pedangnya namun Adry menusuk lagi sehingga menembusi ke belakang orang tua tersebut.
Pistol Dikeluarkan dan diacukan di jantung Kim.
Bang.
Adelio terhinjut bahu akibat terkejut. Adry menarik pedangnya yang berlumuran darah Kim.
Nafas Adry termengah mengah kerana penat berlawan. Adelio menarik adiknya ke dalam pelukan. Tepi dahi si adik dikucup lama.
"Weih Adry."Gadis tu menoleh ke arah Rivka yang baru duduk di kerusi meja makan.
"Kenapa aku tengok Sir Louise macam sayang sangat dekat kau?"Adry menyandarkan badannya di kabinet dapur.
"Aku dah terjerat dalam genggaman dia. Kalau aku sakitkan hati dia, dia akan bunuh pelajar Gold Highschool"Tuturnya dan melepaskan keluhan kecil.
"Parah. Kenapa dia tak ajak kau khawin ja kalau dia ada hati dekat kau"Hana menjongket keningnya.
"Kalau aku khawin dengan dia belum tentu nyawa aku selamat. Selagi sifat dia tak ubah selagi tu aku taknak dia jadi suami aku"Diatur langkah ke ruang tamu.
"Apa yang aku nampak Sir L memang cintakan Adry tapi dia psycho ja"Hana menganguk mengiyakan kata-kata Rivka.
"Adik jaga diri baik baik dekat sini. Abang kena balik US semula nak tengok tengokkan bonda"
"Ya baiklah, sorry sebab tak dapat hantar abang dekat private jet sebab adik kena sekolah"Adry menjawab panggilan sambil menulis nota.
"Tak apa abang faham. Jaga diri tau. Loveyou adik in shaa Allah nanti abang bawa yang lain datang Malaysia."
"Loveyou too. Take care" Sir L yang bermain telefon mengangkat muka memandang Adry bila terdengar gadis tu berkata 'loveyou' ok dia jeles.
"Loveyou siapa tuu"usik pelajar di dalam kelas tersebut. Adry mengemam bibirnya. Malu dia.
"Taknak loveyou dekat aku jugak kee"Adry menjeling tajam ke arah Afham yang tersenyum kacak ke arahnya.
"i hate you"Afham memegang dadanya seolah tersakiti.
Bunyi saja loceng rehat mereka segera bangun untuk ke cafe.
"Sayang come"panggil Louise. Adry melangkah mendekati nya setelah pelajar lain sudah keluar dari kelas.
"Kenapa?"Soal Adry. Louise mengengam kedua tangan gadis tu dan mendongak memandang wajah cantik itu.
"Petang ni aku kena pergi London ada kerja sikit nak kena selesaikan. Jangan nakal nakal dekat sini okey baby?"Dicuit hidung mancung tu.
"Bila balik sini semulaa?"Louise diam seketika.
"Aku pergi 4 hari. Kalau kerja aku habis cepat aku balik sini semula. Sini aku nak cium"Ditarik kepala Adry dan dicium kedua pipi gebu tu.
"Take care dekat sana. Petang ni Adry hantar abang dekat airport."Jejaka tu mengangguk dan bangun dari duduknya.
"Pergilah makan. See you sweetie"Diatur langkah keluar dari kelas tersebut.
YOU ARE READING
14. SUAMIKU ENCIK PSYCHO✓
RomanceSemakin lama semakin meningkat kematian pelajar di Gold Highschool. Punca kematian menjadi tanda tanya sehingga kan pelajar di situ takut untuk datang sekolah. Kedatangan Si dia mencari dalang disebalik kematian pelajar pelajar disitu. Namun siapa s...