Part18

393 96 43
                                    

سلام🙂💙💚

این پارت مورد علاقه ترین پارته من توی مای دراگون کینگه.

موقع نوشتنش خیلی عر زدم🚶🏻‍♀️

اسمات غمگین داریم🔞💚💙🚶🏻‍♀️

این پارت به مناسبت روز تولدم تقدیمتون میشه😉💙💚

_______________________________________________

لویی بدون لباس به روی شکم روی تخت دراز کشیده بود و با اسرار هری اجازه داده بود تا اون کمرش رو ماساژ بده.

هری دست های نرم و لطیفش رو روی کمر و شونه های لویی حرکت میداد و چنگ میزد و عضله های سفت لویی رو زیر دستش نرم می کرد.

لویی هربار که هری جای درد ناکی رو فشار میداد آهی می کشید و ریلکس تر می شد.

هری خم شد و روی شونه های لویی بوسه ای گذاشت و بعد پشت گردنش رو هم بوسید که باعث شد لویی از لذتش چشم هاش رو ببنده و صدای خِر خِر مانندی از خودش منعکس کنه.

هری خنده ی ریزی کرد و کنار گوش اون گفت.

هری: خوشت اومد؟

لویی: اوهوم، خوابم گرفت.

هری کنار لویی دراز کشید به پهلو شد و با تمام عشقی که به لویی داشت به چشم های اون خیره شد. بعد از چند لحظه هری پرسید.

هری: چه اتفاقی افتاده؟...چرا انقدر غمگین و ناراحتی.

لویی لبخند کم جونی زد و جواب داد: چیزی نیست...گفتم که فقد دلتنگت شده بودم، همین. دوری از تو سخت ترین کار دنیاست.

هری لبخندی زد و گفت.

هری: من هم دلتنگت بودم. از دوریت کم کم داشتم دیوونه می شدم.

لویی از روی شکم بلند شد و وزنش رو روی آرنج دست راستش انداخت و به چشم های هری خیره شد.
با خستگی به روی هری لبخند میزد و با دست چپش مشغول نوازش اجذای صورت اون شد. لویی انگشت هاش رو با لطافت بر روی لب های هری کشید و آب دهنش رو قورت داد و هری سر انگشت های اون رو بوسید.

لویی خودش رو جلوتر برد و ثانیه ای بعد لب هاش رو مهمون لب های قرمز و نرم هری کرد.

خیلی ملایم و آروم لب های هری به داخل دهنش مکید، هری سر خودش رو کمی کج کرد تا بوسه رو عمیق تر کنه.

اون به طرز وحشتناکی دلتنگ لب های نرم و باریک لویی بود. لویی کم کم داغ شدن بدنش رو حس کرد و بوسه رو از معصومیت در آورد و زبون خودش رو داخل دهان هری برد و هری زبون لویی رو مکید و ساک زد.

لویی روی هری خیمه زد و دست از بوسیدنش نکشید. کم کم نفس جفتشون بند اومد و لویی مجبور شد عقب بکشه.

نفس نفس میزدن و لویی اصلا حال خوبی نداشت. نه با خاطر شهوت، به خاطر دلتنگیه شدیدی که به هری داشت.

MY DRAGON KING(Larry)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant